Käyköhän täällä paljonkin pedofiilejä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lunacy sioux
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mä kerroin kerran kauan sitte täällä, että tytön pph käyttää pimpistä nimitystä pillu. Mun mielestä ruma nimitys pimpille. Kysyin mitä mieltä muut on asiasta. Muutaman mielestä ei ollu ruma nimitys, joten ei tämäkään asia täysin itsestään selvä ollu. Nyt tyttö on onneksi hoitopaikassa jossa ei sanota pillu vaan pimppi. Pillu on onneksi jo täysin unohtunu tytön sanavarastosta.

Oonko tämmösen kysymyksen perusteella pedofiili? t. ketjuun jo ennemmin kirjottanu Vieras.

Ei ihan tämäntapaisesta kai ollut kyse. Siis näitä outoja aloituksia oikeesti on täällä. Ja myös outo oli tämä pph nimityksineen.

Kyllä mä kysyin siinä samalla myös, että mitä nimityksiä teillä käytetään. Ei tullu mieleenkään, että jotku voisi luulla mua pedofiiliksi. :(

Mä en oo ketään luulemassa miksikään, mutta huomiota on kinnittäneet MONET oudot samantyyppiset aloitukset viimeaikoina. Ehkä osa niistä on vitsejäkin.

Varmasti osa on vitsejä ja tahallista provoilua. Tekeehän mustat kirjottajatki asiallisia aiheeseen liittyviä avauksia ja kertovat lasten alapäähän liittyviä asioita, joten ei viestit pelkästään harmailta tuu.

Totta.

Monet perustelee lasten kuvia netissä sillä että pedofiili voi kuvata heitä myös kaupassa, että ettekö te liiku missään? Tai pedo voi katsella leikkipuistossa yms. Minusta erittäin huono perustelu, vanhemmat suorastaan tarjoavat tarjottimella helppoa tyydytystä netissä. Josta on vaikea jäädä kiinni. Poliisi voi seurata jos epäily on tiedossa, jos hän menee kuvaamaan vaikka rannalle ja jää siitä kii, niin hieno homma. Netissä ei tavitse kun tulla tänne, poimia parhaat otokset alastomista lapsista ja pyllyistä :x

Alkuperäinen kirjoittaja Swing:
Älkää keskittykö muiden virheisiin, vaan keskittykää omiinne!

En keskity muiden virheisiin. Enka edes haluaisi keskittya seuraaviin asioihin:

- lasten sisaleikkihallin vessojen ovissa on hallin ainoa kyltti jossa kerrotaan valvontakameroista lasten raiskausten estamiseksi

- partiolaisten ohjaajilla on ohjeet miten toimia jos partiolainen sairastuu ja hanet joudutaan viemaan kotiin: ohjaaja ei saa vieda lasta yksin kotiin! autioon pitaa ottaa sairaan lapsen lisaksi 2 muuta lasta siksi etta kun ohjaaja on vienyt sairaan lapset kotiin niin saattamaan tulleita lapsia on paluumatkallakin 2 "turvaamaan" toisensa ohjaajan mahdolliselta hyvaksykaytolta (tama koskee niin mies- kuin naispuolisia ohjaajia)

- mies ei paase lastentarhan opettajaksi ja entinen miespuolinen lasten- ja nuortenohjaaja sai potkut koska lasten vanhemmat halusivat ohjaajaksi mieluiten naisen mahdollisten hyvaksikayttojen pelossa

- mies halusi menna katsomaan lastentarhaa johon lapset olisivat menneet, miesta ei paastetty sinne yksin, olisi pitanyt olla aiti mukana uudelleen vaikka aiti jo kertaalleen kavi paikalla

- kaveri kadotti lapsensa supermarketissa. vartijat sulkivat valittomasti kauppakeskuksen kaikki ovet: náin estetáán ketaan pakenemasta kauppakeskuksesta oli kyseessa lapsi tai lapsen kaapanut aikuinen. vaikuttaako yliampuvalta? samaisen kaverin tuttava kadotti lapsen samantapaisessa kauppakeskuksessa. toimittiin ripeasti ja suljettiin koko kauppakeskus. vartijat loysivat lapsen miesten vessasta kahden aikuisen kanssa jossa lapselle oli jo vaihdettu vaateet ja tukkaa just oltiin leikkamassa . olis turvakameroissa nakyny ihan toisenlainen lapsi poistumassa kahden miehen kanssa.

