Käytän vain maksullisia naisia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kasanova
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kasanova

Vieras
Olen tullut siihen tulokseen, että mihinkään parisuhdehelvettiin ei kannata sitoutua. Niinpä ole jättänyt naisten kanssa seurustelut kokonaan pois. Harrasta omia harrastuksiani silloin, kun huvittaa, käyn kaljalla silloin, kun siltä tuntuu.

Silloin, kun tekee mieli seksiä käyn huorilla. Sieltä saa paremman palvelun. Ei nalkutusta, ei päänsärkyä, ei kuukautisia ja niihin liittyviä kiukunpurkauksia, vaan hyvä ystävällinen palvelu, kakki toiveeni täytetään. Jos kyllästyn yhteen vaihdan toiseen. Minulla on nyt kolme erilaista lempityttöä, joden luona käyn suht säännöllisesti. Jos kaipaan vaihtelua han jonkun muun.

Suosittelen tätä elämänmuotoa kaikille miehille. Ei tarvitse pettää eikä tulla petetyksi eikä niihin liittyviä repiviä riitoja, kaikille on säännöt selvät.

Olen erittäin tyytyväinen elämääni. :)

Yksi tapa tuokin, eikä välttämättä edes kallein. Kaikkien täällä sekoilevien ja elämänsä sotkeneiden losereiden seassa on piristävää nähdä yksi elämäänsä tyytyväinenkin!

ymmärsin et se meinas et se on kasanova sen takia kun se maksaa.. mut asiaan sano juhantalo,e on hyvä että on huoria kun vaan ne toimis omasta vapaasta tahdosta kaik ois mun miel ok.jos olisin nainen myisin persettä.seksiä ja rahaa!!

Sä kuulostat aika luuserimieheltä, sellaiselta joka ei fiksuja naisia onnistu saamaan. Mutta hyvä että oot löytänyt itsellesi naisseuraa edes jollain tavalla, harmi vaan että joudut siitä maksamaan. Tsemppiä elämään!

Hyvä! Minä elän samanlaista elämää, tosin mieshuorille ei tarvitse maksaa, joten olen siinä mielessä paremmassa asemassa. Minulla on yleensä 3-4 miestä ""kierroksessa"" ja harrastan seksiä heidän kaikkien kanssa. Ei pääse kyllästymään yhdenlaiseen jyystämiseen vaan homma pysyy sopivan tuoreena ja mielenkiintoisena, kun on yhden kanssa vain kerran viikossa.

Suosittelen kaikille naisille!

Valinta tuokin, jos vain seksiä haluaa. Tosihan se on, että huorissakäymisiisä tulee seksitarpeiden tyydyttäminen monta kertaa halvemmaksi ja helpommaksi kuin avioliitossa tai edes vakinaisessa seurustelusuhteessa.

Älykkäistä naisista puheenollen, tuskin he näillä palstoilla valittavat.

""harmi vaan että joudut siitä maksamaan.""

Mitäs harmillista tuo on?

Vakituisen tyttöystävän pitäminen tulee vielä kalliimmaksi ja sen lisäksi tyttöystävä käyttäytyy kuin omistaisi minut. Ei kiitos.

Otan osaa Kasanova sinun sisäiseen tyhjyyteesi ja köyhyyteesi. Surullista. Mutta ei voi kauhalla ottaa jos on lusikalla annettu. Sinulla ei ole tuon taivaalista käsitystä siitä mitä ihmissuhde tarkoittaa eikä siitä mistä sinä jäät paitsi. Seksiä saat varmasti niin paljon kun haluat. Mutta et muuta. Ja tiedän, että et muuta kaipaakaan, koska sinulla itselläsikään ei ole muuta antaan...

Voi, voi! Nämä simppelien miesten tarpeet ovat niin YKSINKERTAISIA!

""Oikea Casanovahan saa naisen kuin naisen ilman rahaa.""

Minä olenkin Ksanova. En tykkää valehtelusta enkä katteettomista lupauksista, joilla aiheutetaan vain harmia hyväuskoisille naisille.

Tykkään reilusta pelistä, siksi valitsin tämän tien. Ei valehtelua ei uskottomuutta ei mustasukkaisuutta ja turhia epäilyjä.

""Otan osaa Kasanova sinun sisäiseen tyhjyyteesi ja köyhyyteesi.""

Ehkä tämä on sisäistä tyhjyyttä ja köyhyyttä, mutta se riittää minulle.

Tästä tyhjyydestä vain puuttuvat epäilyt, pettämiset, rapivät riidat epätyydyttävässä parisuhteessa riutuminen ja muut vastaavat jutut, joita Ellien palstat on pullollaan. Ehkä noitten puute on sitten sitä tyhjyyttä?

Minulla on ystäviä ja kavereita, joitten kanssa tulen hyvin juttuun. Naisten lähentelyt torjun ystävällisesti, mutta päättäväisesti, koska tiedän, että niistä tulee vain harmia.

Eikös nykyään opeteta, että pitää tehdä sitä mitä osaa?

Mitähän ihmeen tavoiteltavaa parisuhteessa on?

Sehän on vain vanhojen kalkkiintuneitten kirkonisien keksintö.

Hyvä Kasanova!

Ei PARISUHDE ole kirkollinen keksintö, se on ""luonnonlaki"". Kyllä kahden ehmisen rinnakkain kasvaminen ja toinen toisensa huomioon ottaminen on elämää rikastuttava asia siitäkin huolimatta, että siihen murhettakin liittyy.

Yksin elely on mielestäni kovin itsekästä, kylläkin tämän päivän trendi, mutta se ei välttämättä ole luonnollista...

SEKSI(SUHDE) ei ole sama asia kuin PARISUHDE.

AVIOLIITTO on kirkon keksintö ja siitähän tässä ei lainkaan puhuta, se on toinen juttu se.

Uusimmat

Yhteistyössä