S
Synnytys
Vieras
Leikkaus on SYNNYTYStapa! Tämä taidettiin vielä yhdeltä naistentautien ylilääkäriltä luennoilla kysäistä. Eli kyllä, se on synnytys.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No mistä ihmeestä nyt vetäisitte herneet nenään????? Ei tietenkään leikkaus ole synnytys johan sen järkikin sanoo! Ihan asiallinen aloitus ja varmaan jotain perääkin tuossa jutussa on.
Alkuperäinen kirjoittaja km:itse oon kaks kertaa alakautta synnyttäny ja verratessani omaa tilannetta niihin kavereihin, joille on tehty sektio, niin koen päässeeni helpommalla kuin he. Ei oo tarvinnu viikkokausia olla toipilaana leikkaushaavan kanssa.
Alkuperäinen kirjoittaja Synnytys:Leikkaus on SYNNYTYStapa! Tämä taidettiin vielä yhdeltä naistentautien ylilääkäriltä luennoilla kysäistä. Eli kyllä, se on synnytys.
Alkuperäinen kirjoittaja JaJa:Alkuperäinen kirjoittaja km:itse oon kaks kertaa alakautta synnyttäny ja verratessani omaa tilannetta niihin kavereihin, joille on tehty sektio, niin koen päässeeni helpommalla kuin he. Ei oo tarvinnu viikkokausia olla toipilaana leikkaushaavan kanssa.
tuo on totta. mä oon iloinen että molemmat onnistunu alakautta.
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Sektio on luonnonlakien vastaista
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Sektio on luonnonlakien vastaista
Alkuperäinen kirjoittaja Lissu:Mulle kyllä oikeasti ihan sama.Mutta niinhän se on että virallisesti sektio on yksi SYNNYTYStapa, siis ihan lääkäreiden mielestä. Voihan se olla että palsta tietää taas paremmin.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Markiisi de saden:Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Sektio on luonnonlakien vastaista
koetahan tunkea meloni perseestä ulos. :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja Milla:Alkuperäinen kirjoittaja Lissu:Mulle kyllä oikeasti ihan sama.Mutta niinhän se on että virallisesti sektio on yksi SYNNYTYStapa, siis ihan lääkäreiden mielestä. Voihan se olla että palsta tietää taas paremmin.
![]()
MUTTA. Alatiesynnytyksessä vauva syntyy luonnollista kautta, äiti synnyttää sen. Sektiossa ei SYNNYTETÄ ketään, siinä lääkäri vetää lapsen pois toista kautta, lapsi siis syntyy sektiolla.
Kumpikaan ei ole toista parempi tai pahempi eikä tee sektion kokeneista äideistä huonompia kuin tavallisesti synnyttäneistä äideistä. Ainoastaan jos "pelkosektioon" on syynä se, ettei pimppi repeisi niin sitten on jo vähän ainesta olla huono äiti, ei muuten.