Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Ja heippa vaan, mitkä ihmeen kuppikunnat?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Ja heippa vaan, mitkä ihmeen kuppikunnat?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:pintelin ja fjonga ja ehkä siihen vielä lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Ja heippa vaan, mitkä ihmeen kuppikunnat?![]()
Olethan sä itekkin täällä sanonut samaa?Vai muistanko ihan päin persettä? :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:mä luulin muuten eka et pintelin kerää galluppia ketkä kaikki käyttää kuukuppia :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Onko pakko käyttää tuollaista kieltä?
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Kupit tänne! |O
Mullon jano, tulin just saunasta.
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Ja heippa vaan, mitkä ihmeen kuppikunnat?![]()
Olethan sä itekkin täällä sanonut samaa?Vai muistanko ihan päin persettä? :xmas:
Onko pakko käyttää tuollaista kieltä? Olen toki sanonut, että 'sisäpiirejä' syntyy aina ja kaikkialla, täälläkin. Olenko tarkentanut tuota lausettani koskaan missään ja milloinkaan? =)
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Ja heippa vaan, mitkä ihmeen kuppikunnat?![]()
Onko pakko käyttää tuollaista kieltä? Olen toki sanonut, että 'sisäpiirejä' syntyy aina ja kaikkialla, täälläkin. Olenko tarkentanut tuota lausettani koskaan missään ja milloinkaan? =)
Hmm..mä muistelisin että sä oot myös käyttänyt täällä ronskia kieltä ja vieläpä otsikossa soo,soo*heristää sormea*Kuppikunta sisäpiiri ihan samaa asiaa se ajaa.Etkä oo mitään tarkentannu,mut ei tarvi olla kummonenkaan salapoliisi näihin hommiin..
:xmas:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:Miten musta tuntuu kuin Jätkä haastaisi nyt riitaa tässä ketjussa?![]()
![]()
Miks ei olis pitänyt tehdä tällasta avausta??
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Ja heippa vaan, mitkä ihmeen kuppikunnat?![]()
Hmm..mä muistelisin että sä oot myös käyttänyt täällä ronskia kieltä ja vieläpä otsikossa soo,soo*heristää sormea*Kuppikunta sisäpiiri ihan samaa asiaa se ajaa.Etkä oo mitään tarkentannu,mut ei tarvi olla kummonenkaan salapoliisi näihin hommiin..
:xmas:![]()
No miksi sitten nähdä vaivaa ja tällainen aloitus? =)