Käyttääkö joku kuukuppia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja häh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Keskimäärin 2-4 tyhjennystä/vrk. Minulla jopa 13!

Maailman paras keksintö. Kuukuppi, kuivausrumpu ja kevyt kenntäsinko. Kolme kovaa K:ta.

www.kuukuppikunta.fi

Mulla on ollut syksystä lähtien, enkä ole päivääkään katunut sen ostoa. Tosin nyt on toivottavasti useamman kuukauden paussi kuukautisissa. Olen raskaana siis! =)

mä aluks vähän kauhistelin sitä, että miten tätä muka tulee käyttää, mutta tosiaan on maailman parhaita keksintöjä munkin mielestä! Eikä sitä usein tarvii tyhjentää, toki vuodosta riippuen....

Mulla ollut jo vuoden verran ja olen ehdottomasti sitä mieltä, että on elämäni paras hankinta! Kesällä varsinkin on ihanaa, kun voi olla ilman pikkari-suojaakaan, ja yöllä voi nukkua ilman pikkuhousuja. Voi uida ja saunoa vapaasti! Runsaimpina päivinä tyhjennän 3-4 kertaa päivässä, niukkoina vuotopäivinä vain aamulla ja illalla. Suosittelen!

ehdottomasti suosittelen! yks alatiesynnytys takana,ostin sen synnyttäneille tarkoitetun,ja hyvin on toiminu.runsaimpina vuotopäivinä vaihdan joka vessareissun yhteydessä varmuuden vuoksi,jos joutuukin pitää pidemmän tauon nii voi tulla tuhrua,muuten riittää pari tyhjennyskertaa päivällä,ennen nukkumaanmenoa tietty kans ja aamulla.pieni vaiva ja aivan ihanaa ku ei tarvii käyttää vaippoja!!!

ainoa minkä olen kokenut epämiellyttäväksi on tuo kattilassa keittäminen.........ei tahtoisi käyttää samaa kattilaa enää muuhun kun tietää mitä olen siinä putsannut.

Te joilla vuotaa yli, niin oletteko varmistaneet, että kuppi ympäröi kohdunnapukan, eikä ole vinossa niin, että vuoto pääse kupin ohi????

Kannattaa tunnustella emätintä, että mihin suuntaan se kääntyy, suurimmalla osalla naisista emätin ei todellakaan ole suora, vaan se saattaa kääntyä vasemmalle tahi oikealle...

Alkuperäinen kirjoittaja Candybar:
Alkuperäinen kirjoittaja äitipeikko:
kestositeet käytössä.
Yöök...Kuulostaapa...köh...ällöltä, että pitäis noita siteitä huuhtoa ja kerätä pvä jossain ämpärissä että kehtaa pyykätä koneella...
Vai miten se homma toimii? :ashamed: :whistle:

Samalla lailla kuin kuukautisista osuman saaneiden pikkareiden kanssa. Jos olet yhtään utelias, mutta epäilyttää niin aloita pikkuhousunsuojilla. Ja ihan oikeasti kestositeet ovat paljon mukavampia kuin kertakäyttöiset!

Alkuperäinen kirjoittaja Armiliina:
Te joilla vuotaa yli, niin oletteko varmistaneet, että kuppi ympäröi kohdunnapukan, eikä ole vinossa niin, että vuoto pääse kupin ohi????

Mulla jos vuotaa yli niin se todellakin tulee yli eli kuppi on ihan täynnä silloin.

Maailman ihanimpia keksintöjä muuten tuo kuppi.

kuullostaa oikeesti aika yököltä.
Yksi terveyden hoitaja taannoin piti aika "paasan" noista kestositeistä.
Että miksi pitää palata "kivikauteen", kun niiden pesemisestä juuri on päästy.
Mun jutulta nuo kumpikaan, ei kuulosta :x

Yhteistyössä