Kenen kotona on crosstrainer?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NewArtRiot
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

NewArtRiot

Vieras
Minkä merkkinen ja hintainen? Onko äänekäs? Tuleeko crossailtua usein, tehoaako kroppaan?
Haluan kyseisen vekottimen ja mies on jo vähän niinku luvannutkin.. =)

Mulla on, en nyt muista merkkiä enkä viitti mennä kattomaan kun tyttö nukkuu samassa huoneessa. Ihan perus crossari. Ei pidä kovaa ääntä. 2-3 kertaa viikossa olen crossaillut, sellasen 25-40 min kerrallaan, joskus taas katson pelkkää matkaa, 7km jne. Hirmu hien kyllä saa tolla masiinalla joten luulen että on aika tehokaskin. Reisilihakset monesti kipeytyy varsinkin pienen tauon jälkeen, kannattaa muistaa venytellä.

meillä oli kaks. karhun (joku 200e) ja joku tuntematon merkki (120e). Tämä halvempi on pienempi ja paremman näköinen ja mukavampi käyttää. Karhu oli vähän isommille ihmisille tarkoitettu miusta...

Uuutuuden viehätys on tuostakin kapineesta jo kadonnut, nyt taas pitkästä aikaa varastosta se esille kaiveltiin. Mukava sillä on kyllä tehdä, jalat saa hyvin hapoille... :D näin hyväkuntoisena.....

Gymstickin Zeus 20 löytyy, 250e maksoi vuosi sitten, pirun äänekäs, korjattu jo 3 kertaa. Haaveilen kalliimmasta laatu vehjeestä. Laihdutin alkuvuodesta vajaa 30 kiloa sillä 5kk aikana. (ja ruokaremontilla) Mielestäni tosi hyvä laite, en viitsi lähteä kotoa iltaisin harrastuksiin kun lasta näkisi niin vähän, crossarin selkään pomppaan sitten kun lapsi nukkuu, hyvää musiikkia ja 40 minsaa viuhahtaa ihan siivillä.

Meillä on kettler situs 507. Ihan hyvä on ollut, vie vain tilaa aika paljon. Ääntä kuuluu aina alkuun vähän ärsyttävästi (natinaa siis ), mutta sitten hetken kuluttua hiljenee. En tiedä auttaisiko joku osien voitelu tms. Kyllä sillä hien saa päälle :)

Alkuperäinen kirjoittaja NewArtRiot:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meillä Kettlerin (n.1000?) Tosi hyvä ja äänetön. Monta eri treenaus ohjelmaa.

Tuolla hinnalla täytyy kyllä olla "kroppa kuntoon tai rahat takaisin" -takuu :D

Siis on aivan tosi hyvä. Tuota voi käyttää vaikka sydänpotilaan kuntoutuksessa:D Tosi hyvä tietokone+kaiken maailman mittarit kroppaan treenin ajaksi.

Siis on aivan tosi hyvä. Tuota voi käyttää vaikka sydänpotilaan kuntoutuksessa:D Tosi hyvä tietokone+kaiken maailman mittarit kroppaan treenin ajaksi.

Mittaako se kaiken mahollisen, sykkeen, rasvaprosentin ja muut? Tommonen olis aivan ihana, mutta ei ihan noin kalliiseen ole varaa.. :(

Alkuperäinen kirjoittaja CandleLight:
:wave: 200? makso HobbyHallista, Raleigh X700i -merkkinen, ei pidä kovaa ääntä. Hauska sillä on tehdä ja aika menee nopeasti ja huomaamatta kun kattoo telkkaria samalla kun treenaa. :)

Raleigh on yhtenä vaihtoehtona, jossain vain olen kuullut morkattavan sitä. Riippuu varmaan kuitenkin siitäkin, että tykkääkö edes koko "lajista".. Helppohan se on haukkua laite jos tympii sillä treenaaminen =)

Alkuperäinen kirjoittaja CandleLight:
:wave: 200? makso HobbyHallista, Raleigh X700i -merkkinen, ei pidä kovaa ääntä. Hauska sillä on tehdä ja aika menee nopeasti ja huomaamatta kun kattoo telkkaria samalla kun treenaa. :)

Raleigh on yhtenä vaihtoehtona, jossain vain olen kuullut morkattavan sitä. Riippuu varmaan kuitenkin siitäkin, että tykkääkö edes koko "lajista".. Helppohan se on haukkua laite jos tympii sillä treenaaminen =)

Niinpä, totta kai se on laitteen vika jos itseään ei huvita sillä tehdä.. ;) Mä ainakin olen tykänny tosta meidän laitteesta, toimii moitteetta, ei ole mikään hepponen laite, et paikallaan pysyy eikä pääse kaatumaan jos vaikka muksukin sen päälle kiipeää. Tossa kun voi vielä tota vastustakin säätää, niin on miusta kätsy vempele. :D

Mittaako se kaiken mahollisen, sykkeen, rasvaprosentin ja muut? Tommonen olis aivan ihana, mutta ei ihan noin kalliiseen ole varaa.. :(

Mittaa ihan kaikki. Ei mekään sitä rahaa suoraan käteen lätkästy, kun osamaksulla ostettiin;)

Yhteistyössä