Kenellä EI vauvakuumetta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miuku-Mauku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla ei oikeastaan ikinä ole ollut vauvakuumetta. Lapsi kllä "tehtiin" tarkoituksella, mutta vain koska haluttiin lapsi, ei minkään "vauvat on ihania"-söpöilyn vuoksi. Kun poika syntyi, muutamassa viikossa mulle iski hillitön vauvakuume. Pakko kokea tämä ihanuus uudestaan. ONNEKSI en tullut heti raskaaksi. Nyt kun hän on 1v, ei ole vauvakuumetta. Uusi raskaus ei olisi katastrofi, mutta en oikein tiedä miten sitä jaksaisi näitä kuvioita kahden vaippaikäisen kanssa. No moni on jaksanut ja jaksaa, ja jos on pakko sitä istuu vaikka päällään, mutta nykyään kun raskaus on useimmiten suunniteltu juttu, niin sikäli kuin se itsestä riippuu, olen sen verran laiska etten jaksa vielä ajatella toista raskautta. Ja jos joku nyt kirjoittaa merkintöjä tiimarin vihkoon, lisättäköön vielä: jos tulen kuitenkin raskaaksi, lapsi on tervetullut.

:wave:
Elämä on niin ihanan vaivatonta nyt, kun lapset on jo 2 v ja 4 v. Naapurissa on pieni vauva, ja joka kerta sen itkun kuullessani huokaisen aina että "ihana" , ja sen jälkeen että "onneks se ei oo mun" :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
:wave:
Elämä on niin ihanan vaivatonta nyt, kun lapset on jo 2 v ja 4 v. Naapurissa on pieni vauva, ja joka kerta sen itkun kuullessani huokaisen aina että "ihana" , ja sen jälkeen että "onneks se ei oo mun" :ashamed:

tätä pakko lainata :ashamed: tuon yhden lapsosen kanssa olen aivan rikki vaikka niin ihana onkin :heart:

Ei. Vauvoja kyllä pukkaa joka suunnalle, yllätyksiä ja suunniteltuja, mutta kummasti se tätä elämää helpottaa kun alkaa lapset olla jo "isoja" (kuopus 2v)...Tosin mulla on kai ikuinen se haave kolmesta lapsesta, jotenkin perhe on vajaa, mutta kaikki se vaiva, ja joskus pitäis valmistuakin, ikääkin on jo elokuulla 30... Eli kuuetta ei nyt ole, kun järjen ääni on tarpeeksi äänekäs.

Just tuossa mietin joko alan myymään/lahjottamaan vauvatavarat lopullisesti pois kun niille kerran olisi tarvitsijoita. Mutta takuulla, kun sen teen, pamahdan paksuksi vaika sitten pyhästä hengestä :kieh:

Ei ole. Tosiaankin alkaa helpottaa kun lapset on kohta 6v ja 3 1/2v.En tiedä jaksaisinko alottaa kaiken alusta kun pojat oon saanu jo vähän isommaksi.Mies on myöskin niin paljon poissa etten itselleni ottais yhtään "enempää" taakkaa kannettavaksi yksin. Jos sopiva lapsista innostunut isä osuin kohdalle niin sitte en tiiä ;) (höpöhöpöä ;))

Yhteistyössä