Ken kehtaa astua mukaan......:D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Naurukohtaus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Sanoin anopille puelimessa, että nyt pitää lopettaa ja alkaa tyhjentään x:n (miehen) kasseja. Mies tuli ruokakassien kans kaupasta..

Eikä!! :laugh:
No mitäs, anoppi sai olla vaan tyytyväinen miten huolehtivan ja asiat tärkeysjärjestykseen laittavan puolison hänen poikansa onkaan saanut! :D

Alkuperäinen kirjoittaja Pikku-Akka:
Kerran äidilleni ääneen ihmettelin ajaessani autoa, että miten ne sokeat ajaa autoa, kun ei noista autoille tarkoitetuista liikennevaloista kuulu mitään ääntä.

Ja kerran kaupungilla minun ja kavereideni vieressä istui mies lukemassa karttaa. Miehellä oli kävelysuvat mukana ja aurinkolasit päässä. No minä nerokkaana katsoin, että hän oli sokea ja kävelysauva oli sokean keppi. Totesinkin kaverilleni, että pitäisiköhän minun auttaa tuota sokeaa miestä tulkitsemaan tuota karttaa. Kaveri katsoi hiukan pitkää..

Ja kerran tehtiin englannintunnila jotian pienesitelmää ja kaverini kysyi, mitkä on sukkahousut. Ja minä aloin selittämään, että ne on semmoiset kalsarit, joissa on sukat käressä.... kaverini halusikin tietää, mitkä on sukkahousut englanniksi

Tosta tuli mieleen se, kun siskoni oli täällä ja tapansa mukaan sillä iski siivousinto. Laitteli tavaroita paikalleen ja sitten löys palapelin palasen ja kysyi et mikäs tää? Selitin sitten kiltisti 30-vuotiaalle siskolleni että se on palapelin palanen... Sisko tarkoitti että mihin se laitetaan tms...

:laugh: :laugh: :laugh:

mun veli soitti äidille töihin,kun oltiin pieniä ja ei ollut vielä kännyköitä "moi täällä oon mä, onko mutsi?" ja sieltä toisesta päästä oli kysytty,et ketä mahtaa tarkoittaa,kun äitejä siel oli useempia.

mä kerran pienenä istuin mummilassa kahvipöydässä. siinä oli tädin mies ja mummin sisko ainakin paikalla. istuin tuolilla ja kurotin kättäni maassa makaavaa koiraa kohti ja samalla multa pääsi pieru... en muista kumpi siihen tokasi,et "oho"...kamala miten mua rupesi hävettämään ja läksin aika pian sieltä kotiin.

jsokus sitä hätäpäissään tulee sanottua jotain todella hassua,mut nyt ei tuu sellaisia mieleen. pitänee palata kertomaan,jos mieleen tulee.

Alkuperäinen kirjoittaja Lasisilmä:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Sanoin anopille puelimessa, että nyt pitää lopettaa ja alkaa tyhjentään x:n (miehen) kasseja. Mies tuli ruokakassien kans kaupasta..

Eikä!! :laugh:
No mitäs, anoppi sai olla vaan tyytyväinen miten huolehtivan ja asiat tärkeysjärjestykseen laittavan puolison hänen poikansa onkaan saanut! :D

Jep jep anoppi on oikein tyytyvinen. :D

onneks muutkin osaa enkä vaan oo ainut...
en tiiä onko tää teitä hauska mut mua naurattaa ja nolottaa tää vieläkin ja saan kyllä tästä kuullakkin.
Joulun alla miehen kaveri kysy:miks teillä ei paisteta kinkkua kotona vaan anoppi paistaa? mie siihen vastasin että aikasemmin oon antanu miehen paistaa mut aamulla on aina valunu V*tun limat keittiön lattialle, ku se ei ookkaan jaksanu sitä käydä yöllä vahtimassa.

