keksikää hyvä selitys (huutis-asiaa)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nolona
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nolona

Vieras
olen siis myyjänä, ja myynyt kohteen, mutta en löydä tuotetta enää mistään... olen suunnilleen kääntänyt kaiken ympäri, mutta tuotetta ei ole missään..miten selittää ostajalle, ettei tuotetta olekaan... nolottaa-

Alkuperäinen kirjoittaja nolona:
olen siis myyjänä, ja myynyt kohteen, mutta en löydä tuotetta enää mistään... olen suunnilleen kääntänyt kaiken ympäri, mutta tuotetta ei ole missään..miten selittää ostajalle, ettei tuotetta olekaan... nolottaa-

no käviskö tuo ;)

no miks et vaan yksinkertaisesti voi sanoa että jotenkin olet onnistunu hävittämään tuottee,miks pitää ruveta valehtelemaan ja keksimään jotain selityksiä??

Alkuperäinen kirjoittaja nolona:
miten itse suhtautuisitte moiseen myyjään?

jos palauttaa heti rahat ja hoitaisi asian mahdollisimman nopeasti niin ei mulla mitään jäisi hampaan koloon tälläistä myyjää kohtaan. eihän vahingoille voi mitään.

Minulle kävi kerran noin ja kerroin rohkeasti ostajalle. Minulla oli kaksi samanlaista kestovaippaa, joista toista ei sitten löytynytkään enää. Tarjosin vaihtoehtoa että rahat takaisin tai vastaava tuote tilalle. Halusi vastaavan tuotteen, ei ollut siihen tyytyväinen. Nega (ainoa ikinä, kauppoja 400 kpl) tuli että heilahti, ei vaivautunut edes olemaan minuun yhteydessä sopiakseen. Harmittaa.

Mutta ei ole muuta järkevää vaihtoehtoa kuin kertoa suoraan, mitä sitä kiertelemään.

Sano, että teidän ladaan murtauduttiin missä oli kaikkea mahdollista kamaa timantti kaulakoruista aina moottorisahaan ja juuri SE HÄNEN tuottensa oli vain viety :'( Eikö ihmiset ole ihan kamalan ajattelemattomia :'(

Jos saisin rahani takaisin samantien anteeksipyyntöjen kera, niin jättäisin varmaan siihen - palautteet jättäisin kokonaan antamatta, positiviinen palaute kuitenkin hukkaajalta voisi lämmittää mieltä. Tosin, jos kyseessä olisi jokin tuote, mitä olisin juuri välttämättä halunnut saada, eikä sitä muualtakaan tuntuisi löytyvän, niin sitten saattaisin kuitenkin laittaa negaa. Jos näkisin hänet kauppaamassa samaa jossain muualla, niin sitten tulisi varmat negat ja palautetta ylläpidolle.

Itselle kävi kerran niin, että myynnissä oli 2 Muumi palapeliä, lähestulkoon samanlaisia.Olin vahingossa laittanut jo myydyn uudelleen myyntiin, eiköä minulla siis ollut sitä kun kohteeseen tuli tarjous.
Tarjosin huutajalle sitä MELKEIN samanlaista alennettuun hintaan ja se tuntui sopivan, ostaja vakuutteli, että sattuuhan noita.
Neutraali tuli kumminkin palkaksi vaikka miten päin yritin hyvittää, kaikkia et vaan voi millään miellyttää.Muista tämä.
Mutta toivon mukaan kohdallesi sattui inhimillinen huutaja, joka tajuaa, että virheitä sattuu kaikille. =)

Yhteistyössä