M
Minna
Vieras
Heips, sellaista aattelin tulla tänne tuolta odotusajan puolelta kyselemään että kuinka paljon saatte äitysloman aikana rahaa Kelalta?
Sehän tietysti vaihtelee tulojen mukaan, mutta jos löytyis joku jolla suunnilleen samanlaiset tulot? Itse tienaan tällä hetkellä bruttona 1900 euroa kuussa. Viime vuonna (jonka verotuksen mukaan kai lasketaan) tienasin 1800 kuussa eli vuositulot 21600 euroa.
Olisi kiva kuulla ihan summana että paljonko sitä rahaa saisi kuussa (vanhempainraha + lapsilisä).
Kiitoksia jo etukäteen
Sehän tietysti vaihtelee tulojen mukaan, mutta jos löytyis joku jolla suunnilleen samanlaiset tulot? Itse tienaan tällä hetkellä bruttona 1900 euroa kuussa. Viime vuonna (jonka verotuksen mukaan kai lasketaan) tienasin 1800 kuussa eli vuositulot 21600 euroa.
Olisi kiva kuulla ihan summana että paljonko sitä rahaa saisi kuussa (vanhempainraha + lapsilisä).
Kiitoksia jo etukäteen