ajeltiin tuossa pyhien jälkeen vaajakosken läpi. minä selittämään neljä-vuotiaalle että "kato tuossa on se pandan tehdas, tuolla tehdään niitä suklaita mitä joulunakin syötiin". etelään päin mennään ja tarkoitus on pysähtyä meidän vakio taukopaikalle vaajakosken abc:lle. siellä on ne puiset pandat koristuksena. minä selitän aina vaan että "nyt lapset pysähdytään katsomaan pandoja" .........siinä vaiheessa välähti vasta että ai siksihän siellä on pandoja, kun kerran se tehdaskin on samalla paikkakunnalla....... mies nauro vedet silmissä mulle, että nytkö vasta tajusit :) (olin kyllä tosiaan joka kerta miettinyt että miks pandoja, eikä supisuomalaisia ruskeita karhuja)

Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Tästä on vuosia aikaa, olin menossa ostamaan kampaamosta shamppoota ja sattui olemaan mielettömän hyvännäköinen mieskampaaja. Ajattelin että hermostun, joten opettelin ulkoa sanomaan haluan ostaa osmoosi-shampoota värjätyille hiuksille.
Nooh,menin liikkeeseen ja sanoin haluan ostaa värishamppoota osmoosihiuksille, no kampaaja kyllä ymmärsi mitä halusin, mutta olisin voinut vaipua maan rakoon.

*repskops* lapset ihmettelee että mitä äiti hirnuu.....

Kävi veljeni kaverille. Soitti meille ja meidän isä vastas puhelimeen, tää kaveri toisessa päässä " oisko xxxxxx kotona?" isä sanoi että käy hakemas kun on pihalla. No isä meni takasi puhelimeen kun ei löytänyt xxxxxx, sanoi että haloo niin tää kaveri puhelimes ihan leikkillään xxxxxx:lle "mitä homo" isä siihen sitten että kun ei sitä xxxxxx näkyny, vähä varmaan oli kaveri puhelimen toisessa päässä nolona.

Alkuperäinen kirjoittaja coatrack:
Hauskoja :laugh:

Tää on vähän pitempi kommellus enkä tiedä miten hauska, mut kerron kuitenkin..

Olin just muuttanut uudelle paikkakunnalle ja kuljin aina bussilla nro 13 töihin kävellen loppumatkasta vähän matkaa, ja uudet työkaverini ihmettelivät minulle miksi en kulje bussilla nro 7 joka tulisi ihan työpaikan viereen. Ujona ihmisenä otan tavallisesti aina linjojen reitit ja aikataulut etukäteen selville, mutta kun eräänä aamuna bussipysäkille kävellessäni näinkin bussi nro 7 tulevan kauempaa, juoksin pysäkille ja hyppäsin kyytiin ajatellen jääväni pois sitten kun työpaikkani näkyy oikealla puolella tietä. Istuin ja istuin kyydissä, ajattelin bussin kulkevan outoa reittiä kun seudut näyttivät niin vierailta, mutta kun tultiin teollisuusalueelle ja jossain näkyi kyltti lentokentälle, tajusin että helkkari, tämä bussihan kulkee kahteen suuntaan ja olin hypännytkin työpaikaltani poispäin menevään bussiin. Jäin heti seuraavalla pysäkillä pois ja juoksin tien toiselle puolelle bussipysäkille odottamaan seuraavaa mahdollista kaupunkiin menevää bussia. Hetken päästä sieltä tulikin uusi bussi, jonka kyytiin nousin. Kyydissä istuessani minulle kuitenkin valkeni että olin äsken noussut pois jo takaisin kaupunkiin päin menevästä bussista ja mennyt seisomaan takaisin syrjäseudelle päin vievälle pysäkille! Eikun taas bussista ulos ja tien toiselle puolelle seuraavaa mahdollista kaupunkiin vievää bussia odottamaan. Sain odottaa pienen hetken, kun tämä samainen bussi jonka kyydistä olin äsken noussut pois lönkytteli takaisin kierrokseltaan ja otti minut kyytiin; kuski katsoi minua vähän ihmeissään kun nousin keskeltä autiota tietä uudestaan kyytiin. Soitin hädissäni poikaystävälleni, ja hän katsoi netistä bussin reitin ja neuvoi minua istumaan rauhallisena kyydissä; että bussi ajaa seuraavaksi keskustaan, kääntyy sinne tullesaan pääkadulta oikealle ja ajaa sitten suoraan työpaikkani eteen. Keskustaan tullessamme bussi kääntyikin vastoin neuvoja vasemmalle! Hädissäni jäin seuraavalla pysäkillä pois ja juoksin seuraavalle bussipysäkille aikeissa nousta mihin tahansa seuraavaan työpaikkani suuntaan menevään bussiin, olinhan jo nyt yli tunnin myöhässä.. Seuraava bussi olikin tuo sama bussi jossa olin äsken ollut, oli vain edellisellä pysäkillä kääntymässä, ja nolona nousin kolmannen kerran samaan bussiin, tällä kertaa päästen työpaikalle asti. Pomoni kehoitti minua kulkemaan jatkossa sillä samalla bussilla millä olin aiemminkin kulkenut.

