kävin lasten suojelu yksikössä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
No se oli taas joku asiakas suunnitelma(ja nauhotin kaikki). Rupesivat ipisemään siitä että pitää ensin käydä paikassa missä ovat että ei oikein käy jos tulevat suoraan kotiin:). Olin vaan että mitä! Te viette lapset minulta ja minun pitää tutustua ennen kuin saan tavata lapset omassa kotona! HÄ! Toinen kyselee että miten on mennyt oletko työtön ja soskun rahoilla olin vaan hiljaa kun ei tarvitse vastata! Se että pitää tutustua omiin lapsiin meni överiks! Itse vievät väki pakolla lapset pois kotoa ja minun pitää tutustua uudelleen heihin. Hei haloo! onneks on Oikeus käsittely toukokuussa!

kauanko lapset on olleet pois kotoa ja minkä verran olet nähnyt niitä tänä aikana? Ja toinen asia mikä kiinnostaa on tietty lasten ikä.

varmaankaan kyse ei ole varsinaisesti tutustumisesta, mutta jos esim, kovin pienet lapset on olleet kohtalaisen kauan pois kotoa saattavat alussa vierastaa vanhempiaan. -ja sen vuoksi tapaamisia on oltava ennen kotiin paluuta. Ja syytä on myös huomioida, että lapset muistavat tilanteen ja olosuhteet joista on kotoa pois viety. Ja lapsille on tarjottava tilaisuus nähdä, että asiat on muuttuneet ja äitiin voi luottaa.

Millä perusteella alunperin ottivat huostaan?

"hakkaan lapsiani ja pistän ne kellariin!"...olen tosi pelottava ja minä viellä syön ne! Ei vaan kun en tullut toimeen soskun eukkojen kanssa ,enkä ruvennut kuuntelemaan että haukkuvat masentuneeksi ja huumeitten käyttäjäksi! No nykysin koulussa vaikka yritin aloittaa koulua siihen aikoihin kun veivät! Eivät auttaneet lapsen hoitoon liittyvissä asioissa ja muuta paskaa! En vastannut puhelimeen ja enkä ollut kotona kun kävivät! Se oli peruste kiirreellinen huostaanotto! Ja en tarvitse tukea palstalta! Se on aina otettava ohjat omiin käsiin! Kerroin vaan mitä soskun eukot tekee ja sanoo jos joku sattuu samaan tilanteeseen!

[QUOTE="niin";25786199]kauanko lapset on olleet pois kotoa ja minkä verran olet nähnyt niitä tänä aikana? Ja toinen asia mikä kiinnostaa on tietty lasten ikä.

varmaankaan kyse ei ole varsinaisesti tutustumisesta, mutta jos esim, kovin pienet lapset on olleet kohtalaisen kauan pois kotoa saattavat alussa vierastaa vanhempiaan. -ja sen vuoksi tapaamisia on oltava ennen kotiin paluuta. Ja syytä on myös huomioida, että lapset muistavat tilanteen ja olosuhteet joista on kotoa pois viety. Ja lapsille on tarjottava tilaisuus nähdä, että asiat on muuttuneet ja äitiin voi luottaa.[/QUOTE]

kumpi pahempi että viedään lapset kotoa ilman että näkee toisiaan moneen kuukauteen. ja se side pysyy vaikka olisit 5 vuotta erossa! Miks moni adoptoitu haluaa nähdä isänsä tai äitinsä! 25 vuoden päästä ja kysyy miks halusit minusta eroo!!!!!!! En koskaan tehnyt lapsille pahaa mutta olen niin sanotusti ammatti pätemättömien "verikoirien" kynsissä! Ja jos oikeuteen, en voi hirveästi puhua asioista!

Suomen maa on täynnä vaan soskujen mielivallan uhreja, perheitä joilta lapset viety ihan syyttä tai jostain onnettoman pienestä syystä. -Nän jos kysytään näiltä perheiltä.

Tosiasiassa kuitenkin tahdonvastaiset huostaanoto päättää hallinto-oikeus ja hakemuksia ei ole kovinkaan suuressa määrin hylätty oikeusasteissa (ok, toki jokainen on liikaa!!!)

Huostaanotto ja sijaishuolto on niin helkkarin kallista lystiä kunnalle, ettei niitä yksikertaisesti turhaan tehdä. -Siihen vaan ei ole taloudellisia resursseja. Ja monissa kunnissa on ennemminkin kielletty tekemästä sijoitukisa kun suosittu niitä...

[QUOTE="vieras";25786229]lasten_suojelu_yksikkö. asiakas_suunnitelma. oikeus_käsittely. huoh[/QUOTE]

koska se on vaan sinulta kommentti! tiedätkö koko tarinan? Et joten sinun kuittaus on asiaton!!!!! huoh_ja _ei _kiinnosta_huoh_....:).Stronger (What Doesn't Kill You)

[QUOTE="joopajoo";25786252]Suomen maa on täynnä vaan soskujen mielivallan uhreja, perheitä joilta lapset viety ihan syyttä tai jostain onnettoman pienestä syystä. -Nän jos kysytään näiltä perheiltä.

Tosiasiassa kuitenkin tahdonvastaiset huostaanoto päättää hallinto-oikeus ja hakemuksia ei ole kovinkaan suuressa määrin hylätty oikeusasteissa (ok, toki jokainen on liikaa!!!)

