N
"nappi"
Vieras
Tää ei oo naiset vitsi! Mun mies on mahdoton! Ollaan oltu yhdessä kohta 20 vuotta ja se pahenee vaan...seksiä pitäs olla koko ajan! Ja kyllä mä nautin ja olen itsekin kovin seksuaalinen ihminen, mutta esim viikonloput alkaa mennä siihen että en nuku öisin yhtään kun me vaan..... Tuntuu että sille ei riitä enää mikään! Onkohan joku neljänkympin kriisi?
Meillä on aina seksi ollut liitossa se tärkeä juttu, mutta nyt jotenkin.... Ihan kateudella luen juttuja kun täällä joku sanoo että mies ei halua kun on rankkaa töissä tms. Meillä toisinpäin: kun on rankka jakso töissä niin entistä enemmän!
Olen yrittänyt puhua...että ei ihan kokoajan tarvitse, mutta mies sanoo että minkä hän sille voi kun olen niin ihana että hän haluaa :O Hei ja haloo, minä vanha akka!
En usko että olen ainoa "seksinälkäisen" miehen vaimo...miten te muut jaksatte?
Meillä on aina seksi ollut liitossa se tärkeä juttu, mutta nyt jotenkin.... Ihan kateudella luen juttuja kun täällä joku sanoo että mies ei halua kun on rankkaa töissä tms. Meillä toisinpäin: kun on rankka jakso töissä niin entistä enemmän!
Olen yrittänyt puhua...että ei ihan kokoajan tarvitse, mutta mies sanoo että minkä hän sille voi kun olen niin ihana että hän haluaa :O Hei ja haloo, minä vanha akka!
En usko että olen ainoa "seksinälkäisen" miehen vaimo...miten te muut jaksatte?