H
huolehtivainen
Vieras
Meillä on nyt kesällä Suojakerroin 25 jokaisena aurinkoisena päivä käytössä ja sitä laitan niille samalla kun pukevat kengät jalkaansa. Lapset 2 ja 4v. Ja lapsilla hatut, pitkähihaiset ja lahkeiset vaatteet, sillä vaatetus on parasta pitää noin pienillä etteivät polta itseään. jotta
Itsellä on sk50kasvoilla ja SK25 muulla käsivarsilla ja säärillä.
Oon vaan huomannu että naapuruston taaperot on shortseissa ja hihattomissa paidoissa. Eivätkä aikuiset yhtään piittaa palavatko lapset vai ei. Surullista. Sillä aikuisena lapsilla on sitten ihosyöpä. Lapsena palaminen on vielä kasvavalle ja jakautuvalle ihosolukolle montakertaa vaarallisempaa kuin aikuisena.
Itsellä on sk50kasvoilla ja SK25 muulla käsivarsilla ja säärillä.
Oon vaan huomannu että naapuruston taaperot on shortseissa ja hihattomissa paidoissa. Eivätkä aikuiset yhtään piittaa palavatko lapset vai ei. Surullista. Sillä aikuisena lapsilla on sitten ihosyöpä. Lapsena palaminen on vielä kasvavalle ja jakautuvalle ihosolukolle montakertaa vaarallisempaa kuin aikuisena.