Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Useampi löytyy, en osta vaan teen itse. Neulottuja ovat pääasiassa.
Alkuperäinen kirjoittaja mie:On muutamia pipoja mut mun lemppari on ruskee ite neulottu mis on hello kittyn pää
Alkuperäinen kirjoittaja joo:järjettömän näköstä jos tämmösillä pakkasilla ollaan ilman pipoa.
ja kyllä käytän,tietenkin.ihan tavallista pipoa.kaupasta ostan.
Alkuperäinen kirjoittaja meah:Mulla on mustana yksi resorineuleinen ja yksi helmineulottu pipo. Harmaa palmikkoneulepipo.
Turkoosiruskea-raidallinen pipo suoraa neuletta, koristeltu applikoidulla kukkasella.
Beige tupsupipo.
Ja just nytkin mulla on päässä naapurin likalta lainattu pinkki pipo, jossa on liloja ja valkoisia raitoja ja koira-applikaatio.
Mä kuljen pipo päässä syyskuulta maalsikuulle, ainakin. Yöksi ja suihkuun yritän muistaa riisua :xmas:
Maalis-huhtikuussa siirryn lippiksiin =)
Muoks. ja kymppi on sellainen sopiva keksihinta, ihan hirveesti en suostu maksamaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:Mä muuten neuloin viime vuonna siita mambo-langasta sen pipon yhteishyvän ohjeen mukaan. Kivan näköinen on pipo juu, mutta ei kyllä lämmin.
Alkuperäinen kirjoittaja endie:Alkuperäinen kirjoittaja meah:Mulla on mustana yksi resorineuleinen ja yksi helmineulottu pipo. Harmaa palmikkoneulepipo.
Turkoosiruskea-raidallinen pipo suoraa neuletta, koristeltu applikoidulla kukkasella.
Beige tupsupipo.
Ja just nytkin mulla on päässä naapurin likalta lainattu pinkki pipo, jossa on liloja ja valkoisia raitoja ja koira-applikaatio.
Mä kuljen pipo päässä syyskuulta maalsikuulle, ainakin. Yöksi ja suihkuun yritän muistaa riisua :xmas:
Maalis-huhtikuussa siirryn lippiksiin =)
Muoks. ja kymppi on sellainen sopiva keksihinta, ihan hirveesti en suostu maksamaan.
tuo kuulostaa ihanalta, mu lempivärit vielä siinä :heart: mies sais varmaan "sydärin" jos jo piponikin ois tuota värimaailmaa ( näkisittepä meidän kodin meinaan)
Alkuperäinen kirjoittaja endie:Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:Mä muuten neuloin viime vuonna siita mambo-langasta sen pipon yhteishyvän ohjeen mukaan. Kivan näköinen on pipo juu, mutta ei kyllä lämmin.
sun pitää laittaa alle sellainen kypäräpipo![]()
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:Alkuperäinen kirjoittaja endie:Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:Mä muuten neuloin viime vuonna siita mambo-langasta sen pipon yhteishyvän ohjeen mukaan. Kivan näköinen on pipo juu, mutta ei kyllä lämmin.
sun pitää laittaa alle sellainen kypäräpipo![]()
Ai, mä en heti honannu, kun siinä neuleohjeessa ei ollu mukana käyttöohjetta.![]()
Mut oikeesti se on ihan sikapaksua lankaa ja silti se pipo ei oo lämmin. Mua vähän harmitti.
Alkuperäinen kirjoittaja vinkki:Alkuperäinen kirjoittaja endie:
http://www.kaspaikka.fi/neulonta/asusteita_vaatteita/index.html
paljon helppoja perusohjeita![]()