Keksiikö joku hauskan nimen (hevostallille)?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Meikku"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mua niin harmittaa,kun keksin hauskan nimen ja se olikin jo varattu!!
Nimi olisi ollut Tillin talli (Tillin tallin kesäleirit jne)..

En tarvitse perusteluja tai moraalisaarnaa millainen nimen pitäisi olla,mulla on tarkkaan harkittu liikesuunnitelma ja asiakkaat jo valmiina!
Toimin jo y-tunnuksen alla mutta koska varsinaista nimeä ei ole,en pääse mainostamaankaan.....

Sannan heppatytöt
 

Similar threads

A
Viestiä
1
Luettu
2K
N
L
Viestiä
2
Luettu
1K
Aihe vapaa
Lapsen ravinto 6:sta 24:n kuukauden ikään.
L

Yhteistyössä