Keksikääs nyt jotain säpinää etten mä tylsisty tänne!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HippuTAR
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä oon aivan yksin kotona koska ei oo miestä ja lapsi on tätinsä kans tämän viikonlopun. Kävin baaris juomas yhden kaljan ja totesin, että lähden kotio. Oon torstai-illasta asti ollu kipiä ja ny tänään illalla helpotti olo ja ajattelin, että kävääsen baaris. No pää meni aika nopiaa tukkooseksi, taisi se meteli vaikuttaa koska ei ny enää oo samanlaanen olo.

Mutta nukkuminen taitaa olla yhtä ihanaa ku viime yönä. :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Syö vaan, ei hän muista niitä enää aamulla

Se muistaa nuo sitten kun joku päivä mietin miksi ei ole karkkia ja mies haluaa yllättää mut iloisesti sanomalla että mullapa on taas yksi karkkikätkö sulle...eipä olekaan :whistle:

No ei täällä edes näy tuollaaset. Mulla on ny pystyasennos suht helppo hengittää, mutta taitaa makuuasennos mennä taas vaikiaksi. Viime yö meni pätkis ku heräälin vähän väliä.

Mä nukuin viime yönä n. 6,5 tuntia ja sinä aikana ehdin huomata olevani raskaana, olla kaverin häissä kaasona, matkustaa junalla Helsinkiin, saada kahdet parkkisakot Mikkelissä (ystäväni = autokouluyrittäjä, firman autolla), olla poliisikuulusteluissa silminnäkijänä ja käydä Särkänniemessä!

Mä nukuin viime yönä n. 6,5 tuntia ja sinä aikana ehdin huomata olevani raskaana, olla kaverin häissä kaasona, matkustaa junalla Helsinkiin, saada kahdet parkkisakot Mikkelissä (ystäväni = autokouluyrittäjä, firman autolla), olla poliisikuulusteluissa silminnäkijänä ja käydä Särkänniemessä!

Sä oot melko vikkelä!
Mä oon viime aikoina nähny vaan outoja unia jos oon niitä nähnyt. Ei ollenkaan sellasia mukavia rauhallisia unia.

Yhteistyössä