Kävin eilen ultrassa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MarieHos
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

MarieHos

Aktiivinen jäsen
17.03.2011
7 390
2
36
Espoo
Eilen oli np-ultra, oletettuja viikkoa 11+4.
Sikiö vastasi kuitenkin vasta 9+5.

Nyt alkanut hirvee stressaaminen, että kaikki ei ole niinkuin pitäisi. Sydän löi, ainakin toistaiseksi.
Tein digitestin raskaudesta kun menkat jäi pois, ja se näytti 2-3 viikkoa (4-5 raskausviikkoa). Tämänkin testin mukaan siis nyt pitäisi olla viikkoja 11-12.
Parin viikon päästä on uusinta ultra, ja pelkäänpä ettei sydän enää silloin lyö. Sikiö ei taida vaan kehittyä kuten pitäisi.

Vuosi sitten lokakuussa kävi samanlailla. Sikiö ei vastannut viikkoja, sydän kyllä löi. Viikko sen jälkeen ultrassa sykettä ei enää löytynytkään. Olen ihan varma, että nyt käy sama kohtalo. Viikot kun ei vaan täsmää.

Mulla on ultrassa lähtenyt myös viikkoja pois muutama.
Hormonimäärä on voinut olla korkeemmalla ja testi on tulkinnut sen että olet pidemmällä. Ei niihin kannata sokeasti luottaa. samalla testillä testannut ystäväni luuli olevansa viikolla 16 ennen ultraa mutta olikin vasta 14 viikolla.

tuommoinen heitto on aika normaali.
ymmärrän että kokemuksesi vuoksi pelottaa, mutta itse en olisi huolissani. kolme lasta olen saanut ja aina on ekassa ultrassa pudonnut pois viikkoja. esikoiseni laskettuaika oli menkkojen mukaan 25.5 ja ultran jälkeen 7.6

Kiitos :)

Kaikki on tosiaan vielä mahdollista. Sitä vaan pelkää pahinta, jos siihen on pienikin mahdollisuus.
Kolmatta on koitettu reilu vuoden verran ja keskenmenoja jo useita takana.. Toivo lapsesta nousi sitä mukaan korkeammalle, kuin mitä päiviä kului eteenpäin. Nyt pudottiin taas pelottavalle riskiajalle, jonka luulin jo selvittäneeni.

Piinaavat kaksi viikkoa ennen uusinta ultraa.

Toivottavasti kaikki olisi hyvin! Voimia paljon, varmasti epätietosuus painaa nyt :/

Mulla on molemmissa raskauksissa siirtyneet LAt eteenpäin, ekassa 17päivää ja tokassa 13päivää, mutta mulla menee ihan epäsäännöllisen kierron piikkiin.

Mulla epäsäännöllinen kierto,ja enin mitä on muuttunut laskettuaika niin on reilu kuukausi,mutta se tosiaan selittyy tuolla kierrolla ja sillä että mulla saattaa olla pitkiäkin aikoja ettei tule kuukautusia ollenkaan.

:)
Tästä raskaudesta syntyikin sitten tyttö 22.4. Raskausviikkoja 40+3, mutta epäilen edelleen itse, että viikkoja olisi ollut sen pari kuitenkin enemmän koko ajan.

Aiemmat lapset on syntyneet 41+5 ja 41+3. Vauvan synnyttyä lastenlääkäri sanoi, että lapsi näyttää enempi "yliaikaiselta" kun tuon 3 päivää. Myöskin neuvolassa sanottiin, että on ihan sen oloinen kun olisi enemmänkin myöhässä syntynyt. Ja taas menkoista laskettunakin viikkoja olisi ollut enemmän ja uskon siihenkin, että kun aiemmat syntyneet noilla viikoilla ni kolmas samaan jonoon :D
Kuitenkin kun yksi ultra näytti sitten viikkoja vähemmäksi niin näillä mentiin :)

Onnea! Ollaan kirjoiteltu samoissa ketjuissa joskus, minullakin monia km, varhaisempia ja yksi myöhäisempi.
Nyt vk 13 + ja alan olla jo toiveikkaalla mielellä. Muutama pv sitten ultrassa vilkas sikiö.

[QUOTE="vieras";28663502]Onnea! Ollaan kirjoiteltu samoissa ketjuissa joskus, minullakin monia km, varhaisempia ja yksi myöhäisempi.
Nyt vk 13 + ja alan olla jo toiveikkaalla mielellä. Muutama pv sitten ultrassa vilkas sikiö.[/QUOTE]

Tsemppiä loppuodotukseen! :)