käy kyllä todella sääliksi lapsia joiden vanhemmat..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Puhdaskeuhkoinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Puhdaskeuhkoinen

Vieras
polttaa tupakkia lapsen lähettyvillä =( eritoten jos vielä vauva kyseessä. aivan liian usein törmää tällaiseen itsekkyyteen!
ja se että on rahat tiukilla mutta tupakkaan löytyy kyllä rahaa, on outoa.. siinä säästyisi paljon rahaa johonkin tärkeämpään kun sen tupakin saisi jätettyä pois.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
onneksi sinä olet täydellinen ja voit vaikka kivittää nuo pahat vanhemmat.

Ei sitä täydellinen tartte olla jos lapsensa asettaa tupakoinnissa oman napansa edelle...se on vaan sitä ihan normaalia vanhemmuutta ja rakkautta lastansa kohtaan ettei halua lastansa myrkyttää tai jättää ruoatta kun tupakkaa on pakko saada.

hmm mua taas säälittää lapset joiden vanhemmat luulevat olevansa täydellisiä ja tekevänsä itse aina oikein tiettyä narssismia sekin.
tiedoksesi ap. ettei kolahtanu en polta mutta ärsytti tyyli esittää asia..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
hmm mua taas säälittää lapset joiden vanhemmat luulevat olevansa täydellisiä ja tekevänsä itse aina oikein tiettyä narssismia sekin.
tiedoksesi ap. ettei kolahtanu en polta mutta ärsytti tyyli esittää asia..

miten se pitäisi sitten esittää?
ja minä en ole täydellinen, kaukana siitä mutta tahallisesti EN itseäni enkä lastani "myrkytä" tupakalla. se on epäitsekkyyttä, asettaa lapsensa terveyden oman mielitekonsa edelle.

Alkuperäinen kirjoittaja emmi06:
Kuinka moni oikeesti jättää lapsensa ilman ruokaa tupakan takia?

Ei varmaan välttis ilman ruokaa, mutta monissa perheissä tingitään lapsen harrastuksissa, leluissa ja vaatetuksessa että vanhemmat pysyvät röökeissään!

minä tupakoin ja olen täysin samaa mieltä aloittajan kanssa todella järkkyä kun esim. työnnetään lastenvaunuja ja vedetään samalla tupakkaa tai tupakoidaan autossa ym.

Alkuperäinen kirjoittaja Puhdaskeuhkoinen:
polttaa tupakkia lapsen lähettyvillä =( eritoten jos vielä vauva kyseessä. aivan liian usein törmää tällaiseen itsekkyyteen!
ja se että on rahat tiukilla mutta tupakkaan löytyy kyllä rahaa, on outoa.. siinä säästyisi paljon rahaa johonkin tärkeämpään kun sen tupakin saisi jätettyä pois.

Ohan se joo, käyppä joskus kertomassa toi ihan kasvotusten jollekkin polttajalle.

samaa mieltä ap:n kans..
omassa lapsuudessani äitini osti mielummin tupakkaa kuin esim.hedelmiä ym. meille lapsille kun rahat oli vähissä...itse en tekisi samoin siksi olen pysynyt erossa tupakasta ja muista riippuvuutta aiheuttavista aineista!!!!!!!!!
En kutsuisi silti itseäni täydelliseksi!!!!! ;)

Mun käy sääliksi kaikkia lapsia. On jotenkin niin pohjattoman surullista tajuta, että maailmassa ei ole yhtään lasta, jolla olisi oikeasti täydelliset vanhemmat. Jokainen maailman lapsi siis on traumatisoitunut ihan vaan siksi, että vanhemmat eivät olleetkaan täydellisiä :'( :'( :'( Universumin paraskin äiti nimittäin käy paskalla. Hyi yök :x ;)

Oon kyllä samaa mieltä ap:n kanssa. Ite poltin kun esikko syntyi mutta en koskaan voinut polttaa lapsen lähellä. Mitä hyötyä on sit olla tarkkana kaiken muun suhteen jos kerran roihuttaa röökiä lapsen nenän edessä. Onhan varmasti mahdollista polttaa hiukan kauempana lapsesta...tai luulis ainakin.Enkä muuten tasan tarkkaan oo mikään jeesustelija tässä tai muussakaan asiassa, joten eipäs leimata niin kärkkäästi ihmisiä joilla on oikeus mielipiteeseensä...

Alkuperäinen kirjoittaja hassu:
samaa mieltä ap.n kans.
Mua ketuttaa hullusti, ku naapuri tupruttelee vieressä parvekkeella kun mun vauva nukkuu päikkäreitä. Siitä mulla kiahahtaa.
Eiks tässä ap:n avauksessa ollut kyse siitä, että äiti tupruttelee oman lapsensa hengiltä?

Yhteistyössä