Keitä täällä paikalla ja...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Takku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tää on kyllä vähän sellanen paikka että ketään ei oikeesti kiinnosta... Heti vaan tartutaan johonki "kamaluuteen" jota sitten päivitellään. Mutta, ajanvietettä tämäkin. Ja ota ihmeessä lisää suklaamoussea. Ootko ite sen tehnyt?

Alkuperäinen kirjoittaja Takku:
Tää on kyllä vähän sellanen paikka että ketään ei oikeesti kiinnosta... Heti vaan tartutaan johonki "kamaluuteen" jota sitten päivitellään. Mutta, ajanvietettä tämäkin. Ja ota ihmeessä lisää suklaamoussea. Ootko ite sen tehnyt?

Ei oo ite tehty, kun en osaa :ashamed: kaupan valmista, mutta hyvää on!! :p

Ai onko se sitä joka vatkataan kahteen desiin maitoa? Sellasta moussea oon joskus laittanu kääretortun väliin ja hyvää oli!

Just sitä samaa! :p
No niin, mistä jutellaan? Joku halusikin väitellä jossain toisessa ketjussa, mut se ei tainnu ottaa tuulta alleen.

Hei, luin sun auto-ongelmasta! Mää en oo juurikaan autotyyppejä, mun mies "pakotti" mut autokouluun ja aluksi olin ihan surkee kuski. OOn toki vieläki aika huono, mutta osaan jo nauttia oikeasti ajamisesta, enkä pelkää ihan koko aikaa... Mulle riittää että auto toimii ja siellä on soitin, musiikkia on ihana kuunnella jos yksin ajelee.

Hei, luin sun auto-ongelmasta! Mää en oo juurikaan autotyyppejä, mun mies "pakotti" mut autokouluun ja aluksi olin ihan surkee kuski. OOn toki vieläki aika huono, mutta osaan jo nauttia oikeasti ajamisesta, enkä pelkää ihan koko aikaa... Mulle riittää että auto toimii ja siellä on soitin, musiikkia on ihana kuunnella jos yksin ajelee.

En minäkään kyllä mikään mika häkkinen ole, mutta oon taas harjotellu niin paljon että eiköhän siitä hyvä tule. Ehkä :D

a010.gif

Minä täällä hetken, kohta leipomaan mustikkapiirakkaa
a050.gif

Alkuperäinen kirjoittaja ChiChi:
Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:
a010.gif

Minä täällä hetken, kohta leipomaan mustikkapiirakkaa
a050.gif

:p oon herkuttelu tuulella!

Voi ku te kaikki herkutteletta. Mulla aikomus vielä tänään jumppaan, niin en voi nyt enempää syödä ku ei täydellä mahalla paljoa jumppailla. Mutta sitten ku tuun...

Yhteistyössä