- poika oli menossa koulukaverinsa luo koulun jalkeen. aiti soitti minulle saako poika tulla vaikka han joutuu kaymaan jossakin ja poikien peraan katsoisi pojan isa. ihmettelin miksi ei saisi koska oli jo sovittu kylailysta. aiti kertoi etta monet eivat paasta lapsia toistensa luo kylaan jos paikalla on vain isa.

Alkuperäinen kirjoittaja VV:
Monet perustelee lasten kuvia netissä sillä että pedofiili voi kuvata heitä myös kaupassa, että ettekö te liiku missään? Tai pedo voi katsella leikkipuistossa yms. Minusta erittäin huono perustelu, vanhemmat suorastaan tarjoavat tarjottimella helppoa tyydytystä netissä. Josta on vaikea jäädä kiinni. Poliisi voi seurata jos epäily on tiedossa, jos hän menee kuvaamaan vaikka rannalle ja jää siitä kii, niin hieno homma. Netissä ei tavitse kun tulla tänne, poimia parhaat otokset alastomista lapsista ja pyllyistä :x

Vähän nyt kuvistakin riippuu kuules. Turha on hysterisoida jostain tavallisista lasten kuvista. Alastonkuvat sit erikseen, niitä ei kannattas laittaa. Tavallisten kuvien kanssa todella on niin, että niitä voi verrata siihen kadulla tuijotteluun.

Minusta lasten kuvien pistäminen nettiin on jo ihan muutenkin arveluttavaa. Eipä juuri monestikkaan ole lapsen itsensä lupaa kysytty, saatikka että lapsi itse ymmärtäisi että onko oma kuva netissä kiva juttu vai eikö ole.

Kun tuollain laittaa lapsistaan kuvia nettiin, niin tulee vähän se fiilis ettei ne ole mitään oikeita ihmisiä vaan joitain lemmikkejä.

Alkuperäinen kirjoittaja VV:

Vähän nyt kuvistakin riippuu kuules. Turha on hysterisoida jostain tavallisista lasten kuvista. Alastonkuvat sit erikseen, niitä ei kannattas laittaa. Tavallisten kuvien kanssa todella on niin, että niitä voi verrata siihen kadulla tuijotteluun.

Toki. Mutta tiedä sitten kun täältä saa varsinkin mustilta paljon tietoa, kuvia.. Jos joku sairas ihastuu netissä joltain runkku-sivulle liitetyn kuvan perusteella, ja haluaa tavata livenä, kun saa tiedot muutamalla napautuksella, ja lisä-kuvia.. No minä en laita lasteni kuvia nettiin, itse saavat vanhempana päättää omasta kehostaan ja kuinka sitä kenelle esittelee. (Toki viimeiseen asti vastustan ja kerron vaaroista)

Mun mielestä on kans ihan outoa ja tyhmää tehä alotuksia lasten niistä jutuista, silloin tulisi mieleen että pedofiili on asialla kun sellasia kyselee. Ja se kannattaa kaikkien äitien muistaa, älkää laittako lastenne kuvia edes tänne koska ette voi tietää että käykö täällä pedofiilit tutkimassa niitä. Olkaa varovaisia. Itellä ei ole koskaan tullut mieleeni laittaa neidin kuvia tänne sivuille eikä muuallekaan ja olen neitiäkin kieltänyt laittamasta kuviaan nettiin. Kun on täysi-ikäinen niin on ite vastuussa itestään ja tehköön silloin mitä haluaa mutta nyt olen minä vastuussa neidistä kun on alaikäinen niin kiellän kaikki tollaset jutut.

KICSEJÄ muustekin, kuin kuvista ja alapää jutuista. Täälähän puhutaan paljon lapsista ja lapsiin liittyvästä. Sairaan mieli on niin kiero, että emme voi sitä edes aavistaa...

Alkuperäinen kirjoittaja mamma:
Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:
Mua on alkanut epäilyttään, kun joka päivä joku kyselee millä nimellä kutsutte lastenne alapäätä :xmas:
Onko sillä mitään merkitystä kutsutaanko sitä Liisaksi vaiko Minnaksi?
Mulle tulee väistämättä mieleen pedofiili, jos se miksi sitä kutsutaan on niin tärkeä, että täytyy jatkuvasti siitä avauksia harmaana tehdä.
Itse ollessani ekaluokkalainen, jouduin pedofiilin puhelinterrorin uhriksi. Ja sillä oli tapana tentata tuota samaa kysymystä :kieh:

samaa miettinyt. siks en kerro kellekkään et meil ne on vaan pimppi=kissanminttu ja pippeli=ilveskissa. ei tälläsia kantsi ainakaan netis huudella.