Alkuperäinen kirjoittaja taroda:
Kävi veljeni kaverille. Soitti meille ja meidän isä vastas puhelimeen, tää kaveri toisessa päässä " oisko xxxxxx kotona?" isä sanoi että käy hakemas kun on pihalla. No isä meni takasi puhelimeen kun ei löytänyt xxxxxx, sanoi että haloo niin tää kaveri puhelimes ihan leikkillään xxxxxx:lle "mitä homo" isä siihen sitten että kun ei sitä xxxxxx näkyny, vähä varmaan oli kaveri puhelimen toisessa päässä nolona.

:laugh:

Muutama päivä takaperin,olin lähössä kauppaan ja istuin autoon lähteäkseni eteenpäin. Automaattilaatikon vaihdekeppi ei vaan liikkunut vaikka kuinka yritin. Soitin sitten isännälle ja sanoin ,että nyt tää auto on varmaan jäässä kun vaihdekeppi ei toimi. Isäntä tuli ja laitto vaihteen päälle ja katto ku viimeistä päivää. Sano ,ettei se keppi liiku ellet paina jarrua samalla. Oli siinä vaiheessa kahvin paikka. 20 vuotta ajanut automaattivaihteilla ja nyt sit tuli oikosulku. :D

Etsin puhelinta eikä mistään löytynyt lopulta soitin miehen kännykällä omaani ja suunistin äänen perusteella ympäri kämpää ei vaan näkynyt vaikka kokoajan soi lähellä. Lopulta tajusin tutkia fleece takin taskut joka oli päälläni ja sieltähän se puhelin löytyi.

mä tungin joskus lapsena sormen gerbiilihäkkiin ja elukka puras mua sormesta niin että veri lensi. äiti siinä sitten paniikissa soittamaan naapuri paikkakunnalle ensiapuun että mitä tehdä kun kenguru on puraissut meidän tyttöä sormesta :D ei muuta kuin sitten autoon ja kiireellä ensiapuun jossa oli koko henkilökunta vastassa katsomassa minkä näköinen on kengurun purema :laugh:

äiti kun tunsi elukan vain nimeltä taskukenguru :D

Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
mä tungin joskus lapsena sormen gerbiilihäkkiin ja elukka puras mua sormesta niin että veri lensi. äiti siinä sitten paniikissa soittamaan naapuri paikkakunnalle ensiapuun että mitä tehdä kun kenguru on puraissut meidän tyttöä sormesta :D ei muuta kuin sitten autoon ja kiireellä ensiapuun jossa oli koko henkilökunta vastassa katsomassa minkä näköinen on kengurun purema :laugh:

