Käyköhän täällä paljonkin pedofiilejä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lunacy sioux
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

lunacy sioux

Aktiivinen jäsen
02.08.2006
6 381
0
36
Mua on alkanut epäilyttään, kun joka päivä joku kyselee millä nimellä kutsutte lastenne alapäätä :xmas:
Onko sillä mitään merkitystä kutsutaanko sitä Liisaksi vaiko Minnaksi?
Mulle tulee väistämättä mieleen pedofiili, jos se miksi sitä kutsutaan on niin tärkeä, että täytyy jatkuvasti siitä avauksia harmaana tehdä.
Itse ollessani ekaluokkalainen, jouduin pedofiilin puhelinterrorin uhriksi. Ja sillä oli tapana tentata tuota samaa kysymystä :kieh:

on tuo sama käynyt mielessä ja kun on tullut näitä "hiukan outoja" seksialoituksia tai no..
No ne friikin oloiset aloitukset koskien että kun aikuiselle kovettuu kun lapsi on sylissä tms tyyliin (niistä muuten voip laittaa yv:llä aina linkkiä ). Et ei ne oikeen normaalin olosia alotuksia oo ollut

Varmasti käy. Jostain syystä tuo alapää juttukin pomppaa vähän väliä esiin. Aivan kuin etupylly - pimppi asiaa ei olisi puitu jo moneen kertaan. Jos vähänkään tuntuu epäilyttävältä ketju, niin paras jättää vastaamatta.

Alkuperäinen kirjoittaja tundra:
Varmasti käy. Jostain syystä tuo alapää juttukin pomppaa vähän väliä esiin. Aivan kuin etupylly - pimppi asiaa ei olisi puitu jo moneen kertaan. Jos vähänkään tuntuu epäilyttävältä ketju, niin paras jättää vastaamatta.

Täällä nyt puidaan kaikki muutkin asiat ainakin tarpeeksi monta kertaa...
Voi täällä pedofiilejäkin käydä, mutta en kyllä keksi millaisia kiksejä tämä voisi heille tarjota...

Alkuperäinen kirjoittaja äijä-69:

Voi täällä pedofiilejäkin käydä, mutta en kyllä keksi millaisia kiksejä tämä voisi heille tarjota...

Pedofiilin mieli on kiero. Siihen riittää vaikka prisman kuvaston lasten alusvaatemainos.
Ja täällähän monet laittaa aika estottomasti vähäpukeisia kuvia lapsistaan.
Ja tännehän on pedofiilien helpompi piiloutua..kukapa sitä toisaalta osaisi mammapalstalaista epäillä.

Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:

Pedofiilin mieli on kiero. Siihen riittää vaikka prisman kuvaston lasten alusvaatemainos.
Ja täällähän monet laittaa aika estottomasti vähäpukeisia kuvia lapsistaan.
Ja tännehän on pedofiilien helpompi piiloutua..kukapa sitä toisaalta osaisi mammapalstalaista epäillä.

Epäilisin juurikin, että Prisman tai jonkun muun liikkeen kuvasto saattaisi olla helpompi, kuin alkaa täältä profiileista kuvia etsimään...
Myös tuollaiset galleria-sivustot jotka sisältävät pää-asiassa kuvia ovat luultavampia paikkoja pedofiilin lymyillä...
Mutta saattaa niitä täälläkin käydä, kuten monissa muissakin paikoissa...

Ihan samaa mietin just eilen, kun tuntuu noita lastenalapää asiaa koskevia aloituksia olevan jotenki tavallista enemmän :/ Itse en kyllä niihin vastaa, mut aika pitkiäki usean sivun juttuja useat niistä. Ja oikeesti joku pedofiili voi vallan mainiosti saada kiksejä siitä et keskustelee ja kyselee lasten alapääasioista - tosi sairaita kun ovat.

Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:
Mua on alkanut epäilyttään, kun joka päivä joku kyselee millä nimellä kutsutte lastenne alapäätä :xmas:
Mulle tulee väistämättä mieleen pedofiili, jos se miksi sitä kutsutaan on niin tärkeä, että täytyy jatkuvasti siitä avauksia harmaana tehdä.
Itse ollessani ekaluokkalainen, jouduin pedofiilin puhelinterrorin uhriksi. Ja sillä oli tapana tentata tuota samaa kysymystä :kieh:

ei ne pedofiilit ole kiinnostunut mammoista.