On se kumma, mitä tahansa kysyn tai kirjoitan täällä niin joku harmaa idiootti aina vastaa jotain tämmöistä :(
Toi alkaa olla jo todella ala-arvoista.

Alkuperäinen kirjoittaja mamma:
Mua on alkanut epäilyttään, kun joka päivä joku kyselee millä nimellä kutsutte lastenne alapäätä :xmas:
Onko sillä mitään merkitystä kutsutaanko sitä Liisaksi vaiko Minnaksi?
Mulle tulee väistämättä mieleen pedofiili, jos se miksi sitä kutsutaan on niin tärkeä, että täytyy jatkuvasti siitä avauksia harmaana tehdä.
Itse ollessani ekaluokkalainen, jouduin pedofiilin puhelinterrorin uhriksi. Ja sillä oli tapana tentata tuota samaa kysymystä :kieh:

samaa miettinyt. siks en kerro kellekkään et meil ne on vaan pimppi=kissanminttu ja pippeli=ilveskissa. ei tälläsia kantsi ainakaan netis huudella.

On se kumma, mitä tahansa kysyn tai kirjoitan täällä niin joku harmaa idiootti aina vastaa jotain tämmöistä :(
Toi alkaa olla jo todella ala-arvoista.

Mä kelasin, että mihin toi oikeen liitty... No tajusin. Olipa tyhmää. :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja familia:
Alkuperäinen kirjoittaja Swing:
Älkää keskittykö muiden virheisiin, vaan keskittykää omiinne!

En keskity muiden virheisiin. Enka edes haluaisi keskittya seuraaviin asioihin:

- lasten sisaleikkihallin vessojen ovissa on hallin ainoa kyltti jossa kerrotaan valvontakameroista lasten raiskausten estamiseksi

- partiolaisten ohjaajilla on ohjeet miten toimia jos partiolainen sairastuu ja hanet joudutaan viemaan kotiin: ohjaaja ei saa vieda lasta yksin kotiin! autioon pitaa ottaa sairaan lapsen lisaksi 2 muuta lasta siksi etta kun ohjaaja on vienyt sairaan lapset kotiin niin saattamaan tulleita lapsia on paluumatkallakin 2 "turvaamaan" toisensa ohjaajan mahdolliselta hyvaksykaytolta (tama koskee niin mies- kuin naispuolisia ohjaajia)

- mies ei paase lastentarhan opettajaksi ja entinen miespuolinen lasten- ja nuortenohjaaja sai potkut koska lasten vanhemmat halusivat ohjaajaksi mieluiten naisen mahdollisten hyvaksikayttojen pelossa

- mies halusi menna katsomaan lastentarhaa johon lapset olisivat menneet, miesta ei paastetty sinne yksin, olisi pitanyt olla aiti mukana uudelleen vaikka aiti jo kertaalleen kavi paikalla

- kaveri kadotti lapsensa supermarketissa. vartijat sulkivat valittomasti kauppakeskuksen kaikki ovet: náin estetáán ketaan pakenemasta kauppakeskuksesta oli kyseessa lapsi tai lapsen kaapanut aikuinen. vaikuttaako yliampuvalta? samaisen kaverin tuttava kadotti lapsen samantapaisessa kauppakeskuksessa. toimittiin ripeasti ja suljettiin koko kauppakeskus. vartijat loysivat lapsen miesten vessasta kahden aikuisen kanssa jossa lapselle oli jo vaihdettu vaateet ja tukkaa just oltiin leikkamassa . olis turvakameroissa nakyny ihan toisenlainen lapsi poistumassa kahden miehen kanssa.

- poika oli menossa koulukaverinsa luo koulun jalkeen. aiti soitti minulle saako poika tulla vaikka han joutuu kaymaan jossakin ja poikien peraan katsoisi pojan isa. ihmettelin miksi ei saisi koska oli jo sovittu kylailysta. aiti kertoi etta monet eivat paasta lapsia toistensa luo kylaan jos paikalla on vain isa.

Missä päin mailmaa noin?

