Käytättekö erotiikkaleluja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ramppa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

ramppa

Vieras
Haluaisin piristää meidän seksielämäämme jollakin uudella kivalla, en vaan tiedä miten sellaisen idean saisi tolle miehelle esitettyä??!! Ootteko kukaan käyttäny yhdessä jotain leluja ja mitä leluja suosittelette pareille. Miten ootte saanu idean esitettyä silleen ettei mies ihan nluule, ettei se riitä mulle enää? Koska kyllä meillä poikeesti on ihan kiva seksielämä, mutta välillä vaan lkaipaisi jotain uuttakin. :)

Mä ostin penisrenkaan, kavereiden suosituksesta ja näin asian miehellekin ilmaisin, että olis hauska kokeilla. Mies kieltäytyi ja todennäköisesti myös loukkaantui. Tylsää.

Kyllä, ensin leikittiin asennoilla ja kun se alko kyllästyttää siirryttiin leluihin. Mies on kiinnostuneempi kokeileen uutta ja sit yhdessä etsitään semmosia mistä molemmat vois tykätä.

On meiilä pari lelua tuolla, mies oli innoissaan ja minäkin kun ne hankittiin. Nykyään taitaaa olla mies innokkaampi niitten kanssa leikkimään, mä leikin niillä vain yksin ollessani.

On dildo ja käsiraudat.
Mies hankki dildon miulle lahjaksi ja käsiraudat valkattiin yhessä.

Meillä on...

3 dildoa, joista 1 värisevä
käsiraudat & nilkkaraudat
piiska + raippa
kaulapantoja
ketjua metrikaupalla :D
1 anustappi

Mies käytti eilen koko arsenaalia 3 tunnin ajan minuun...jälkivaikutukset (eufoorinen olo + tasapainoinen fiilis) tuntuvat vieläkin ;).

Me hommattiin joskus vuosia sitten sellainen värisevä perhonen jossa oli remmit ( reisin ympärille ). En pitänyt siitä... värinä ei tuntunu klitoriksella ollenkaan hyvältä. Oli liian tujakka vaikka saikin itse säädettyä nopeutta.
Nyttemmin hommattiin värisevä dildo :) Se on kyllä kiva :) Itse en läheskään aina saa orgasmia ( koska mies laukeaa niin paljon nopeammin kuin minä ) mutta nyt tuolla pystyn tulemaan itse myöhemmin ;)