Kelpaisiko mutsinsa luona asuva mies?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
no ei todellakaan. itellä ikää pian 30v ja parisuhteessa olen, mutta jos sinkku olisin niin tuskin 10 vuotta nuorempaan ihastuisin ja sitä vanhempi äidin luona asuva ei kelpais

Ei kelpais. Ulkomailla tai ei, "kiireitä" ynnä muuta (teko)syitä aina riittää... Haluaa vaan olla passattavana mutsinsa luona silloin kun ei ole ulkomailla. Tulevasta vaimostaan odottaa varmaan samanlaista palvelijaa.

Alkuperäinen kirjoittaja minttu:
Ei kelpaisi tässä iässä (yli kolmekymppisenä). Kyllä se kertoo (ainakin mulle) miehestä paljon, jos tämän ikäisenä asuu äidin hoivissa...

Mitä jos onkin niin päin, että äiti on poikansa hoivissa? Niin päin se täällä maalla tuppaa enempi olemaan.

Sinkkuna ollessani kirjoittelin jonkin aikaa miehen kanssa, joka oli 38-vuotias, asui kotona, eikä ollut koskaan asunut itsekseen, eikä seurustellut. Liian outoa oli minulle, lopetin kirjoittelun lyhyeen. :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja JaJa:
no ei todellakaan. itellä ikää pian 30v ja parisuhteessa olen, mutta jos sinkku olisin niin tuskin 10 vuotta nuorempaan ihastuisin ja sitä vanhempi äidin luona asuva ei kelpais

Mulle kelpas itseäni yli 10 vuotta vanhempi äidin luokse takaisin muuttanut yli 4-kymppinen mies. Ja hyvän miehen sainkin!

Alkuperäinen kirjoittaja Terveisiä maalta:
Alkuperäinen kirjoittaja minttu:
Ei kelpaisi tässä iässä (yli kolmekymppisenä). Kyllä se kertoo (ainakin mulle) miehestä paljon, jos tämän ikäisenä asuu äidin hoivissa...

Mitä jos onkin niin päin, että äiti on poikansa hoivissa? Niin päin se täällä maalla tuppaa enempi olemaan.

Nythän asetelma on jo täysin eri! Mutta mahdollinen anoppi nurkissa ei houkuta sekään... :D

Yhteistyössä