R
Rukoilijasirkka
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Mä kerroin kerran kauan sitte täällä, että tytön pph käyttää pimpistä nimitystä pillu. Mun mielestä ruma nimitys pimpille. Kysyin mitä mieltä muut on asiasta. Muutaman mielestä ei ollu ruma nimitys, joten ei tämäkään asia täysin itsestään selvä ollu. Nyt tyttö on onneksi hoitopaikassa jossa ei sanota pillu vaan pimppi. Pillu on onneksi jo täysin unohtunu tytön sanavarastosta.
Oonko tämmösen kysymyksen perusteella pedofiili? t. ketjuun jo ennemmin kirjottanu Vieras.
Ei ihan tämäntapaisesta kai ollut kyse. Siis näitä outoja aloituksia oikeesti on täällä. Ja myös outo oli tämä pph nimityksineen.
Kyllä mä kysyin siinä samalla myös, että mitä nimityksiä teillä käytetään. Ei tullu mieleenkään, että jotku voisi luulla mua pedofiiliksi.![]()
Mä en oo ketään luulemassa miksikään, mutta huomiota on kinnittäneet MONET oudot samantyyppiset aloitukset viimeaikoina. Ehkä osa niistä on vitsejäkin.
Varmasti osa on vitsejä ja tahallista provoilua. Tekeehän mustat kirjottajatki asiallisia aiheeseen liittyviä avauksia ja kertovat lasten alapäähän liittyviä asioita, joten ei viestit pelkästään harmailta tuu.
Totta.