kelpaako miestenne kädenjälki siivouksessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja oidipus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

oidipus

Vieras
Tuli tuosta miesten ja naisten työt ketjusta mieleen...

Meillä siis mies kyllä siivoo kun pyytää, mutta mieluummin siivoan itse, kun en jaksa sitten parsia sen jälkiä. Se kun tahtoo siivota niin ja näin.. imurointi vain näkyvistä kohdista ja sekin vähän sinne päin. Ite oon hirvee perfektionisti ja koluan joka nurkan imureineni ja moppeineni.

Ja kun tuo opetus ei näytä menevän perille että kuinka siivotaan.

Mies sitte laittaa ruuan. Siinä parempi.

Kyllä mulle kelpaa.. ja se jopa imuroi tarkemmin kun useimmiten mä ite (siirtää sohvat yms, kun mä vaan otan siitä alta minkä saan ) :)
Ja siivoo välillä jopa pyytämättäkin..

Meillä mies imuroi oikeastaan AINA. On paljon tarkempi siinä ku minä. Imuroi listan päällyset ja kaikki mahd. nurkat. :heart:
Mutta minä pesen lattiat ja pyyhin pölyt, siihen en ukkoo päästä. :D

Alkuperäinen kirjoittaja oidipus:
Alkuperäinen kirjoittaja maggiem:
imurointi ei kelpaa ( :ashamed: ) , pölyjen pyyhkiminen kyllä.

no vihdoinkin joku jolla samat aatokset.. aattelin jo että mun mies on ainoo joka hutiloi siivotessaan :D

mä olen miehen antanu pari kertaa imuroida, mutta heti perään piti sitten itsellä ottaa imuri käteen. ei sitten miehellä tullut mieleen ottaa sohvan alta, nurkista, keittiönpöydän alta puhumattakaan... :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Mun viesti sit hävisi...
Siis mies meillä on se tarkempi siivoaja :ashamed:

Näin myös meillä! Välillä oikein raivostuttaa kun imuroi ja imuroi ja nuohoo joka nurkkaa monta tuntia! ;)
Hyvä se että tulee siistiä! =)

Mä en löydä mitään, jos mieheni siivoaa esim. keittiön.... Kaikki väärissä paikoissa vaikka olen kädestä pitäen näyttänyt mikä tulee mihinkin!!!!
Kerran jouduin soittamaan sille kesken muussin teon, et missä on sähkövatkain.... :D

Yhteistyössä