Käyttekö aina koulun vanhempainilloissa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Koulun vanhemapainilloista meillä ei vielä kokemusta, kun esikoinen vasta aloitti esikoulun, mutta päiväkodin ja eskarin vanhempainilloissa ollaan pyritty aina käymään yhdessä. Muutaman kerran ollaan sitten menty jompi kumpi. Eli samoin jatketaan koulun vanhempainiltojen kanssa.

Meillä esikoinen vasta ekalla luokalla ja tarkoitus oli yhdessä vanhempainiltaan mennä, mutta minä sairastuin, niin mies meni sitten yksin ja mä jäin lasten kanssa kotiin. Kyllä meistä ainakin toisen on tarkoitus niissä käydä.

En sitten millään ehdi :ashamed: haluaisin kyllä. Kolme lasta koulussa, vanhempainiltoja ekaluokkalaisten vanhemmille 1-2 krt/kk, isommilla kuukauden, parin välein ja koulun johtokunnankokoukset, työt, harrastukset ja jos aikaa jää, oma elämä rajoittavat osallistumista.

Onneksi opettajat laittavat vanhempainilloista tiivistelmän kirjenä, tietää vähän, missä mennään.

Kyllä. Ellei sitten tule jotain yllättävää estettä. Yleensä se olen minä joka sinne menen. Jos minä en pääse niin sitten mies. Yhdessä ei olla päästy, mutta katotaan jos vaikka tänä vuonna uskaltaisi jo jättää pojan yksin kotiin siksi aikaa.

käyn,yhdessä tai yksin.On mieskin ollut yksin,tosin tarhan illoissa:)

Nyt kyllä tuntui jo aikas puuduttavalta kun oltiin,meillä kun pojat reilu vuoden ikäerolla niin samat jutut tulee toisella....mutta kiva oli nähä uutta opea :saint:

Yhteistyössä