Käyttäydyinkö typerästi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja maikki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

maikki

Vieras
Olin yksin kotona ja mies oli jossain harrastamassa, ovelle paukutettiin ja menin avamaan. En tunnistanut miehiä, mutta kertoivat että ovat miehen työpaikalta. Juttelin niitä näitä ja tiesivät että oltiin muuttamassa. Toinen kysyi sitten että onko kahvia, toinen vähän toppuutteli että älä viitti. Menin vaikeeks ja sanoin ettei enää ole kahvia kun ollaan viety ruoat jo toiseen asuntoon. Seisoskelin siinä tovin heidän kanssaan enkä pyytänyt kylään. Olisko pitäny? Olin tosi väsynyt muuttamisesta ja en ollut koskaan nähnytkään tyyppejä. Tiedän kyllä sen että mies käy joskus kahvilla toisen luona.
Mulle tuli vähän höhlä olo kun en pyytänyt käymään tms. mut toisaalta ukkokaan ei ollut kotona ja kello oli tosi paljon.
äh, oon vähän höhlä itse. Saiko kukaan selvää?

Minun mielestäni sinun ei missään tapauksessa tarvinnut pyytää miehiä sisälle tai tarjota kahvia, kun et heitä tunne. En minäkään olisi pyytänyt. Sitten olisivat tervetulleita, kun mieheni olisi kotona, hänen ystäviäänhän he olisivatkin.

kiitti vastauksista, tuntui niin pahalta kun en pyytänyt vaikka toinen kysyi kahvia. Tiedän heidät sillä tavalla että ovat samassa työssä, mutten muuten.
Kävin katsomassa pihalla niin se kahvipaketti näkyi ulos asti jos osaa katsoa :ashamed: ovatkohan nähneet :/ Tuli vaan niin nopeesti se ettei meil oo enää kahvia, mutta...

Ihmeellistä, että ovat tulossa kahville vasta, kun olette jo muuttamassa pois. Olis ollut varmaan luontevampaa, että olisivat käyneet kahvilla jo aiemmin ja nimenomaan ainakin silloin, kun miehesi on paikalla.
Ole huoletta ja kerro miehellesi, että ne kävi.

Alkuperäinen kirjoittaja tipsu:
Ihmeellistä, että ovat tulossa kahville vasta, kun olette jo muuttamassa pois. Olis ollut varmaan luontevampaa, että olisivat käyneet kahvilla jo aiemmin ja nimenomaan ainakin silloin, kun miehesi on paikalla.
Ole huoletta ja kerro miehellesi, että ne kävi.

moottoripyörillä olivat liikkeellä.

Yhteistyössä