Tuohan kuulostaa kivalta tavalta nähdä perhettä kerran viikossa.. =)
Me ei käydä enää kuin keskimäärin kerran vuodessa omien vanhempieni luona. Miehen vanhemmilla useammin, vaikka asuvat 200km kauempana...
Ei käydä. Ensinnäkin siksi, että mun vanhemmat asuu kaukana, ja tuskin kumpaakaan (varsinkaan äitiä ) kiinnostaisi alkaa laittamaan ruokaa meille. Miehen vanhemmilla ollaan käyty syömässä nyt kahtena jouluna, mitkä ollaan yhdessä vietetty. Asuvat aika lähellä, mutta eipä tuolla tule käytyä kuin 4-5 kertaa vuodessa.
Minä käyn porukoilla melkein päivittäin, käyn siellä tekemässä töitä, joten jos siellä on silloin ruokaa, niin kyllä minä syönkin, mutta ei me mitään sellaista harrasteta, että meitäisiin ihan kutsuttuina syömään, paitsi jouluna. Mä olen mun vanhempien luona kuin kotonani, elikkä jos on nälkä, niin kaivan kaapista syötävää sun muuta.
Kun olin lapsi, käytiin aika usein myös isovanhemmillani syömässä. Ehkä se on meilläkin sellainen tapa. Me vain asutaan kauempana omista vanhemmistamme, joten ihan yhtäusein ei ruokailuvierailuja tehdä. Meillä taitaa olla niinpäin, että mun vanhemmat käyvät useammin meillä syömässä, mutta toisaalta taasen me saatetaan vierailla heillä viikonkin kerrallaan ja syödä heillä silloin päivittäin.