Käytättekö te päivä tai yövoiteita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rasvaa naamaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rasvaa naamaan

Vieras
Mä ostin elämäni ensimmäisen päivävoiteen mut tuli mieleen pari asiaa.
Jos laitan päivävoidetta aamulla niin voiko sitä laittaa sit päivälläkin vai tuleeko siitä yliannostus? entäs jos käyttäisin myös yövoidetta niin miten niiden rinnakkaiskäyttö? ja onko tosata päivä voiteesta mitään hyötyä. Kovasti mainostettua Q10 siinä ainakin on.

käytän sekä päivä-, että yövoidetta ja välillä vain päivävoidetta, jos yövoide on loppunut. Kummallakin voiteella tehtävänsä ja kyllä eron aamulla naamstaan näkee, onko ollut käytössä yövoide vaiko päiväversio.

En käytä mtn voiteita. Tai no joskus talvella satunnaisesti jotain rasvaa, jos iho kuivuu. Silmänympärysvoidetta yhteen väliin koitin opetella käyttämään, mut aamuisin oli sit aina silmäpussit :xmas:

En käytä mtn voiteita. Tai no joskus talvella satunnaisesti jotain rasvaa, jos iho kuivuu. Silmänympärysvoidetta yhteen väliin koitin opetella käyttämään, mut aamuisin oli sit aina silmäpussit :xmas:

mä innostuin ostamaan silmänympärysgeeliä....varmaan ihan turhaa sekin.Mulla varmaan iskenyt se 30 kriisi vaikka 31v olenkin jo kun täytynyt ostella kaikenmaailman rasvoja.Alkukesällä olin vielä nuoren näköinen mut ero tehnyt tehtävänsä ja mun naama on muuttunu muutamassa kuukaudessa aivan kamalaksi,ekat 2 juonnetta bongasin toissa aamuna naamasta!

mä innostuin ostamaan silmänympärysgeeliä....varmaan ihan turhaa sekin.Mulla varmaan iskenyt se 30 kriisi vaikka 31v olenkin jo kun täytynyt ostella kaikenmaailman rasvoja.Alkukesällä olin vielä nuoren näköinen mut ero tehnyt tehtävänsä ja mun naama on muuttunu muutamassa kuukaudessa aivan kamalaksi,ekat 2 juonnetta bongasin toissa aamuna naamasta!

Auts. Mut hei - ei pidä liian tarkasti tarkastella sitä naamaria. Hymyä vaan ja uusia haasteita kohti =)

En käytä. Vesipesen kasvoni vain kerran päivässä, jonka jälkeen laitan apteekin rasvaa. Illalla puhdistan puhdistusliinalla/lapulla tai vanulapulla ja kasvovedellä. Ihon kunto on parantunut huimasti vaikka kasvovesi on kai vain oikeasti osa puhdistusta, ei puhdistus. Minulla on jotain halpaa kasvovettä jossa lukee "puhdista kasvot kasvovedellä kostutetulla vanulapulla". Ja onhan se parempi kuin ei mitään.
Ihoni ei ole enää niin kuiva, läikikäs, kutiava eikä näppyläinen kun lopetin ylimääräisen vesien kanssa lotraamisen.

Yhteistyössä