Kenellä on ahdistuneisuushäiriö?

Alkuperäinen kirjoittaja piparminttu:
Miten muuten tuo ahdistuneisuus häiriö ilmenee ? siis oireita ?
Itellä ei ole,siks ihan mielenkiinnosta kysyn kun ei tietoa tuonlaisesta tilasta

Eli se on sama kuin stressaat kokoajan,no mä stressankin :ashamed: ja muuten se on niin paha tuntu joskus ettei happia edes riitä,sydämen tykytys,semmonen olo että tuntu kun sekoan ja myös pakkoajatukset,no oikeasti pakkoajatukset tekevät tommonen olo koksa stressaan liika moneista asioista

Alkuperäinen kirjoittaja neurotox:
Olen epäilemässä että mullakin on. Mille lääkärille menet? Siis et kai ihan terveyskeskuksen yleislääkärille... keneltä saisi parhaimman avun

minulla on joku psykiatrinen lääkäri :/ muistakseni...
Jos sullakin on suositelen lämpimästi vaikka mihin vaikka ensiksi terveyskeskukseen,minulla on jo vuos tämä kamala olo ja se on todella hirveä :hug:

Söin alkuun tarvittaessa (muutaman kerran viikossa) puolikkaan Xanorin noin kahden vuoden ajan. Sitten löysin luontaistuotekaupasta Rescue Remedy Sprayn, jota käytin vajaan vuoden ja se on vieläkin tarvittaessa AINA saatavilla. Se on tosi tehokasta. Aloin nukkua enemmän, alkoholi ja kahvi vähiin. Parannuin, mutta pinnan alla se on yhä, itsestä on edelleen pidettävä hyvää huolta. On muuten tosi inhottava sairaus ja mulla iski aina autoillessa pahaksi - eli joka päivä. Nykyisin en edes muista joka päivä koko asiaa. UNTA TARPEEKSI.

Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja piparminttu:
Miten muuten tuo ahdistuneisuus häiriö ilmenee ? siis oireita ?
Itellä ei ole,siks ihan mielenkiinnosta kysyn kun ei tietoa tuonlaisesta tilasta

Eli se on sama kuin stressaat kokoajan,no mä stressankin :ashamed: ja muuten se on niin paha tuntu joskus ettei happia edes riitä,sydämen tykytys,semmonen olo että tuntu kun sekoan ja myös pakkoajatukset,no oikeasti pakkoajatukset tekevät tommonen olo koksa stressaan liika moneista asioista

Anteeks ku loikaan tähän väliin uteleen ,mutta SAVANNA saako kysyy millasia pakkoajatuksia sulla on ? Ittellä kans :ashamed: (tosin olleet pitkään poissa,mutta nytte taas alkaneet vaivaamaan ku tosissaan liikaa tressiä ja pahaa tapahtunu :(

minullakin kai joku.nyt illalla tuli aivan ihme ajatuksia ja kaikki tuntui vieraalta/oudoilta.lapset koti...........sitten tuli pelko että sekoanko mä ja rauhaton olo.kävelin edestakaisin...........sit se meni ohi vaan........

Alkuperäinen kirjoittaja kirsikka:
minullakin kai joku.nyt illalla tuli aivan ihme ajatuksia ja kaikki tuntui vieraalta/oudoilta.lapset koti...........sitten tuli pelko että sekoanko mä ja rauhaton olo.kävelin edestakaisin...........sit se meni ohi vaan........

minullakin pelko jos sekoan erityisesti jos olen jossain ja sydän lyö 200krt minuttissa:(
tyhmästä päästä kärsi koko kroppa :/

Alkuperäinen kirjoittaja kirsikka:
Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:
täällä! :wave:

voitko kertoa millainen se on??Kiitos!:)

aika laaja alainen sairaus. hooh.. mitäs, mitäs.. mulla se ilmenee suht paljon dereaalisaationa (epätodellisena olona) suurin ahdistuksen tunne on saatu kuriin, lihasjäykkyytenä (niska ja hartiat eniten) vapinaa, unettomuutta, ärtyisyyttä. mutta parempaan päin menossa...

Täällä yksi jolla on ollut. Tai kyllähän se tuolla taustalla on edelleenkin. Erityisesti suuret määrät ihmisiä kammottaa vieläkin (esim. työpaikan taukohuone jos on ihan täynnä). Mulla oli paniikkikohtauksia jonkin verran. Loppupeleissä hain apua vasta sit kun en edes lähikauppaan pystynyt menemään kun ahdisti vaan niin paljon. Ja edelleenkin mulla on vaikea syödä jos on vieraita ihmisiä paikalla (tiedän, kuulostaa ihan älyttömältä!). Noihin aikoihin laihduin 8kg ja olin ihan varma että kuolen kohta.

Se vaan oli niin todellista sillon.

Yhteistyössä