kehtaisitteko kysyä tekstiviestillä miksi teitä ei kutsuttu juhliin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaanan nyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaanan nyt

Vieras
itse en todellakaan kehtaisi.
ja miksi pitäisi kutsua juhliin vain siksi, että on sukua jos ei edes ole ollut lähes koskaan tekemisissä kyseisten ihmisten kanssa?

Ennemmin kutsun ystäväni jonka kanssa olen läheisissä tekemisissä kuin siskon kummin kaiman pojan serkun jota en edes tunne.

Mikä ihme on nykypäivän etiketti? eikö juhlan järjestäjä ole se joka asian päättää eikä sitä tarvitse kenenkään kyseen alaistaa?
jos nimeä ei ole kutsussa niin silloin ei ole kutsuttu juhliin eikä sitä tarvitse viesteillä alkaa kyselemään.

En kehtaisi, mutta jos saisin tuollaisen kyselyn niin kyllä siihen vastaisin asiallisesti esim. tilanpuuteen vuoksi, tai että pakko oli jostain karsia. Noloa kysyjälle, joka varmaankin kalastelee kutsua...

No en kehtaisi! Mutta kehtaisitteko valittaa jos joku ei olisi tullut juhliinne kun ei ole saanut kutsuakaan?? Näin kävi minulle:( eli enoni (ei olla kovin läheisissä väleissä ) on äitilleni vikissyt kun minä äitini lapsi ei muistettu enoni 60vuotis syntymäpäiväjuhlia vaikka ne oli oikein seurojentalolla pidetty....enoni ei kuulemma ymmärrä käytöstäni vaikka sanoin nyt jälkeenpäin ettei minun tapoihin ole kuulunut mennä kenenkään juhliin kuokkimaan jos en kutsua saa niin pois pysyn

No riippuu siitä ketä on kutsuttu. Jos mun sisko perheineen saisi serkun häihin kutsun ja minä en, saattaisin kysästä että mistä kenkä hiertää, jos sisko ei olisi sen enempää kyseisten ihmisten kanssa tekemisissä.

Yhteistyössä