chrissy Aktiivinen jäsen 07.09.2005 20 219 6 38 lahti 17.06.2008 #26 varpaista näkee ja ei voi isästä erehtyy
S Sisu Aktiivinen jäsen 15.10.2007 20 985 2 36 17.06.2008 #27 Kyllä meillä tyttö on niin isänsä näkönen, että sääliksi käy!!