Keittiöistä kuvia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NeitiNasu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Kaddy:
Alkuperäinen kirjoittaja nuorena nukkunut:
Nää on olleet täällä ennenkin mut laitetaas taas..

http://www.aijaa.com/v.php?i=2370962.jpg

http://www.aijaa.com/v.php?i=2370950.jpg

Onko Kaddy teillä siinä välitilassa laattaa vai pleksi?

Pleksi.

Näyttää hyvältä, täytyy minunkin harkita sitä.

Pleksi.

Kiitos, musta se on kans hyvä. Ja välitilan väriä on helppo vaihtaa, jos sille alkaa joskus tuntua :)

Pleksi.

Kiitos, musta se on kans hyvä. Ja välitilan väriä on helppo vaihtaa, jos sille alkaa joskus tuntua :)

Mä nostan tän nyt: tää alko kiinnostaan mua kovasti. Eli siellä on vaan maalattu seinä takana, ja sitt muovinen pleksi päällä? Miten se pleksi on kiinni, ja mistä hankittu, jostain mittojen mukaan?

Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Voi ei... Kaddy ei oo täällä vissiin, mutt tietääks joku muu?

Oon mä, nyt vasta huomasin. Eli takana on tosiaan vain maalattu seinä, pleksi on tilattu mitoilla Etralta (ilmeisesti entinen teollisuus etola) ja kiinni silikoonilla..

Oon mä, nyt vasta huomasin. Eli takana on tosiaan vain maalattu seinä, pleksi on tilattu mitoilla Etralta (ilmeisesti entinen teollisuus etola) ja kiinni silikoonilla..

Siis voiks oikeeasti olla noin iisiä? Onks reunat siis silikoonattu kokonaan, vai vain jotkut nurkat tms? Toi on kyllä ideana kiva, nimittäin mä inhoan laatotusta. Tai en varsinaisesti sitä itse laattaa, mutta voi vee niitä saumoja ja niiden putsaamista.. :ashamed:

Siis voiks oikeeasti olla noin iisiä? Onks reunat siis silikoonattu kokonaan, vai vain jotkut nurkat tms? Toi on kyllä ideana kiva, nimittäin mä inhoan laatotusta. Tai en varsinaisesti sitä itse laattaa, mutta voi vee niitä saumoja ja niiden putsaamista.. :ashamed:

Jeps, Ala reunasta on koko matkalta ja yläreunasta pieniä "hengitysreikiä" lukuunottamatta myös koko matkalta.

Toi on kyllä helppo pitää puhtaana.

Kuvia linkitin sillon ku remppa tehtiin, tällä koneella ei kuvia ole ja kuvaämpärin tunnukset on muistista hukkuneet...

Mutta alakaapit meillä on tummanruskeet (wengeä ) ja yläkaapit korkeekiiltovalkoset. Välitilassa on sellanen metallin värinen koukerokuvioinen pleksi. Tai siis kaappeja meillä ei ole ku sellanen apteekkikaappi tms., alhaalla on laatikoita ja ylhäällä kippiovikaappeja. Tasot on kiveä ja lattia tummaharmaata laatannäköstä laminaattia.
Meiän näkönen ja tykätään. :)

Harmaa oli kans harkinnassa meillä, mutta tuo voitti kun muuallakin asunnossa on tummaa puuta ja valkosta. Ja vaikka tykkään älyttömästi väreistä, halusin pitää keittiön neutraalina jotta voin revitellä väreillä sillon ja siten kun huvittaa. :whistle:

Jeps, Ala reunasta on koko matkalta ja yläreunasta pieniä "hengitysreikiä" lukuunottamatta myös koko matkalta.

Toi on kyllä helppo pitää puhtaana.

Ei vitsi, sä ideoit meille juuri välitilaan ihan uutta ilmettä. :D kiitos!! Mä haluan muuten jotenkin niin perinteistä, joten toi voi tähän vanhan talon keittiöön antaa vähän sitt sellasta uudemman oloista särmää tosi kivasti. Ja me laitetaan tapetti sinne alle. Kiitos tuhannesti!! :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Rohmutti:
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
tällaiset meillä. Eli alakaapistot tumman ruskeat.

Ja vanhaan rivariin pikkurahalla tehty remppa.

sull on tollanen leipalaatikko minkä mäkin haluun mut ne oli anttilasta loppu :/

Mä ostin tuon omani Day-nimisestä sisustusliikkeestä. Sain vielä puoleen hintaan kun siinä on pieni lommo kyljessä =)

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Noh, tässä sen uuden sinisen pöytälevyn kera. Juu, älkää sotkusta välittäkö.
2605402.t.jpg

Välitilalaattaa lukuunottamatta täydellinen!! :)

Voi kun kaunista. Olispa mullakin oma koti jota vois sisustaa ja rempata! Vuokrakämppään ei viitti tehdä oikein mitään, on niin kova homma sitten palauttaa kaikki ennalleen.

Onks kellään keittiössä hella keskellä huonetta saarekkeessa, vai onko kaikilla nurkassa tai seinällä muuten? Jos jollain on, kuulisin mielelläni kokemuksia aiheesta, ja näkisin kuviakin.

Alkuperäinen kirjoittaja Ögonblick:
Alkuperäinen kirjoittaja kaisa:
joo, mekun tehtiin keittiöremppa niin kaikki ihmetteli miks ei otettu rosterisia koneita... juuri tuon takia... Niitä saa olla hinkuttamassa koko ajan.

Minä lopetin hinkuttamisen aikoja sitten, kun totesin sen ihan turhaksi! Mutta edelleen ottaisin samat. Valkoinen olisi ollut niin tylsä ja tavallinen. Meidän keittiöön.

Samaa mieltä, tosin ei meillä tarvi hinkata muuta kuin jääkaappia.

Alkuperäinen kirjoittaja kaisa:
joo, mekun tehtiin keittiöremppa niin kaikki ihmetteli miks ei otettu rosterisia koneita... juuri tuon takia... Niitä saa olla hinkuttamassa koko ajan.

No aivan höpö puhetta!
Itse pyyhin ne pari kertaa viikossa eikä todellakaan tarvi taistella sormenjälkien kanssa.
Nykyään on vaikka mitä antifinger- pintoja ja puhdistusaineita jotka hylkii sormenjälikä tehokkaasti.
Valkoisia minä ainakin hinkkasin paljon enemmän :whistle:

Yhteistyössä