Kenen lapset eivät virvo ja ketkä eivät ole hankkineet virpojille mitään annettavaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei virpomista
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="jaaha";29780370]Ai et vihaa vai?No miksi norkoilet sitten palstalla, jossa suurimmaksi osaksi puhutaan lapsista? Ihan toisten kiusaksiko?Jos sua oikeesti risoo noin paljon, mitä jonkun tuntemattomien ihmisten lapset tekevät, niin ehhkä kannattaisi vaihtaa palstaa?
Suomi24 tai jotain, jossa et joudu lukemaan lapsiin liittyviä aloituksia. Eikä sun myöskään tarvii puhkua vihaa meihin äiteihin, koska sitähän sä just noilla viesteilläs teet.[/QUOTE]

Ketähän tässä risoo eniten, ja kuka on nyt pyhää vihaa täynnä? :D

• Tykkää
Reactions: Bitch
Kaksipiippuinen juttu tämä(kin). Itse en halua pahoittaa lasten mieltä, joten lakupötkön ja minisuklaamunan sai jokainen virpoja :) Kauniita vitsoja on nyt maljakossa. