Keksiikö joku hauskan nimen (hevostallille)?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Meikku"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Meikku"

Vieras
Mua niin harmittaa,kun keksin hauskan nimen ja se olikin jo varattu!!
Nimi olisi ollut Tillin talli (Tillin tallin kesäleirit jne)..

En tarvitse perusteluja tai moraalisaarnaa millainen nimen pitäisi olla,mulla on tarkkaan harkittu liikesuunnitelma ja asiakkaat jo valmiina!
Toimin jo y-tunnuksen alla mutta koska varsinaista nimeä ei ole,en pääse mainostamaankaan.....
 
[QUOTE="Meikku";27223614]Mua niin harmittaa,kun keksin hauskan nimen ja se olikin jo varattu!!
Nimi olisi ollut Tillin talli (Tillin tallin kesäleirit jne)..

En tarvitse perusteluja tai moraalisaarnaa millainen nimen pitäisi olla,mulla on tarkkaan harkittu liikesuunnitelma ja asiakkaat jo valmiina!
Toimin jo y-tunnuksen alla mutta koska varsinaista nimeä ei ole,en pääse mainostamaankaan.....[/QUOTE]

Haha, millaisiahan varaussoittoja se Tillin talli saa?
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
[QUOTE="Meikku";27223614]Mua niin harmittaa,kun keksin hauskan nimen ja se olikin jo varattu!!
Nimi olisi ollut Tillin talli (Tillin tallin kesäleirit jne)..

En tarvitse perusteluja tai moraalisaarnaa millainen nimen pitäisi olla,mulla on tarkkaan harkittu liikesuunnitelma ja asiakkaat jo valmiina!
Toimin jo y-tunnuksen alla mutta koska varsinaista nimeä ei ole,en pääse mainostamaankaan.....[/QUOTE]

Issikoita vai jässiköitä:D? Minkä rotusia kaakkeja?
 
Tänne olikin tullut paljon viestejä. Kiitos :)

talli on siis jo toiminnassa,ja kohderyhmänä oikeastaan teinit!
Meilläe i ole esim.maneesia,ihan tällainen pikkutalli keskellä korpea.
 
[QUOTE="aapee";27244828]Tänne olikin tullut paljon viestejä. Kiitos :)

talli on siis jo toiminnassa,ja kohderyhmänä oikeastaan teinit!
Meilläe i ole esim.maneesia,ihan tällainen pikkutalli keskellä korpea.[/QUOTE]

Peesaan HevonKuusi nimeä kerran on keskellä korpeakin :D

Vois teinit soitella porukoilleen ett: mä oon nyt tääl hevonkuuses.. =D
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Sillä teidän kylän nurkalla missä talli sijaitsee, on varmaan joku nimi. Loogisinta ois,että talli on sen paikan mukaan, esim. Nokankorven talli. Sillä nimellä tallista helposti tulee puhuttua kun sinne Nokankorpeen niiitä teinejä kuskataan. Jos nimi on hankala ei se jää mieleen. Se on sit "se joku Hevonkikkaran talli siellä Nokankorvessa.
 

Similar threads

A
Viestiä
1
Luettu
2K
N
L
Viestiä
2
Luettu
1K
Aihe vapaa
Lapsen ravinto 6:sta 24:n kuukauden ikään.
L

Yhteistyössä