Ei kannata laittaa lastensa kuvia. Ja kilpailut missä kanssa pyydetään lähettämään lasten kuvia niin oisin kanssa aika varovainen minkälaisen kuvan laitan kaikkien tuijotettavaksi, jos nyt laittaisin mitään. Kyllähän ne pervot näin ilmiselvän paikan löytää.

Alkuperäinen kirjoittaja Isä -;12602278:
Minusta lasten kuvien pistäminen nettiin on jo ihan muutenkin arveluttavaa. Eipä juuri monestikkaan ole lapsen itsensä lupaa kysytty, saatikka että lapsi itse ymmärtäisi että onko oma kuva netissä kiva juttu vai eikö ole.

Kun tuollain laittaa lapsistaan kuvia nettiin, niin tulee vähän se fiilis ettei ne ole mitään oikeita ihmisiä vaan joitain lemmikkejä.

Entäs, jos lapsi itse haluaa?

Ei kannata laittaa lastensa kuvia. Ja kilpailut missä kanssa pyydetään lähettämään lasten kuvia niin oisin kanssa aika varovainen minkälaisen kuvan laitan kaikkien tuijotettavaksi, jos nyt laittaisin mitään. Kyllähän ne pervot näin ilmiselvän paikan löytää.

Itse en laita äitini kuvaa mihinkään, koska olen kuullut, että jotkut seksuaalisesti kieroutuneet miehet runkkaavat ylipainoisten kuville.

Ajatelkaa miltä äitistäni tuntuu, kun joku pervo runkkaa bmi25 kuvalleen.

Hyi saatana.

[QUOTE="vieras";27864930]Itse en laita äitini kuvaa mihinkään, koska olen kuullut, että jotkut seksuaalisesti kieroutuneet miehet runkkaavat ylipainoisten kuville.

Ajatelkaa miltä äitistäni tuntuu, kun joku pervo runkkaa bmi25 kuvalleen.

Hyi saatana.[/QUOTE]

Jep. En laittanut uudesta maalatusta aidasta kuvaa nettiin, koska tiedän varmasti, että jotkut perverssit kiihottuvat aidoista.

Ettekö ajattele aitoja?

[QUOTE="vieras";27864983]Suurinosa Suomen miehistä haluaisi rakastella lapsen kanssa. Fakta.[/QUOTE]

Nyt modet vois ottaa selville tämän ylläolevan kommentin kirjoittajan ip:n ja ilmoittaa poliisille. Kyseessä on varmaan sama tyyppi, joka on nostanut noita pedokeskusteluja tänä iltana enemmänkin. Ällöttävää ja sairasta.

sama tyyppi on varmaan kommentoinut toiseen ketjuun nämä:

"Jos rakastelu muuttuu "terapiassa" raiskaukseksi, niin kenen on syy? Oletko pelle?"
"Niinpä. Vasta terapiassa nämä "uhrit" kokevat tulleensa "pahaksikäytön" kohteeksi.
Vasta "terapeutit", pellet, saavat nämä traumat esiin."

"Hieno seksielämä sinulla, jos kärsit rakastelusta. Oletko pelle?"

[QUOTE="vieras";27865123]Nyt modet vois ottaa selville tämän ylläolevan kommentin kirjoittajan ip:n ja ilmoittaa poliisille. Kyseessä on varmaan sama tyyppi, joka on nostanut noita pedokeskusteluja tänä iltana enemmänkin. Ällöttävää ja sairasta.

"Jos rakastelu muuttuu "terapiassa" raiskaukseksi, niin kenen on syy? Oletko pelle?"
"Niinpä. Vasta terapiassa nämä "uhrit" kokevat tulleensa "pahaksikäytön" kohteeksi.

"Hieno seksielämä sinulla, jos kärsit rakastelusta. Oletko pelle?"[/QUOTE]

Mielestäni (tm), mode voisi ottaa tämän kommentin esimerkiksi keskustelun ja sananvapauden rajoittamisesta, joka on tietääkseni rikos tässä (pappojen vapauttamassa) maassa.

Oletteko pellejä?

[QUOTE="vieras";27865123]Nyt modet vois ottaa selville tämän ylläolevan kommentin kirjoittajan ip:n ja ilmoittaa poliisille. Kyseessä on varmaan sama tyyppi, joka on nostanut noita pedokeskusteluja tänä iltana enemmänkin. Ällöttävää ja sairasta.

"Hieno seksielämä sinulla, jos kärsit rakastelusta. Oletko pelle?"[/QUOTE]

Sananvapaus?

Yhteistyössä