kehtaako nainen mennä yksin baariin ja etsiä KAVERIA?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nilmanni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nilmanni

Vieras
Lapset nyt ekaa viikonloppua isällään, minä alle 30 kymppinen nainen yksin kotona, ei kavereita/sukulaisia joita voisi tavata... Kehtaanko mennä baariin yksin ? mitä ihmiset ajattelee naisesta joka tulee yksin baariin? Miten löytää sieltä JUTTUKAVERIA? miestä en ole siis hakemassa vaan ihan juttuseuraa?

Mä kävin yksin ulkona miljoonasti. Ja tulen käymään taas, kunhan tää raskaus/vauvavaihe on ohitettu. Kukaan ole tullut mulle ainakaan aukomaan mitään.
Juttuseuraa löytyy kyllä. Mä olen pubityyppiä muutenkin, joten tuoppi ja päivä lehti alkuun ja siinä saa sit aikaa kuluteltua alkuun, ja silmäiltyä muuta porukkaa.
Aina on ollut ihan hauskaa.

Ihan tuohon lähibubiin olisi tarkoitus mennä :) pari olutta ajattelin tässä kotona ensin ottaa rohkaisuksi. Miten baarissa kannattaa aloittaa keskustelu tuntemattomien kanssa?

Yleensä sitä tulee avattua suunsa jossain tilanteessa, tyyliin vessajonossa tai tiskillä sanon jollekin jotain. Tai sit jos on paljon väkeä niin yleensä, jos olet pöydän saanut itselles niin sit sulla vasta onkin kavereita :xmas:
Mutta ihan vaan huumorimielellä kommentoit sopivassa tilanteessa jotain niin siitä se lähtee.
En nyt alkais varsinaisesti mitään aiheita keksimään, siinä ne tulee esille sit mitä kenenkin kanssa voi jutella.