Huostaanotto ja sijaishuolto on niin helkkarin kallista lystiä kunnalle, ettei niitä yksikertaisesti turhaan tehdä. -Siihen vaan ei ole taloudellisia resursseja. Ja monissa kunnissa on ennemminkin kielletty tekemästä sijoitukisa kun suosittu niitä...[/QUOTE]

ja scannaan tänne ja pyyhin nimet, ette usko että joku voi loruilla sellasia!

ja huomasin yhden jutun jos te trollit huomaatte kuka kirjottaa niin ja mistä asiasta heti tulee näitä joopa joo vitun runkkari meen hoitoon teit lapsilles paskaa ja ne vietiin! Ei kukaan ilman syytä vie!!! me eletään pumpulissa ja sinä olet ihan hörhö! Itket täällä kun veivät lapset !!!ei se niin mee se menee niin että saat oikeutta ja sinuakin kuunnellaan!!!!!!

[QUOTE="Dilledong";25786338]Olen huomioinut tämän saman kirjoittajan juttuja aiemminkin, aina yhtä sekavaa ja sitten sävy muuttuu agressiiviseksi.[/QUOTE]

Hei ei mitään! kenen opastuksella? Ootko tallentanut kaikki jutut? :). ja kuukauden niitä analysoit! Hei Huomasin itsekkin mutta arka asia josta otan pulttii ja te trollit sen tiedätte! Hei en ole tyhmä mutta muuten vaan! Äiti opetti miten joku kertautuu!!!!! Miten trollit saa palstalta esille! ;).

Joo sama sekopää pyörii täällä jatkuvasti ja aina niin helvetin sekavaa juttua ettei pysty ymmärtämään ollenkaan mistä tyyppi puhuu. Olisko alkoholisti sekä mt-ongelmainen.

[QUOTE="vieras";25786368]Joo sama sekopää pyörii täällä jatkuvasti ja aina niin helvetin sekavaa juttua ettei pysty ymmärtämään ollenkaan mistä tyyppi puhuu. Olisko alkoholisti sekä mt-ongelmainen.[/QUOTE]

sinähän se tiedät. Mutta tiedätkö mun ip:n? Oon ihan sekopää ja vedän kaikki huumeet ihme kun en viellä kuollut vaikka vedin tuossa viimeks pesu-aineet jossa luki ei saa hengittää! Mites tässä nyt näin kävi!11 osaanko ees kirjottaa onks nää kirjaimia miten nää näin tulee kun painelen tätä näppimistöä? Aika jännä painan kirjaimia edessä ja sieltä hän tulee lauseuta! Täähän jännä! homma! :). Mitä oonks sovialias vanhempi? en tiiää pitää mennä soskun linjalle ottaskohan ne? Varmaan kun käyn ensin tuon ohjelmoinnin! Niin ei tarvitse niin paljon lukea psykologiaa jonka jo osaan mutta tehän se jo tiedätte!

[QUOTE="vieras";25786368]Joo sama sekopää pyörii täällä jatkuvasti ja aina niin helvetin sekavaa juttua ettei pysty ymmärtämään ollenkaan mistä tyyppi puhuu. Olisko alkoholisti sekä mt-ongelmainen.[/QUOTE]

Joo ja jos sen juttuja epäilee niin alkaa syyttää sossuksi ym. :D Mut oikeesti, ihan hemmetin surullista että joku VANHEMPI on noin sekaisin. Lapsiparat.

Joo ja jos sen juttuja epäilee niin alkaa syyttää sossuksi ym. :D Mut oikeesti, ihan hemmetin surullista että joku VANHEMPI on noin sekaisin. Lapsiparat.

no siitä vaan ei haittaa! anti tulla vaan,(Stronger (What Doesn't Kill You)! No miten puolustan itseäni jos saan haukkuja sillä että kuuntelen!? :). ja minä luulin että ees uskalla vastata! :)! Siis ärsytän? Se on jo alku soittoo! Jos muilla sanomista ei kun vaan!

Joo, on kyllä pirun surullista. No, onneksi ne sossut on ilmeisesti puuttuneet. Mutta kauheeta miten joku ei itse selkeestikkään yhtään nää omia ongelmiaan, ja vaikuttas olevan vielä aika isoja ongelmia kun jutut ovat oikeesti NIIN sekopäisiä. Voi voi.

[QUOTE="vieras";25787138]Joo, on kyllä pirun surullista. No, onneksi ne sossut on ilmeisesti puuttuneet. Mutta kauheeta miten joku ei itse selkeestikkään yhtään nää omia ongelmiaan, ja vaikuttas olevan vielä aika isoja ongelmia kun jutut ovat oikeesti NIIN sekopäisiä. Voi voi.[/QUOTE]

Saitko haluamas ja ootko nyt ees varma että ees totta? Mistä tiedät että tarina ees totta ja ei keksittyä ja kokeiltua? Onks todisteita? tälle jutulle! te vaan kuittailette keksitylle jutulle! AIVAIN! no se olikin pointti että antaa tulla vaan jos osaatte! Juntit!

[QUOTE="hmm";25787256]Onko sulla jotain diagnoosia?[/QUOTE]

Ja voin rupatella teitin kanssa! Ihminen joka kysyy toiselta onks diagnoosia on joko halukas juttelemaan minun kanssa diagnoiseestaan tai olet vaan trolli jolla ei muuta mielessä että "oletko hullu!" Se joka kirjottaa toisesta noin voi olla promleemia omassa päässä! Haluatko ajan voin varata!

Yhteistyössä