Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:
Mua on alkanut epäilyttään, kun joka päivä joku kyselee millä nimellä kutsutte lastenne alapäätä :xmas:
Onko sillä mitään merkitystä kutsutaanko sitä Liisaksi vaiko Minnaksi?
Mulle tulee väistämättä mieleen pedofiili, jos se miksi sitä kutsutaan on niin tärkeä, että täytyy jatkuvasti siitä avauksia harmaana tehdä.
Itse ollessani ekaluokkalainen, jouduin pedofiilin puhelinterrorin uhriksi. Ja sillä oli tapana tentata tuota samaa kysymystä :kieh:
ei ne pedofiilit ole kiinnostunut mammoista.
Mutta toisaalta on todella vastuutonta kun äidit laittaa lastensa kuvia nettiin.
oli ne sitten vaatteet päällä tai ei. Kuvia voi muokata, eli en ikinä haluais lasten naamaa edes pedofiilien galleriaan. HYI HITTO!!!
oon kerran nähnyt pedofiilin kotisivut. Se on ollu yksi järkyttävimmistä asioista mitä oon kokenut. Pelastakaa lapset poisti sitten onneksi heti sivut...
vuosien jälkeen kuitenkin tuo kuva on silmissä ja mielessä. Se on poltettu mieleen varmaan loppuelämäksi!
Monet myös kertoo niin henk koht asioita että kyllä tulevaisuudessa hullujen on helppo netissä valkata parhaimmat ja käydä hakemassa. Ei tämä suomi mikään lintukoto ole jossa kaikki elää turvassa.
Ei vaan mee mun jakeluun että kuvat ja nimet julkastaan netissä ja sivuila missä KOKO MAAILMAN ihmiset voi katsoa ja lukea.
Jo pelkästään tietojen varastaminen on yleistä.
Eli en koskaan tule kertomaan lapseni nimeä tai laita kuvia, ei minkään laista nettiin.
Ihan on oma vika kun jotain ikävää sattuu
itse olen pedofiilin uhri (onneksi ei kajonnut mutta joisun katsomaan)
jotain järkee pitäisi nykyäideillä olla kun eletään kuin ellun kanat ja sitten itketään kun jotain sattuu.
netissä pitää tietää miten ollaan ja mitä tietoja levitetään