Ken kehtaa astua mukaan......:D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Naurukohtaus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
Mä lauloin pitkään jotta "Lensi maahan enkeli joutui sampituulta..."

Pohdin vaan hiljaa itsekseni jotta mikä sampituuli...

(Vasta myöhemmin mulle selvisi, jotta se enkuli on joutuisampi, eli nopeempi sitä tuulta... :ashamed: )

tähän myös itselangennena...

No miepä aikanaan, kun tein viikonlopputöitä tuolla isolla lasitehaalla, pomo ilmpoitti illalla että tulossa kolme bussillista kiinalaisia turisteja, jotka tarvii vähän opastusta liikkeisiin ja muutenkin. Ja minä satuin oleen se ainoa joka osas enkkua. Jees! Ei muuta ku kiiltoo huuliin ja kestohymy naamalle. Hitsi! Pissalle eka!...
Juuh, ja kamerat senkun surisi kun pikkuset kiinalaiset filmas mun selvitystäni.
Hymyilivät ja nyökyttivät aurinkoisina...
Mutta ei kelleen voi käydä niinku mulle :headwall: :headwall:
Huokasin helpotuksesta kun viimenenkin bussi kurvas pihasta pois.
JA MULLA OLI KOKO KIERROKSEN AJAN OLLU SE SAATANAN TYÖHAME SUKKAHOUSUJEN SISÄLLÄ JA KALSARIT VILKKUEN ESITTELIN LIIKKEITÄ!!!!!!!!
Perkeles, että hävetti! Ja arvaas kun työkaverit tuumas että oot varmaan kiinan kymppiuutisten loppukevennyksenä seuraavat viis vuotta...Jooh.

Niin joo... Tiedättehän sen joidenkin tv-ohjelmien jälkeen tulevan jutun, jossa näkyy parrasvalot ja kuuluu naisen naurua? Siis se jonkun tuotantoyhtiön tms. logo... Mä luulin vielä vähän aikaa sitten sitä kananmunamainokseksi :xmas: Luulin siis niitä valkoisia parrasvaloja kananmuniksi... Kelasin vaan että tää mainos tulee aika usein heti ohjelmien jälkeen. Miehelle sit kelailin että mistähän ton merkkisiä kananmunia saa :xmas:

Ai että ootte hauskoja.. :laugh: :laugh:

Itse onnistuin kerran tuolla läheisellä huoltamolla, oltiin parin kaverin kanssa kahvilla ja sitten kun oltiin lähdössä mä menin ostamaan tupakkaa ja kaveri käymään toiletissa.
Siinä oli kassalla edessä yksi bensanmaksaja joten jouduin odottelemaan kassalle pääsyä.
Siinä tiskillä oli sitten pieni kori jossa oli morrikoita ja jokaisessa pieni lappu jossa luki jotain tyyliin onnea, tms.

No, pyörittelin niitä sitten käsissäni ja sattui sellainen jossa luki "silence nero is working" syrjäsilmällä katsoin että tää mun kaveri tuli taakseni siihen jonoon ja ajattelinpa siinä näppäränä hieman säikyttää kaveria...

Pyörähdin nopeasti ympäri ja huudahdin "HILJAA nero työskentelee."

Ai että se mulle täysin vieras mies pelästyi, pakeni useamman metrinpäähän hyllyntaakse piiloon ja kurkki sieltä sitten että mitäköhan tuo hullu meinaa...
Oli myyjättärelläkin hieman hassuhko ilme kun kuulapunaisena sitten sitä tupakkia pyytelin toisen kurkkiessa sieltä hyllyntakaa...-Eipä siinä sitten muuta kun autolle jossa kaveri jo odoittelikin. :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Tammihärkä:
Ai että ootte hauskoja.. :laugh: :laugh:

Itse onnistuin kerran tuolla läheisellä huoltamolla, oltiin parin kaverin kanssa kahvilla ja sitten kun oltiin lähdössä mä menin ostamaan tupakkaa ja kaveri käymään toiletissa.
Siinä oli kassalla edessä yksi bensanmaksaja joten jouduin odottelemaan kassalle pääsyä.
Siinä tiskillä oli sitten pieni kori jossa oli morrikoita ja jokaisessa pieni lappu jossa luki jotain tyyliin onnea, tms.

No, pyörittelin niitä sitten käsissäni ja sattui sellainen jossa luki "silence nero is working" syrjäsilmällä katsoin että tää mun kaveri tuli taakseni siihen jonoon ja ajattelinpa siinä näppäränä hieman säikyttää kaveria...

Pyörähdin nopeasti ympäri ja huudahdin "HILJAA nero työskentelee."

Ai että se mulle täysin vieras mies pelästyi, pakeni useamman metrinpäähän hyllyntaakse piiloon ja kurkki sieltä sitten että mitäköhan tuo hullu meinaa...
Oli myyjättärelläkin hieman hassuhko ilme kun kuulapunaisena sitten sitä tupakkia pyytelin toisen kurkkiessa sieltä hyllyntakaa...-Eipä siinä sitten muuta kun autolle jossa kaveri jo odoittelikin. :laugh:

:laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:
Niin joo... Tiedättehän sen joidenkin tv-ohjelmien jälkeen tulevan jutun, jossa näkyy parrasvalot ja kuuluu naisen naurua? Siis se jonkun tuotantoyhtiön tms. logo... Mä luulin vielä vähän aikaa sitten sitä kananmunamainokseksi :xmas: Luulin siis niitä valkoisia parrasvaloja kananmuniksi... Kelasin vaan että tää mainos tulee aika usein heti ohjelmien jälkeen. Miehelle sit kelailin että mistähän ton merkkisiä kananmunia saa :xmas:

mä pelkäsin sitä naisen naurua joskus pienempänä

Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
Tää on maailman noloin...

