Kävin kahviossa. Oli muuten haiseva kokemus.

hyytikyppynen

Aktiivinen jäsen
30.10.2006
26 410
8
38
puurajan takana
Sairaalassa, kahviossa, kaverin kanssa... Istuttiin juomaan kahvia ja jutteleen. Viereen tärähti vanha mies, raskaasti hengitti (oli aika lihavahko) ja hiki valu pitkin naamaa. No ei siinä mittään, mut sitte alko se piereskely. Ensin matala baritoni, katottiin kaverin kans toisiamma silmät suurina. Sitte korkeampi tenori pitkällä vihellyksellä. Ja se haju. Ei jumalauta. |O
Hajun hälvettyä jatkettiin juttelua normaalisti ja tämä ukko oikein ähkäsi ja päästi kunnon turauksen, oon satavarma että sillä tuli huonot housuun :x Ja haju. Mie repesin nauramaan ja hinkutin tuolia kauemmas ja kauemmas ja lopulta kaveri nappas käsivarresta minut ylös ja siirryttiin seuraavaan pöytään nauraa räkättään :laugh:

Vieläki tunnen sen hajun nenussa ja yököttää. Hyi. :snotty:

Niin, sun viestin ensimmäinen sana kertoo aika paljon. Te olitte siis sairaalassa. Jossa käy sairaita ihmisiä. Joilla ei ryppunaru välttämättä toimi yhtä hyvin kuin teillä. Jos mä olisin ollut paikalla, enemmän mua olisi kummastuttanut teidän käytöksenne kuin sen miehen.

Niin, sun viestin ensimmäinen sana kertoo aika paljon. Te olitte siis sairaalassa. Jossa käy sairaita ihmisiä. Joilla ei ryppunaru välttämättä toimi yhtä hyvin kuin teillä. Jos mä olisin ollut paikalla, enemmän mua olisi kummastuttanut teidän käytöksenne kuin sen miehen.

No ja ihan varmaan jos oisit istunu siinä kuuntelemassa ja haistelemassa ei ois sullakkaan pokka pitäny, eikä se ees tajunnu että sille nauretaan. Että pipoa löysemmälle :D Hoitoalalla oon itekki että jonkulaista käsityskykyä omaan ja käytöstapojaki jopa, mut viikkojen makailun jälkeen revin huumorit irti jopa kynsien leikkuusta. Nih.

tulin tosi surulliseksi tosta aloituksesta. se on sairaala tuliko edes mieleen nauraessanne, että mies voi olla todella sairas suolistosta ja itse ei voi tuolle mitään. omalla lapsellani on nimittäin sellainen sairaus, ettei hallitse esim. pierun tuloa, koska ei tunne milloin sellainen tulee: /

No ja ihan varmaan jos oisit istunu siinä kuuntelemassa ja haistelemassa ei ois sullakkaan pokka pitäny, eikä se ees tajunnu että sille nauretaan. Että pipoa löysemmälle :D Hoitoalalla oon itekki että jonkulaista käsityskykyä omaan ja käytöstapojaki jopa, mut viikkojen makailun jälkeen revin huumorit irti jopa kynsien leikkuusta. Nih.

Niin mäkin olen hoitoalalla..... ja olen näköjään enemmän immuuni tuollaisille jutuille kuin sä. Kyllä mä siihen tietty kiinnittäisin huomiota ja saattaisin luoda kaveriini tietynlaisen katseen, mutta tirskuminen ja nauraminen.... : /. Ja mistäs tiesit, ettei tajunnut? Kyllä lihavallakin voi olla aivotoimintaa.

Niin mäkin olen hoitoalalla..... ja olen näköjään enemmän immuuni tuollaisille jutuille kuin sä. Kyllä mä siihen tietty kiinnittäisin huomiota ja saattaisin luoda kaveriini tietynlaisen katseen, mutta tirskuminen ja nauraminen.... : /. Ja mistäs tiesit, ettei tajunnut? Kyllä lihavallakin voi olla aivotoimintaa.

Voi kuule, nyt päästit pahan. En ole väittäny että lihavalla ei olis aivotoimintaa, mut näimmä ite olet sitä mieltä että niillä jopa VOI olla. Hehheh.
Tiiän ettei tajunnu koska keskusteli omiaan ja me omiamme, eikä se nauru ollu mittään äärettömän kovaäänistä hekotusta vaan... Joo.. Mitäpä tuota selittää.

Olen paska, PASKA ihminen. Alinta sakkia ko kehtaan nauraa.

Öö... Miksi pierulle ei saa nauraa?

Mä en näe tossa mitään törkeätä jos alkaa hihityttämään, ei siinä sille ihmiselle naureta tai sitä ihmistä alenneta..

