Kehutaan hiukan muita palstalaisia =)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tytsi-89
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

tytsi-89

Aktiivinen jäsen
27.04.2007
20 996
11
38
On taas tullut niin paljon kinasteltua ja tapeltua viime aikoina :ashamed: :whistle: Olisi kiva piristys välillä tällainen mukava ja positiivinen ketju :) Voitte laittaa tähän kehuja tai kiitoksia joillekin palstalaisille =)

Yritän nyt muistaa mahd. monia, älkää loukkaantuko, te joita en muista :ashamed: :D

Keittiönoita-kirjoitat hyvää tekstiä, josta huomaa elämänkokemuksesi, kirjoitat aina hyvin asiallisesti ja fiksusti :) Sulla vaikuttaa myös olevan tosi mukavat lapset, sen perusteella, mitä olen kuullut =)

Kookosta-sinä myös kirjoitat usein hyvää tekstiä ja järkeviä perusteluja asioille, yrität aina ymmärtää myös toisten mielipiteitä ja tilanteita, vaikka olisit joskus eri mieltäkin =)

Soraya-vaikutat olevan mukava, lämmin ja iloinen ihminen :) Sulla on selvästi elämänarvot kohdallaan :flower:

Alma Puunaula-kirjoitat hyvää, fiksua tekstiä, esität selkeästi mielipiteesi etkä ikinä lyttää toisten kokemuksia/mielipiteitä :) Kiitos vielä kirjoituksistasi siinä yhdessä ketjussa :hug:

Anselmi Avaruusapina-kiitos, kun jaksoit keskustella kanssani järkevästi ja rakentavasti, kysymyksiä esitellen etkä hermostunut, vaikka mun viestit olikin välillä hiukan epäselviä siinä yhdessä ketjussa :D =)

Minttukissa-sulla on aivan ihanan suloisia tyttöjä, oikein pieniä prinsessoja, ihanine hiuksineen :heart:

Lunatic-kirjoitat hauskasti ja uskallat pitää aina omista mielipiteistäsi kiinni ;) huolehdit ihailtavan paljon eläinten ja luonnon hyvinvoinnista :flower:

Candide-kirjoitat aina hyvin asiallisesti ja fiksusti, pisteet siitä :) ja kiitos, että sain sinulta positiivistakin kommenttia noissa ketjuissa, vaikka olimmekin välillä eri mieltä asioista :flower: :hug:

Scarlett-79-teksteistäsi saa sellaisen kuvan, että olet todella hyvä äiti tytöllesi :) :flower: Kiitos, kun kerroit siihen yhteen ketjuun kokemuksistasi, jotka antoivat ajateltavaa :flower:

Javio-kiitos myös sinulle, kun annoit kiperällä kysymykselläsi paljon ajateltavaa :flower:

Florence-kiitos, olet ihanasti lohduttanut ja kysellyt kuulumisia, kun on ollut vaikeaa papan takia :hug: :flower:

Ringleader-erityiskiitos sinulle! Olen iloinen, kun olen pongannut palstalta jonkun, jolla on hyvin samanlaiset arvot kuin itselläni :) kiitti, kun olet yrittänyt puolustaa minua monissa ketjuissa :hug:

SolAngel-kiitos, kun annoit rakentavaa palautetta kirjoituksistani :flower:

Rania-kiitos mukavista yv:istä, joita aiemmin lähetit :flower: =)

Madicken-04-olet tosi mukavan oloinen ihminen, kirjoitat aina positiivisesti ja olen saanut sulta myös mukavia y-viestejä :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja lumihiutale82:
ihan vaan tuli sellainen mieleen että vastaatko koskaan muiden aloittamiin ketjuihin?vai teetkö aina pelkästään oman aloituksen ja siihen kirjoittelet?

Vastaan, aika useinkin. Tykkään kyllä myös itse tehdä aloituksia, joskus keksin ihan hyviäkin keskustelunaiheita :)

Alkuperäinen kirjoittaja The titityy:
Vastahan täällä oli tuo ketju..

No ei ole koskaan pahitteeksi tehdä toista ;)

The titityy-vaikutat hyvin vahvalta ihmiseltä, vaikka arkesi on tekstiesi perusteella joskus hyvin raskasta :flower: voimia arkeen! :)

Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Alkuperäinen kirjoittaja The titityy:
Vastahan täällä oli tuo ketju..

No ei ole koskaan pahitteeksi tehdä toista ;)

The titityy-vaikutat hyvin vahvalta ihmiseltä, vaikka arkesi on tekstiesi perusteella joskus hyvin raskasta :flower: voimia arkeen! :)

Läpi harmaan kiven mennään.

