Kenen lapsesta näkee kuka on ollut paikalla tekemässä häntä?

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
Mun likka kun oli syntynyt, niin äitini mies sanoi, että kyllä näkee kuka on ollut paikalla tekemässä. Likka oli heti aivan pienestä asti isänsä ja hänen sukunsa näköinen, että isästä ei ole epäilystäkään :D :laugh: Ja onpa likan velikin saman näköinen vaikka tällä on eri äiti.
 
meillä poika on ihan kun poika-versio musta, varsinkin 1-vuotiaana oli ihan saman näkönen mitä mä oon ollut!Saa nähä minkä näkönen tosta tulee...toki on isänsäkin piirteitä mut niitä ei ihan nii helpolla huomaa.
 
Meillä kaikki kolme ovat vastasyntyneenä olleet aivan samannäköisiä. Jos vauvakuvat sekoitetaan ei kyllä tiedä kuka on kuka. Eli ainakin isä on joka kerta ollut sama...
 
Pojista molemmista sanottu että täysin isänsä kopioita siis ylipäänsä kaikki sanoneet.
Meidän puolen tutuista osa sanoo ettei epäilystä kuka on äiti,vähemmistö kuitenkin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Siiri:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Sitähän sanotaan, että lapset muistuttais heti synnyttyään enemmän miestä, että isä helpommin hyväksyis lapsen varmasti omakseen.


Mikä kompleksi sulla on??

Saman olen minäkin joskus lukenut, eli ei mikään kompleksi ollenkaan. Periytyy luolamies-ajoilta. Mies kun ei voi ikinä, missään tapauksessa (paitsi Fritzl..) olla varma isyydestään, joten luonto järjestänyt asian niin että vastasyntynyt lapsi muistuttaa isäänsä. Mutta entä jos lapsen isä onkin oletetun isän veli, tai isä, tai joku muu samannäköinen?
Oli miten oli, meidän lapset eivät ole missään vaiheessa muistuttaneet isäänsä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Siiri:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Sitähän sanotaan, että lapset muistuttais heti synnyttyään enemmän miestä, että isä helpommin hyväksyis lapsen varmasti omakseen.


Mikä kompleksi sulla on??

Saman olen minäkin joskus lukenut, eli ei mikään kompleksi ollenkaan. Periytyy luolamies-ajoilta. Mies kun ei voi ikinä, missään tapauksessa (paitsi Fritzl..) olla varma isyydestään, joten luonto järjestänyt asian niin että vastasyntynyt lapsi muistuttaa isäänsä. Mutta entä jos lapsen isä onkin oletetun isän veli, tai isä, tai joku muu samannäköinen?
Oli miten oli, meidän lapset eivät ole missään vaiheessa muistuttaneet isäänsä.

Meidän sisarusten vauvakuvia kun katsoo niin minä muistutin isää, kaksi muuta äitiä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Siiri:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Sitähän sanotaan, että lapset muistuttais heti synnyttyään enemmän miestä, että isä helpommin hyväksyis lapsen varmasti omakseen.


Mikä kompleksi sulla on??

Ei mikään, mutta asioita on virkistävää miettiä eri kanteilta... Eikä aina ottaa helpointa, valmiiksi pureskeltua vastausta..

 

Yhteistyössä