Kyllä mua naurattaa välillä ihan se jos jompikumpi lapsista papattaa peräpäästä silleen lahjakkaammin. Onko se sitten eri asia jonkun toisen ihmisen kohdalla? Ja mullekin saa kyllä nauraa jos multa pääsee jossain tilanteessa vahinkorupsu.. Pieru nyt vaan voi olla tosi hauska juttu joskus :D

Tulipa paha mieli tästä aloituksesta...syöpää sairastaneella isälläni oli suolen toiminnan kanssa ongelmia ja pahojakin kipuja välillä. Ei siinä pystynyt aina pieruja pidättelemään. Mielestäni erittäin lapsellista naureskella, ellei ukko itse tehnyt numeroa asiasta. Kyllä sitten tiedätte kun omalle kohdalle tulee...

huumori tekisi sinullekin hyvää! ihan aiheesta on ap nauranut, olen itsekin sh ja naurattaisi varmasti vaikka harva se päivä kyseessäolevia ptilaita hoidankin, en toki töissä naura mutta vapaalla :D

[QUOTE="huh";24373717]Tulipa paha mieli tästä aloituksesta...syöpää sairastaneella isälläni oli suolen toiminnan kanssa ongelmia ja pahojakin kipuja välillä. Ei siinä pystynyt aina pieruja pidättelemään. Mielestäni erittäin lapsellista naureskella, ellei ukko itse tehnyt numeroa asiasta. Kyllä sitten tiedätte kun omalle kohdalle tulee...[/QUOTE]

Voi hyvänen aika. Tässä ei ollu kyse sinun isästä. Enkä tiä sairastiko tuo mies jotaki vai oliko vetassu aamupalaksi jotaki turhanki laktoosipitosta, eikä tässä ole kukkaan nauranu kenenkään sairauksille tai ihmiselle itelleen, vaan niille PIERUILLE.

Oli sairaus tai ei, niin tuskin olis pokka pitäny mullakaan. Olisin ehkä lähtenyt livohkaan jo heti ekan töräyksen jälkeen ja naureskellut sivummalla. En varmaan olis kehdannu nauraa räkättää siinä vieressä.

[QUOTE="huh";24373717]Tulipa paha mieli tästä aloituksesta...syöpää sairastaneella isälläni oli suolen toiminnan kanssa ongelmia ja pahojakin kipuja välillä. Ei siinä pystynyt aina pieruja pidättelemään. Mielestäni erittäin lapsellista naureskella, ellei ukko itse tehnyt numeroa asiasta. Kyllä sitten tiedätte kun omalle kohdalle tulee...[/QUOTE]

joo ja mustakaan ei ole kiva kun lapksi on joutunut koulukiusatuksi sairaudensa vuoksi

[QUOTE="vieras";24373779]Oli sairaus tai ei, niin tuskin olis pokka pitäny mullakaan. Olisin ehkä lähtenyt livohkaan jo heti ekan töräyksen jälkeen ja naureskellut sivummalla. En varmaan olis kehdannu nauraa räkättää siinä vieressä.[/QUOTE]

Miten mulla on sellanen fiilis että tässäkään ei ole "nauraa räkätetty siinä vieressä". Vaan nimenomaan vähän sivummalla, aiheuttamatta mitään traumaa itse piereskelijälle..?

• Tykkää
Reactions: hyytikyppynen
[QUOTE="vieras";24373779]Oli sairaus tai ei, niin tuskin olis pokka pitäny mullakaan. Olisin ehkä lähtenyt livohkaan jo heti ekan töräyksen jälkeen ja naureskellut sivummalla. En varmaan olis kehdannu nauraa räkättää siinä vieressä.[/QUOTE]

Noh, se oli sellasta hillittyä hiljasta hekotusta mut vedet lensi silmistä ja vatta kramppasi jälkeen päin. Tuskin kovin havannoitavissa jos istuu melkein selkä meihin päin. Ja jo naureskeltiin muutenki ko se mies siihen ilmaantu, omille jutuille.

Mut jonku mielestä ois varmaan pitäny lopettaa nauru heti ettei tämä mahollisesti sairas, lihavahko ihminen loukkaannu ja luule että sille naurettiin jo heti ko paikalle ilmaantu. :xmas:

Pittää alkaa olemaan tarkkana jos ympärillä näkkyy mahollisesti sairaita, huonolla itsetunnolla varusteltuja ihmisiä, ettei vahingossakkaan naura tai ees hymyile ettei ne luule että heille vahingonilosena nauretaan.

Noh, se oli sellasta hillittyä hiljasta hekotusta mut vedet lensi silmistä ja vatta kramppasi jälkeen päin. Tuskin kovin havannoitavissa jos istuu melkein selkä meihin päin. Ja jo naureskeltiin muutenki ko se mies siihen ilmaantu, omille jutuille.

Mut jonku mielestä ois varmaan pitäny lopettaa nauru heti ettei tämä mahollisesti sairas, lihavahko ihminen loukkaannu ja luule että sille naurettiin jo heti ko paikalle ilmaantu. :xmas:

Pittää alkaa olemaan tarkkana jos ympärillä näkkyy mahollisesti sairaita, huonolla itsetunnolla varusteltuja ihmisiä, ettei vahingossakkaan naura tai ees hymyile ettei ne luule että heille vahingonilosena nauretaan.

ja juuri kerroit, kuinka teitä nauratti miehen piereminen ja miten menitten kauemmaksi jatkamaan naureskelua. mistä syntyykään ne kiusaavat lapset, jos aikuiset käyttäytyy näin

Yhteistyössä