:laugh: Tsiisus!! Mahto henkilökuntaa naurattaa kun näki puremajäljen :D

Mies jaksaa aina mua tästä kiusta...
Oltiin kaupassa ja tarvitsin johonkin juustoraastetta. Vertailin sit hintoja et mikä olis halvinta. Pidin kädessä kilon juustopalaa ja kysyin mieheltä et "paljonko tästä tulee raastetta??" Mies tuijottaa hetken ja vastaa KILO... :D:D

Alkuperäinen kirjoittaja unensieppaaja:
Pelattiin kaverin kanssa biljardia kuppiloissa joka lauantai ja joskus viikolla iltaisin. Lähdimme saman tyypin kanssa laivalle ja tuntui jotenkin oudolta, kun just sinä lauantaina ei päässytkään lätkimään bilistä. Laivalla menimme infopisteeseen ja kysyimme onko laivalla biljaripöytää. Virkailija siinä hymyili ja sanoi ettei ole ja repesi nauruun kun poistuimme paikalta. Aikamme ihmettelimme huonoa asiakaspalvelutyöntekijää laivalla ja suunnistimme taxfreehin. Merellä oli aikamoinen tuuli ja pullot kilisivät hyllyissä. Juttelimme siinä että pysyyköhän noi pullot tuolla kauheessa myrskyssä. Varmaan paremmin kuin pallot bilispöydällä :ashamed:

Hei, olen laivalla töissä ETKÄ TODELLA ole ainoa, joka tämän tason juttuja kyselee, joten älä suotta häpeä =), kohtalotovereita löytyy. Mut kyllä kieltämättä aina hymyilyttää kun joku kysyy..

Alkuperäinen kirjoittaja Rosalee:
Tuli tuosta onnittelujonosta mieleen että mun yks kaveri oli oikeasti VAHINGOSSA esittäny surunvalittelunsa sukulaisen kuoltua sanomalla Onneksi olkoon. NOLO!

:D No mä kans omissa häissäni kunnostauduin, kun onnittelujonossa kättelin sukulaisia, ystäviä ja kylänmiehiä ja yksi sukulaismies sitten käteltyään sanoi että "Nii-in, onneksi olkoon vaan!" Jäin miettimään, miksi se noin sanoi ja tajusin, että olin jo jonkin aikaa vastannut onnitteluihin samalla tavalla eli onnitelut vieraitakin :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Niin ja minä, vuosia tietokonetta käyttänyt ja jotain siitä jopa oppinut, tajusin vasta pari kk sitten, mitä tarkoittaa kun sähköpostissa lähettäjänä lukee esim. noreply@hotmail.com. Mietin vain että mikä ihmeen noreply kun niin yleinen. Ja juu, mun enkkukin on hyvä, mutta silti en tajunnut vuosiin.

HEII! Mäkään en ole tajunnut tuota! Kiitti!

mäkin tajusin vasta nyt!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:
Olin jo tosi vanha, varmaan ylä asteella kun minulle vasta selvisi mikä on se kuuluisa piian peili :( Kun minun ystäväni nimi oli Piia oletin että kaikilla piia nimisillä on sellainen peili ja ihmettelin jo aikaisemmin miksi minäkin sain sellaisen, kun mulle selvis että mikä se sitten on, olin aivan :( :ashamed:

Mikä helkutan piian peili?? Koskaan kuullutkaan :o :ashamed:

Semmonen pieni missä on laatikko, en osaa selittää, osaisko joku? täällä sitä ainakin tuolla nimellä kutsutaan.

http://www.saunalahti.fi/onnima/piianpeili.htm

Mä selitin pojan tarhassa hoitajalle heijastinliiveistä. Iloisena siinä rupattelin, että on kätevät noi luotiliivit ja kiva kun niitä pidetään täällä tarhassakin. Hoitajat kattoivat monttu auki, kunnes tajusivat mita oikeasti tarkoitin. o_O

Kerran pelasin biljardia yhden toisen naispuoleisen ystävän kanssa. Hänellä kävi ihan mieletön säkä yhdessä vaiheessa ja tokaisinkin " et sulla onkin hyvät munkit". Piti sanoa, että hänellä käy hyvä munkki nyt. Ainakin sain kaverin keskittymisen herpaantumaan.

