Kehu ammattiasi!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja JKJ
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

JKJ

Vieras
Monesti kuulee valittavan omasta työstään... Tehdään nyt toistepäin! Mikä on parasta työssäsi :)

Yritän vain saada ideoita tulevaisuuden varalle :)

Itse olen laitoshuoltaja. Parasta työssäni on sen monipuolisuus ja se, että saa liikkua päivän aikana :)

Ajankohtainen kysymys. Mun työssä tulee haukutuksi lehmäksi, huoraksi ja parhaassa tapauksessa saa tuolista päähänsä.. Ainakin julkisuudessa esitettyjen väitteiden mukaan. :laugh:

Totta puhuen parasta on monipuolisuus, lasten kohtaaminen ja sopivasti kesälomaa ;)

Unelmatyö jota rakastan. Koskaan et vuoroon mennessä tiedä, mitä tapahtuu, tai millainen päivä/yö tulee olemaan. Saa auttaa ihmisiä silloin kun hätä on suurin, asiassa kuin asiassa. Joskus, kriittisessä tilanteessa huomaa pelastaneensa ihmisen. joskus ei, mutta silti tietää tehneensä parhaansa. EN vaihtaisi.

t. Ensihoitaja

Saan palkkaa kirjoittamisesta. Mikä ihana todellisuus, unelma jo lapsesta saakka. Tapaan julkkiksia ja muita mielenkiintoisia ihmisiä ja pääsen paikkoihin, joihin muutoin en pääsisi. Ihanaa on myös työn vaihtelevuus: aina tulee uusia aiheita, teemoja, ihmisiä jne. Kun juttu valmistuu ja on aika siirtyä seuraavaan.

[QUOTE="...";28337791]Unelmatyö jota rakastan. Koskaan et vuoroon mennessä tiedä, mitä tapahtuu, tai millainen päivä/yö tulee olemaan. Saa auttaa ihmisiä silloin kun hätä on suurin, asiassa kuin asiassa. Joskus, kriittisessä tilanteessa huomaa pelastaneensa ihmisen. joskus ei, mutta silti tietää tehneensä parhaansa. EN vaihtaisi.

t. Ensihoitaja[/QUOTE]

Mie komppaan sinua. T. Toinen ensihoitaja

Saan ratsastaa niin paljon kuin jaksan, seurustella erilaisten eläinten kanssa, opettaa niitä nauttimaan elämästään ihmisten kanssa, opettaa ihmisiä nauttimaan elämästään hevosten kanssa ja käsittelemään ongelmiaan. Saan tehdä fyysistä työtä ulkona, liikkua luonnossa, kuunnella lapsia ja tuottaa kauneutta. Saan kehittää taitojani päivästä toiseen, ja nauttia pitkän harjoittelun hedelmistä, kun saan hevosen lukemaan ajatuksiani ja tuntuu kuin muututtaisiin kentauriksi. Suunnilleen joka päivä koen muuttuvani taas hiukan paremmaksi, ehjemmäksi ja tyytyväisemmäksi ihmiseksi, ja se tuntuu tarttuvan muihinkin.

Yhteistyössä