Kehukaa ja haukkukaa kahvinkeittimiänne!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kahvinkeittäjä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
moccamaster. kahvi on ihan saman makuista kuin muissa keittimissä. tippalukko on alusta asti ollut huono. välillä on aikoja kun pelittää tippalukko mainiosti ja välillä todella surkeesti. juu ja putsataan suodatin osa joka käytön jälkeen ettei tippalukos ole puruja. muuten ihan ok keitin.

Moccamasteri meilläkin, ja ai että kahvi maistuu kotona aina hyvälle! :p :whistle:

kb741h.jpg

http://www.moccamaster.fi/tuote?kategoria=40100.2000&id=1477033

Mulla oli ennen severin, valkoinen, mikä sinänsä ikävä että aina sai hinkata, ajastimella ja automaatti sammutuksella ja kätevä suodatinpussin teline missä kahvakin.

No valitettavasti se hajosi, ja tilalle ostettiin Braun, musta, ihan tyylikäs, mutta ihan per*eestä suorastaa. Voi hel*etti mä vihaan tota.
Pannu kusee alleen ja on jotenkin "lörppä" tuossa paikallaan.
Suodatin pussin teline on epämukava käsitellä, koska siinä ei ole kahvaa ja se kusee ympäriinsä vaikka sitä kuinka ravistelee altaasee.
Ei myöskään kelloa, eikä ajastusta, ainoastaan automaattisammutus.
Ja mukamas pitäisi hyvää kahvia tulla, kun on suodatussysteemit yms.
Paskan marjat |O
Mä haluan severin..yyyhyyyy *pillittää toivottamana*

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: Severin 4030/4031 Kahvinkeitin (saa myös mustana) Hinta noin 30e

:headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: Braun Kahvinkeitin KF550 Hinta noin 70e

töissä oli moccamaster. Minunkin mielestä kahvi ei kestä seistä siinä juuri yhtään, menee äkkiä vanhan makuiseksi. Ja mun mielestä on aika vanhanaikainen... -kotona meillä philips essense, enkä enää sellaista ostaisi. Mun mielestä on koneessa tärkeää, että irtoaa suodatin osa kokonaan. Tuossa jää tippalukko ja kaukalo sinne ja tosi hankala puhdistettava. Haaveilen perkulaattorista (kirjoitinkohan oikein..) eli sellainen metallin värinen kannu, ei tarvita mitään suodattinpusseja erikseen.

Ja Moccamasteria hankkiessa kannattaa tosiaan ostaa se malli, missä on tippalukko ja toi pannun sisälle tuleva tötterö/puki. Meillä on riisuttu malli, jossa em. ominaisuuksia ei ole, ja siitä ei kyllä ole mitään iloa tavalliseen verrattuna.

Yhteistyössä