Mutta toisaalta on todella vastuutonta kun äidit laittaa lastensa kuvia nettiin.
oli ne sitten vaatteet päällä tai ei. Kuvia voi muokata, eli en ikinä haluais lasten naamaa edes pedofiilien galleriaan. HYI HITTO!!!

oon kerran nähnyt pedofiilin kotisivut. Se on ollu yksi järkyttävimmistä asioista mitä oon kokenut. Pelastakaa lapset poisti sitten onneksi heti sivut...
vuosien jälkeen kuitenkin tuo kuva on silmissä ja mielessä. Se on poltettu mieleen varmaan loppuelämäksi!

Monet myös kertoo niin henk koht asioita että kyllä tulevaisuudessa hullujen on helppo netissä valkata parhaimmat ja käydä hakemassa. Ei tämä suomi mikään lintukoto ole jossa kaikki elää turvassa.

Ei vaan mee mun jakeluun että kuvat ja nimet julkastaan netissä ja sivuila missä KOKO MAAILMAN ihmiset voi katsoa ja lukea.
Jo pelkästään tietojen varastaminen on yleistä.

Eli en koskaan tule kertomaan lapseni nimeä tai laita kuvia, ei minkään laista nettiin.
Ihan on oma vika kun jotain ikävää sattuu

itse olen pedofiilin uhri (onneksi ei kajonnut mutta joisun katsomaan)

jotain järkee pitäisi nykyäideillä olla kun eletään kuin ellun kanat ja sitten itketään kun jotain sattuu.
netissä pitää tietää miten ollaan ja mitä tietoja levitetään

aloitussivun kuvat siinä pedofiilien neti sivulla oli juuri alusvaate kuvia lapsista. Mutta jotenki se epäilytti ja kun avasin sivun niin tajusin että olin oikeassa.
Eli todellakin näiden tyhmien vanhempien lapten kuvat on suurella todennäköisyydellä ja kopiotu eri sivustoille ja jakoon.

Tottakai ne tietää missä on kuvia lapsista, ja täällähän niitä on. Ikävä kyllä kun kaikilla ei ole sitä maalaisjärkeä!

Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:

samaa miettinyt. siks en kerro kellekkään et meil ne on vaan pimppi=kissanminttu ja pippeli=ilveskissa. ei tälläsia kantsi ainakaan netis huudella.

Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Tuli mieleen sellainen juttu, että pedofiilit saattavat pyrkiä suhteisiin yksinhuoltajiin ja sitä kautta päästä tekemisiin lapsien kanssa.
Tästä juu varoitellaan, mutta kaiketi tätä kuitenkin tapahtuu treffi-sivustoilla...
Niimpä, mutta täälläkin on juuri niitä yksinhuoltajia jotka laittavat tai vastaavat treffisivustoilmoihin.

Mun mielestä lasten alapäihin ja seksuaalisuuteen liittyvät kysymykset on ollu asiallisia, en oo nähny yhtään pervoa kysymystä. Iteki oon joskus kysyny aiheeseen liittyviä kysymyksiä. Mulla tulee pedofiili mieleen sellasista, jotka epäilee luonnollisten asioitten kyselijöitä pedofiileiksi.

Tiiättekö kun monet äidit ajattelee täällä että mitä väliä sillä on jos joku saa tyydytyksen täällä kerrotuista asioista. Lukekaapa monia seksiä koskevia alotuksia niin sitten jos sinne laittaa itse että miksiköhän joku kysyy noin intiimejä asioita niin monet huvittuu kun joku on niin tiukkapipo ettei vastaa. Tähän kiinnitän monesti huomiota.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Mun mielestä lasten alapäihin ja seksuaalisuuteen liittyvät kysymykset on ollu asiallisia, en oo nähny yhtään pervoa kysymystä. Iteki oon joskus kysyny aiheeseen liittyviä kysymyksiä. Mulla tulee pedofiili mieleen sellasista, jotka epäilee luonnollisten asioitten kyselijöitä pedofiileiksi.

Just just :headwall:

Munkin mielestä outoa. Ja eikö ihmiset voi itse päättää, miksikä lastensa alapäitä sanovat? Se on outo keskustelunaihe. En voisi kuvitella että omien kavereiden kanssa keskusteltaisiin lapsen etupylly nimestä.

Yhteistyössä