Keittiöistä kuvia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NeitiNasu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

NeitiNasu

Aktiivinen jäsen
01.04.2004
15 255
0
36
Millasia keittiöitä teillä ihmiset on? Lähinnä mä mietin värimaailmaa. Valkoiset ovet on nätit, mutta vähän arat ihan oikeasti koirien ja lasten kanssa. Erityisesti siis jos teillä on muun värisiä kuin valkoisia keittiöitä, onko teillä laittaa niistä kuvia?

Ei jaksa ottaa kuvaa.. Mutta meillä valkoiset korkeakiiltoiset ovet ja vaikka on noita pieniä muksuja, varsinkin toinen käy lääppimässä ovia koko ajan, niin hyvät on olleet! Enemmänkin harmittaa jatkuva kodinkoneiden pyyhkiminen, rosteripinta kun näyttää tooooosi kivalta klähmittynä! |O

Alkuperäinen kirjoittaja kaisa:
joo, mekun tehtiin keittiöremppa niin kaikki ihmetteli miks ei otettu rosterisia koneita... juuri tuon takia... Niitä saa olla hinkuttamassa koko ajan.

Minä lopetin hinkuttamisen aikoja sitten, kun totesin sen ihan turhaksi! Mutta edelleen ottaisin samat. Valkoinen olisi ollut niin tylsä ja tavallinen. Meidän keittiöön.

Meillä on kaapit vanilijan väriset ja työtasot kirsikkaa. Standardi värit siis. Harmittaa vaan se, että joka toisella on nykyää näitä värejä.... Haluis vaihtaa väriä!
Lattiassa kirsikan värinen laminaatti. (jota en enää ikinä laittais |O )

Alkuperäinen kirjoittaja Ögonblick:
Ei jaksa ottaa kuvaa.. Mutta meillä valkoiset korkeakiiltoiset ovet ja vaikka on noita pieniä muksuja, varsinkin toinen käy lääppimässä ovia koko ajan, niin hyvät on olleet! Enemmänkin harmittaa jatkuva kodinkoneiden pyyhkiminen, rosteripinta kun näyttää tooooosi kivalta klähmittynä! |O

Joo, enemmän kuin noi lapset pelottaa toi isompi koira: se kuolaa. Varsinkin ruoan jälkeen, ja kun käy juomassa juo niin että koko keittiö on läpimärkä. :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
tällaiset meillä. Eli alakaapistot tumman ruskeat.

Ja vanhaan rivariin pikkurahalla tehty remppa.

Teillä on tosi kiva fiilis tässä keittiössä: jotan tällästä mäkin haen, lämmintä ja kotoisaa. Eikä oo pahat kyllä tolleenkaan, että on alakaapit ruskeat ja ylhäällä valkosena.. tosi kiva, itseasiassa. Vois kyllä ihan harkita.

Ei kellään ois harmaata? Sitäkin oon miettinyt, mutta en oo nähnyt missään livenä..

Meillä rivitaloasunto ja mietin otanko tummat ovet ja vaaleat tasot vai toisin päin ja päädyin sitten tähän - vaikka nää nyt on valkoisilla ovilla, mutta laitan nyt kuvat kuitenkin.
Ei haluttu tähän kämppään panostaa kovin kalliilla keittiöllä, mutta sitten kun saadaan talo keittiö tulee olemaan aivan erilainen.

Niin ja meillä neljä lasta eikä nuo ovet lapsista ole likaantunut enemmän omista sotkuista ja roiskeista.

y1pzlAgQcfmWerUlgw_qnSdML16OxGv3F_dwA6L9D_k14NOlXZUaVkGaJfomktdyVWM

y1p72xVD3e07ujZmN6UXdCeE4iG0r83k-unhZh7WzLwd4H6To7mY3OpH52uTxxOyN4L

Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:

Teillä on tosi kiva fiilis tässä keittiössä: jotan tällästä mäkin haen, lämmintä ja kotoisaa. Eikä oo pahat kyllä tolleenkaan, että on alakaapit ruskeat ja ylhäällä valkosena.. tosi kiva, itseasiassa. Vois kyllä ihan harkita.

Ei kellään ois harmaata? Sitäkin oon miettinyt, mutta en oo nähnyt missään livenä..

Meillä on harmaat laatat kaappien välissä (näyttää joka kuvassa lähinnä siniseltä ) ja harmaaseen taittuva sävy ovissa, ja tumman harmaa laattalaminaatti lattialla...

Alkuperäinen kirjoittaja Rusinantte:
http://www.aijaa.com/v.php?i=2605372.jpg
Tässä meidän keittiötä vähäsen

Tääkin on aika kiva. Mä pelkään vaan ettei tuu liian pimeän näköiseksi, mutta toisaalta, meillä on kyllä ikkuna tavallaan tossa missä teillä on liesituuletin, ja sitt pariovet tulee terassille keittiöstä kanssa (siinäkin on nyt ikkuna). Joten ehkä se ois ihan ok, kun valoa tulee paljon..

Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:

Meillä on harmaat laatat kaappien välissä (näyttää joka kuvassa lähinnä siniseltä ) ja harmaaseen taittuva sävy ovissa, ja tumman harmaa laattalaminaatti lattialla...

On vai? Musta ne näyttää kuvassa ihan valkoselta.
Mutta mitä useammin avaan tän kuvan, sitä kivemmalta se näyttää. =) :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:

On vai? Musta ne näyttää kuvassa ihan valkoselta.
Mutta mitä useammin avaan tän kuvan, sitä kivemmalta se näyttää. =) :heart:

Juu, väri ei ole puhdas valkonen, kuvissa se kyllä näyttää sille. Ja itseasiassa, meilläkin on 2 koiraa, 1 oma lapsi ja erinnäinen määrä hoitolapsia, ja ihan hyvin nuo kaappien ovet on saanu pidettyä puhtaina, kun aina roiskeen tullessa pyyhkäsee heti.
Ja juu, minäkin olen aika ihastunu meidän keittiöön, se on parasta tässä talossa! :heart:

Meidän köökki on nyt mehustuksen vuoksi kuvauskelvottomassa kunnossa, joten toistaiseksi ihailen vain teidän muiden keittiöitä =) Katsotaan sitten myöhemmin innostunko kuvaamaan tuota.

Yhteistyössä