Eli siis kenelle uskoudutte ja avaudutte elämäänne koskevista asioista, jos omaa puolisoa ei
lueta nyt mukaan?
Miksi juuri hän tai he?
Ja tuntuuko että kyseessä on oikea henkilö vai kaipaisitko asiaan muutosta?
Oma tilanteeni on lähinnä se että ns.tukiverkostoni eli lähellä olevat henkilöt ovat henkiselle
minälleni lähes pahasta. Olen kotiäiti, odotan toista lastani ja tukeni koostuu narsistisesta
äidistä ( joka osaa sen valitettavasti piilottaa välillä ja joka "iskun" jälkeen mietin että taas
menin helppoon ) ja anopista, jolla on hyvin vahva ja itsepäinen tyyli kouluttaa minusta
kaltaistaan. Olemme aikalailla yö ja päivä lähes joka asiassa. Miksi sitten juttelen heille
ja koetan hakea turvaa ja hyväksyntää? Ei hajuakaan. Itse en heihin kyllä yhteyttä ota,
mutta heidän soittaessaan tai tavatessamme juttelen ummet ja lammet.
Hyviä,huippu ystäviä on useampikin! Tämä toinen raskaus vain on vienyt voimat
niin totaalisesti (ensin fyysisestija nyt myös
henkisesti) että puhelimeen tarttuminenkin tuntuu pelottavan haastavalta.
Taidan olla eristäytynyt, huoh.
Enpäs tiiä ymmärsikö kukaan mitä yritin tiedustella mutta jos elämässäsi on tai on ollut
vastaavia juttuja niin kuulisin mielelläni. Onko mulla vielä toivoa
lueta nyt mukaan?
Miksi juuri hän tai he?
Ja tuntuuko että kyseessä on oikea henkilö vai kaipaisitko asiaan muutosta?
Oma tilanteeni on lähinnä se että ns.tukiverkostoni eli lähellä olevat henkilöt ovat henkiselle
minälleni lähes pahasta. Olen kotiäiti, odotan toista lastani ja tukeni koostuu narsistisesta
äidistä ( joka osaa sen valitettavasti piilottaa välillä ja joka "iskun" jälkeen mietin että taas
menin helppoon ) ja anopista, jolla on hyvin vahva ja itsepäinen tyyli kouluttaa minusta
kaltaistaan. Olemme aikalailla yö ja päivä lähes joka asiassa. Miksi sitten juttelen heille
ja koetan hakea turvaa ja hyväksyntää? Ei hajuakaan. Itse en heihin kyllä yhteyttä ota,
mutta heidän soittaessaan tai tavatessamme juttelen ummet ja lammet.
Hyviä,huippu ystäviä on useampikin! Tämä toinen raskaus vain on vienyt voimat
niin totaalisesti (ensin fyysisestija nyt myös
henkisesti) että puhelimeen tarttuminenkin tuntuu pelottavan haastavalta.
Taidan olla eristäytynyt, huoh.
Enpäs tiiä ymmärsikö kukaan mitä yritin tiedustella mutta jos elämässäsi on tai on ollut
vastaavia juttuja niin kuulisin mielelläni. Onko mulla vielä toivoa