kebab

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miauh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

miauh

Aktiivinen jäsen
13.05.2010
3 776
1
36
tilattiin äsken kebabbia, en jaksanu ees puolia vetästä niin oon jo ihan ähkyssä. kysymys kuuluukin siis: onko tuo vielä huomenna syömäkelposta jos pistää yöks jääkaappiin? kebab ranskalaisilla :D

Anteeksi ap, mutta synnyitkö eilen. Tottakai ruoka säilyy jääkaapissa kohtuullisen ajan.
Mutta kuten joku sanoikin eivät ehkä niin freeseinä kuin tuoreeltaan.
En halua sitten ilkeillä, mutta olen hämmästynyt ettei joku ole kokeillut vastaavaa.

Alkuperäinen kirjoittaja bdt:
Anteeksi ap, mutta synnyitkö eilen. Tottakai ruoka säilyy jääkaapissa kohtuullisen ajan.
En halua sitten ilkeillä, mutta olen hämmästynyt ettei joku ole kokeillut vastaavaa.

No mut ap on aina ennen jaksanu syödä sen kepsun pois :) Joskus voi siis käydä näinkin, että sitä jää vähän huomisellekin ja kerta se on ensimmäinenkin :D

Muista sit vaan lämmittää se tosi kuumaks!

huomena kaittelet niiden lihojen kanssa vaikka riisiä tai ihan vain pannulla vokkivihanneksia. renskalaiset jättäisin huomena syömättä, ihan vain siksi et sitkistyvät, mutta ei niistä sairastuisi tms.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja bdt:

No mut ap on aina ennen jaksanu syödä sen kepsun pois :) Joskus voi siis käydä näinkin, että sitä jää vähän huomisellekin ja kerta se on ensimmäinenkin :D

Muista sit vaan lämmittää se tosi kuumaks!

No niin tietty. Ja niin muuten minäkin :-))

Yhteistyössä