Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:|O paikalla ja |O |O |O vidutuskäyrä aika huipussaan joten musta ei ainakaan nyt oo juttelemaan mitään mukavia :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja Takku:Tää on kyllä vähän sellanen paikka että ketään ei oikeesti kiinnosta... Heti vaan tartutaan johonki "kamaluuteen" jota sitten päivitellään. Mutta, ajanvietettä tämäkin. Ja ota ihmeessä lisää suklaamoussea. Ootko ite sen tehnyt?
Alkuperäinen kirjoittaja Takku:Ai onko se sitä joka vatkataan kahteen desiin maitoa? Sellasta moussea oon joskus laittanu kääretortun väliin ja hyvää oli!
Alkuperäinen kirjoittaja Takku:Hei, luin sun auto-ongelmasta! Mää en oo juurikaan autotyyppejä, mun mies "pakotti" mut autokouluun ja aluksi olin ihan surkee kuski. OOn toki vieläki aika huono, mutta osaan jo nauttia oikeasti ajamisesta, enkä pelkää ihan koko aikaa... Mulle riittää että auto toimii ja siellä on soitin, musiikkia on ihana kuunnella jos yksin ajelee.
Alkuperäinen kirjoittaja rosvoroope:Minä kanssa täällä :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:![]()
Minä täällä hetken, kohta leipomaan mustikkapiirakkaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ChiChi:Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:![]()
oon herkuttelu tuulella!
Alkuperäinen kirjoittaja ChiChi:Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:![]()
oon herkuttelu tuulella!