Kaupassa maksoin ostokset ja kävelin suoraan kaupasta ulos. Myyjä juoksi perään ja kysyi, että aiotko ottaa noi tavaratkin mukaan? Ja sama on käyny toisin päin, olen pakannut tavarat ja meinannut lähteä maksamatta.

Siskoni tokaisi kerran euroviisuja katsellessamme, että on se kumma, kun jenkeiltä ei taaskaan ole ketään laulamassa, vaikka niillä on niin paljon maailmantähtiä.

Toin silloisen poikaystäväni kotiin. Istuimme keittiössä kahvilla. Siskoni tuli yllättäen käymään kotona, eikä huomannut tätä poikaystävää, kun meillä oli keittiön ja ruokailuhuoneen välissä seinä ja oli jätkä oli sopivasti sillain, ettei sitä nähnyt. Yritin kyllä mainita, etten ole yksin, mutta siskoni oli tanssikkaalla päällä ja rupesi hoilottamaan; "sexbomb, sexbomb" ja teki sellaista ilmapanoliikettä. Poikaystävä veti kahvit kurkkuun ja siko muuttui paloautoksi.

Kaveri veti baarissa vessareissun jälkeen sukkahousut hameen päälle. Siellä se meni persus näkyvissä, ihmettelinkin mitä ihmiset nyt niin meitä kattoo :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Fifth Element:
Mä selitin pojan tarhassa hoitajalle heijastinliiveistä. Iloisena siinä rupattelin, että on kätevät noi luotiliivit ja kiva kun niitä pidetään täällä tarhassakin. Hoitajat kattoivat monttu auki, kunnes tajusivat mita oikeasti tarkoitin. o_O

Kerran pelasin biljardia yhden toisen naispuoleisen ystävän kanssa. Hänellä kävi ihan mieletön säkä yhdessä vaiheessa ja tokaisinkin " et sulla onkin hyvät munkit". Piti sanoa, että hänellä käy hyvä munkki nyt. Ainakin sain kaverin keskittymisen herpaantumaan.

Kaupassa maksoin ostokset ja kävelin suoraan kaupasta ulos. Myyjä juoksi perään ja kysyi, että aiotko ottaa noi tavaratkin mukaan? Ja sama on käyny toisin päin, olen pakannut tavarat ja meinannut lähteä maksamatta.

Siskoni tokaisi kerran euroviisuja katsellessamme, että on se kumma, kun jenkeiltä ei taaskaan ole ketään laulamassa, vaikka niillä on niin paljon maailmantähtiä.

Toin silloisen poikaystäväni kotiin. Istuimme keittiössä kahvilla. Siskoni tuli yllättäen käymään kotona, eikä huomannut tätä poikaystävää, kun meillä oli keittiön ja ruokailuhuoneen välissä seinä ja oli jätkä oli sopivasti sillain, ettei sitä nähnyt. Yritin kyllä mainita, etten ole yksin, mutta siskoni oli tanssikkaalla päällä ja rupesi hoilottamaan; "sexbomb, sexbomb" ja teki sellaista ilmapanoliikettä. Poikaystävä veti kahvit kurkkuun ja siko muuttui paloautoksi.

Kaveri veti baarissa vessareissun jälkeen sukkahousut hameen päälle. Siellä se meni persus näkyvissä, ihmettelinkin mitä ihmiset nyt niin meitä kattoo :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:
Alkuperäinen kirjoittaja Fifth Element:

:laugh: Tämä pelasti mun päivän!!!