Kelle tehty Loop hoito

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hhmmm
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Moi!!
Tehty kyseinen toimenpide.Sattuu ihan sairaasti. Luin tossa muitakin palstoja ja ihmettelin, kun kirjoitetaan ettei satu. Riippuu varmaan siitä mistä kohtaa palat poistetaan.
Jos itse joudun samaan toimenpiteeeseen vielä vaadin ehdottomasti nukutuksen.
Lääkäri sanoi kyllä toimenpiteen jälkeen, että normaalisti nukutetaan mutta...
Puudutuspiikit eivät tuntuneet yhtään mutta sitten se alkoi.Paloja otettiin useita. En jännittänyt mitään suuremmin, koska lääkäri oli vakuuttanut, ettei se satu mutta, kun ensimmäinen pala oli otettu niidenloppujen ottamiseen vaadittiin todellista keskittymistä.
Synnytystuoliin sidottuna, joka tehtiin ensimmäisen palan oton jälkeen, saattoi vaan miettiä että ei tämä kestä loppuelämää.
Viiden vuoden seurannat ja kontrollikäynnit kivuliaine kudosnäytteineen, papakokeineen ym ym ovat ohi ja sain terveen paperit!!

 

Yhteistyössä