Silja Europan yökerhossa on vessa, kuten kaikissa sivistyneissä yökerhoissa kai kuuluukin.
Minä sitten hädän yllättäessä loikin sinne ja sain asiani tehtyä, ei kun housut ylös ja menoksi...Mutta se ovi ei auennut.Työnsin ja rynkytin.
Ajattelin, jotta se on joku piilokamera.
En kehdannut huutaa ulkopuolellekaan, jotta "Tämä ovi on juuttunut, voisitteko auttaa mua!".

Vaan epätoivoisesti tuuppasin sitä ovea, joka ei tehnyt merkkiäkään avautuakseen.

Välillä istuin pöntön kannen päällä ja surin paskaa kohtaloani, mä olin lukittautunut laivan vessaan.

Olin varma, että joku seisoo oven edessä eikä päästä mua pois.

Nousin taas uudelleen ylös ja änkesin ja punkesin, nostin ja työnsin...Ei vaikutusta.

Varmaan vartin ähinän jälkeen mun päässä sytty lamppu: ...Sitä ovea kuului vetää... :ashamed: :ashamed: :ashamed:

Voi ei, mää kuolen täälä kohta nauruun=)

Kun oltiin pieniä ja tapeltiin auton takapenkillä niin äiti sano et nyt ihan hipihiljaa, isä painaa turbobuustinappia ja me lennetään kaikkien autojen yli...ja me uskottiin se aina :ashamed: Niin ja auto oli lada :laugh:

Mä muistan kuinka mä kerran pienenä ihmettelin ku sukulaiset ja tais äitikin siin olla ku puhuivat vievät hauvalle kukkia? Mä ihan et miks ihmeessä hauvalle pitää viedä kukkia? Sitten kysyin et miksi sille mummolan Nätti-koiralle viedään niitä kukkia? Kysessähän oli hauta, ei koira...
Nyt alkuviikosta ihmettelin et mikä on kun mun elektron kortti ei kelpaa missään vaikka just sain käteistä nostettua? Sitten menin automaatille takas hakee lisää käteistä ja edelleen ihmettelin kun ei automaatti hyväksy sitä tunnuslukua, et johan on kumma vaikka just äsken sain rahaa... Kunnes sitten vilkaisin korttia tarkemmin ja huomasin et kseessä olikin se mun ei vaki kortti jolla ei juurikaan ollu katetta...Olipa tosi tyhmä olo...

Siskoni mies sai pari vuotta sitten huijattua minua että makaroonit kasvaa puussa! :ashamed: Selitti oikein juurta jaksain miten ne poimitaan sieltä puusta ja miten se reikä saadaan siihen keskelle.

Pari päivää sitten neuvolassa hoitaja kysyi poikamme henkilötunnusta, pääni iski ihan tyhjää ja aloin vain luettelemaan numeroita 070907B***A... hoitaja katsoi vähän aikaa minua ja tokaisin että se ei tainnu mennä ihan oikein? Oikea olisi 090207A...

Ystäväni koitti leikata kokonaista vesimelonia leikkuulaudalla mutta ei oikein onnistunut siinä, mieheni siihen tokaisi että käännä sitä, siel on alapuolella käyttöohjeet!ja ystävänihän käänsi ja samassa tajusi että mies huijasi :laugh:

Tää on myt mun mutsista..

Puhuttiin äipän kanssa sit puhelimessa.
Äitini kertoi olevansa tulossa töistä ja sillain..sit hetkenpäästä se siel jotain mutisi, et mikä hemmetti tätä nyt vaivaa..no voi v*ttu..onko tää nyt jumittunu tai jotain..
Mä sit kysyin et mikä ongelma sulla siel nyt on. Niin äiti kirkkaana vastaa että "kun ei tää koti-ovi nyt aukee millään vaikka kuin painasin", mä sit et "painasit mitä"? Ja äiti vastaa, että "NO TÄTÄ SAAKURAN KAUKOSÄÄTIMEN AVAUSNAPPIA"!!!
Mä sit et :o kunnes äippä tokas et juu..unohda..siis koti-ovihan avataankin ihan tavallisella avaimella :saint:
(Ei siis auton keskuslukon kaukosäätimellä) :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja smee:
Alkuperäinen kirjoittaja Snoopy:
Meidän talouteen ostettiin hiljan ihan uusi LSD-televisio... :ashamed:

Nimim.taulutelevision omistaja

No mun vastuul oli hankkia huusholliin digiboksi, ostinjkin sitten vahingos dvd-kotiteatterin kun luulin et ne ajaa saman asian...
Mies oli hiukka käärmeissään ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Fifth Element:
Mä selitin pojan tarhassa hoitajalle heijastinliiveistä. Iloisena siinä rupattelin, että on kätevät noi luotiliivit ja kiva kun niitä pidetään täällä tarhassakin. Hoitajat kattoivat monttu auki, kunnes tajusivat mita oikeasti tarkoitin. o_O

Kerran pelasin biljardia yhden toisen naispuoleisen ystävän kanssa. Hänellä kävi ihan mieletön säkä yhdessä vaiheessa ja tokaisinkin " et sulla onkin hyvät munkit". Piti sanoa, että hänellä käy hyvä munkki nyt. Ainakin sain kaverin keskittymisen herpaantumaan.

:laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: voi luoja :laugh: