Kenelle ei olla koskaan sanottu että "olet kaunis"?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kaunis ilmeisesti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kaunis ilmeisesti

Vieras
Tuosta toisesta ketjusta tuli mieleen kun melkein jokainen vastasi, että on joskus kauniiksi kehuttu. Niin se taitaa olla, että jokainen on jollekin kaunis. Tosin, tuskin jokainen on jokaisesta kaunis :/21

minua ei ole koskaan sanottu kauniiksi.. seksikkääksi ja söpöksi kyllä, mutta ei kauniiksi. ja tiedän sen itsekin etten ole mikään kaunotar vaan korkeintaan söpö.

Alkuperäinen kirjoittaja viiras:
minua ei ole koskaan sanottu kauniiksi.. seksikkääksi ja söpöksi kyllä, mutta ei kauniiksi. ja tiedän sen itsekin etten ole mikään kaunotar vaan korkeintaan söpö.

Miettiikö ihmiset (miehet) asiaa noin paljon? Olen luullut, että aina vaan kehutaan kauniiksi, niin miehet kun naisetkin, sen kummemmin miettimättä onko nainen todellakin kaunis vai nätti, söpö, komea, sexy... Aika neutraali termi tuo kaunis.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja viiras:

Miettiikö ihmiset (miehet) asiaa noin paljon? Olen luullut, että aina vaan kehutaan kauniiksi, niin miehet kun naisetkin, sen kummemmin miettimättä onko nainen todellakin kaunis vai nätti, söpö, komea, sexy... Aika neutraali termi tuo kaunis.

Musta se on pihistelyä, ettei voida sanoa: "Olet kaunis." Mitä merkitystä sen kauneuden laadulla on, eikö kauneus määrity ihan jokaisella eri tavalla?

Miksi ihmiset pihistelee hyviä sanoja?

Yhteistyössä