tytsi saat ihmiset ainakin loistavasti osallistumaan keskusteluihisi, sinulla on se taito hyppysissä :flower:

herkkis äiti kiitoksi oikein ihanista yksityisviesteistä. samoin lehmulle kiitos tästä samasta. :heart:

kuha.. mitäs samaa meillä vielä olisi ;)

en kaikkien tukijoideni nimimerkkejä muista, mutta kiitos kuitenkin kaikille jotka ovat valituksiani jaksaneet kuunnella ja ovat antaneet tukensa. :flower:

the titityy vaikutat todella vahvalta ja järkevältä ihmiseltä osaat pukea tunteesi erittäin hyvin sanoiksi joista heti ymmärtää mitä tarkoitat ja niihin on helppo eläytyä...
fjonga vaikutat hauskalta ihmiseltä jonka seurassa ei varmasti olisi tylsää
pintelin teet hauskoja aloituksia joia on mukava lukea

tässä kait nämä en kait osaa muuta laittaa

ainiin tytsi armas taistelukumppanini tuot palstalle väriä vaikka oletkin ehkä yksi ärsyttävimmistä tyypeistä kenet tiedän vaikka en ole koskaan tavannutkaan sinua :flower: ja taidat olla hieman hullu mutta et välttämällä negatiivisesti

valkonaama.gif

Mä en muista ikinä nikkejä ja kirjoituksia, että kuka mitäkin kirjoittelee... :ashamed:

Mutta Aurinkokunnan juttuja täytyy kyllä kehua, ihan mieletöntä kerrontaa! Kirjoittamisen taito on todellakin hallussa ja ihanasti kuvaa arjen pikku sattumia ja tapahtumia niin, että hyvälle tullelle tulee :)

Alkuperäinen kirjoittaja pakkasmarja:
the titityy vaikutat todella vahvalta ja järkevältä ihmiseltä osaat pukea tunteesi erittäin hyvin sanoiksi joista heti ymmärtää mitä tarkoitat ja niihin on helppo eläytyä...
fjonga vaikutat hauskalta ihmiseltä jonka seurassa ei varmasti olisi tylsää
pintelin teet hauskoja aloituksia joia on mukava lukea

tässä kait nämä en kait osaa muuta laittaa

ainiin tytsi armas taistelukumppanini tuot palstalle väriä vaikka oletkin ehkä yksi ärsyttävimmistä tyypeistä kenet tiedän vaikka en ole koskaan tavannutkaan sinua :flower: ja taidat olla hieman hullu mutta et välttämällä negatiivisesti

;) ;) :p

Luulen kyllä, ettei me ehkä nettielämän ulkopuolella välttämättä oltaisi niin paljon taistelukumppaneita :D

pitäisikö nyt alkaa kehumaan sua tytsi? ei heru. miksi olet mamma palstalla,nuori naivi lapsi???jotenkin omituinen olet ,kenties skitso??yrität aina niin päteä ja kirjoittaa kuin oikea kirjailija...huoh..mee sinne demi palstalle novellejas tekemään!!!! U r P o

Alkuperäinen kirjoittaja höh:
pitäisikö nyt alkaa kehumaan sua tytsi? ei heru. miksi olet mamma palstalla,nuori naivi lapsi???jotenkin omituinen olet ,kenties skitso??yrität aina niin päteä ja kirjoittaa kuin oikea kirjailija...huoh..mee sinne demi palstalle novellejas tekemään!!!! U r P o

ehkä sun pitäs :hug:

:p :p :p :p :p Säkö määräät kuka täällä saa palstailla?

Sä et muuten vaikuta kovin fiksulta tuon tekstis perusteella... :whistle: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja potkuri85:

käykö sulla tytsi sääliksi??? mulla käy.raukka parka eksynyt

Hah, onnistuit kehumaan..mun mielestä on mukavaa olla hiukan hullu :whistle: ;)

Ja en kaipaa kehuja, olen niitä tältä palstalta saanut ihan mukavasti, niinkuin niitä vähemmän kehujakin :whistle: On mukava kehua ja kiittää toisia :) Olen tyytyväinen, jos saan edes jonkun päivää piristettyä, edes hiukan =)

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:

:p :p :p :p :p Säkö määräät kuka täällä saa palstailla?

Sä et muuten vaikuta kovin fiksulta tuon tekstis perusteella... :whistle: :laugh:

no ei tarvi epäillä! mut en mä ainakaan mikään mielikuvitusolentojen perässä haakuroiva tytsin tyllerö ole *lol* serranojen perse rulaa xD

Alkuperäinen kirjoittaja potkuri85:

käykö sulla tytsi sääliksi??? mulla käy.raukka parka eksynyt

ei käy? miks pitäisi? lähinnä sääliks käy tuollaiset ihmiset jotka käskee suksia teinipalstoille sellaselta palstalta joka nimi on mitä nyt, jossa ei ole sanottu ikärajaa, tai muuta rajaa :hug:

Hah, onnistuit kehumaan..mun mielestä on mukavaa olla hiukan hullu :whistle: ;)

Ja en kaipaa kehuja, olen niitä tältä palstalta saanut ihan mukavasti, niinkuin niitä vähemmän kehujakin :whistle: On mukava kehua ja kiittää toisia :) Olen tyytyväinen, jos saan edes jonkun päivää piristettyä, edes hiukan =)

no sä pilaat mun päivän kun nään sun textis täällä. Miksi olet tällä palstalla?

ei ymmärrä ei

..mun mielestä on mukavaa olla hiukan hullu :whistle: ;)

Se muuten on mukavaa :D :xmas: En mä ainakaan jaksa olla mikään tosikko. Jos meidän kaveriporukan touhuja ja juttuja tulis seuraamaan niin moni saattais kattoa vähän kieroon... :whistle: :whistle:

Yhteistyössä