Tää nyt ei niinkään o erikoinen mut jokunen aika sit katottiin telkkaria ja mulla oli ruoka uunissa. Sit meni sähköt ja mies hiukan katto pitkään ku tokasin ensimmäiseks et onneks uunissa pysyy lämpö.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Fifth Element:Jaa juu niin, miehen kanssa katselimme takkoja kaupassa ja kysyin, että onko tää kiveksestä tehty. :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:Mä lauloin pitkään jotta "Lensi maahan enkeli joutui sampituulta..."
Pohdin vaan hiljaa itsekseni jotta mikä sampituuli...
(Vasta myöhemmin mulle selvisi, jotta se enkuli on joutuisampi, eli nopeempi sitä tuulta... :ashamed: )
Alkuperäinen kirjoittaja Kipinäsääri:Aikanaan täällä nolasin itseni tekemällä aloituksen tyyliin koskas toi kellarihumppa alkaa kun sitä koko ajan mainostetaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Tammihärkä:Ai että ootte hauskoja..![]()
![]()
Itse onnistuin kerran tuolla läheisellä huoltamolla, oltiin parin kaverin kanssa kahvilla ja sitten kun oltiin lähdössä mä menin ostamaan tupakkaa ja kaveri käymään toiletissa.
Siinä oli kassalla edessä yksi bensanmaksaja joten jouduin odottelemaan kassalle pääsyä.
Siinä tiskillä oli sitten pieni kori jossa oli morrikoita ja jokaisessa pieni lappu jossa luki jotain tyyliin onnea, tms.
No, pyörittelin niitä sitten käsissäni ja sattui sellainen jossa luki "silence nero is working" syrjäsilmällä katsoin että tää mun kaveri tuli taakseni siihen jonoon ja ajattelinpa siinä näppäränä hieman säikyttää kaveria...
Pyörähdin nopeasti ympäri ja huudahdin "HILJAA nero työskentelee."
Ai että se mulle täysin vieras mies pelästyi, pakeni useamman metrinpäähän hyllyntaakse piiloon ja kurkki sieltä sitten että mitäköhan tuo hullu meinaa...
Oli myyjättärelläkin hieman hassuhko ilme kun kuulapunaisena sitten sitä tupakkia pyytelin toisen kurkkiessa sieltä hyllyntakaa...-Eipä siinä sitten muuta kun autolle jossa kaveri jo odoittelikin.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:Niin joo... Tiedättehän sen joidenkin tv-ohjelmien jälkeen tulevan jutun, jossa näkyy parrasvalot ja kuuluu naisen naurua? Siis se jonkun tuotantoyhtiön tms. logo... Mä luulin vielä vähän aikaa sitten sitä kananmunamainokseksi :xmas: Luulin siis niitä valkoisia parrasvaloja kananmuniksi... Kelasin vaan että tää mainos tulee aika usein heti ohjelmien jälkeen. Miehelle sit kelailin että mistähän ton merkkisiä kananmunia saa :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:Tää on maailman noloin...
Silja Europan yökerhossa on vessa, kuten kaikissa sivistyneissä yökerhoissa kai kuuluukin.
Minä sitten hädän yllättäessä loikin sinne ja sain asiani tehtyä, ei kun housut ylös ja menoksi...Mutta se ovi ei auennut.Työnsin ja rynkytin.
Ajattelin, jotta se on joku piilokamera.
En kehdannut huutaa ulkopuolellekaan, jotta "Tämä ovi on juuttunut, voisitteko auttaa mua!".
Vaan epätoivoisesti tuuppasin sitä ovea, joka ei tehnyt merkkiäkään avautuakseen.
Välillä istuin pöntön kannen päällä ja surin paskaa kohtaloani, mä olin lukittautunut laivan vessaan.
Olin varma, että joku seisoo oven edessä eikä päästä mua pois.
Nousin taas uudelleen ylös ja änkesin ja punkesin, nostin ja työnsin...Ei vaikutusta.
Varmaan vartin ähinän jälkeen mun päässä sytty lamppu: ...Sitä ovea kuului vetää... :ashamed: :ashamed: :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja coatrack:Hauskoja![]()
Tää on vähän pitempi kommellus enkä tiedä miten hauska, mut kerron kuitenkin..
Alkuperäinen kirjoittaja Snoopy:Meidän talouteen ostettiin hiljan ihan uusi LSD-televisio... :ashamed:
Nimim.taulutelevision omistaja
Alkuperäinen kirjoittaja smee:Alkuperäinen kirjoittaja Snoopy:Meidän talouteen ostettiin hiljan ihan uusi LSD-televisio... :ashamed:
Nimim.taulutelevision omistaja
Alkuperäinen kirjoittaja Fifth Element:Mä selitin pojan tarhassa hoitajalle heijastinliiveistä. Iloisena siinä rupattelin, että on kätevät noi luotiliivit ja kiva kun niitä pidetään täällä tarhassakin. Hoitajat kattoivat monttu auki, kunnes tajusivat mita oikeasti tarkoitin.
Kerran pelasin biljardia yhden toisen naispuoleisen ystävän kanssa. Hänellä kävi ihan mieletön säkä yhdessä vaiheessa ja tokaisinkin " et sulla onkin hyvät munkit". Piti sanoa, että hänellä käy hyvä munkki nyt. Ainakin sain kaverin keskittymisen herpaantumaan.
![]()
![]()
![]()
![]()
voi luoja
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:Mulla aukes joskus 15 vasta nää kahvimainokset. Siihen asti ihmettelin et miten niin "tietysti paulikin" lause liittyy kahviin?kuka se pauli on? Onneks en koskaan kysyny keltään... :ashamed: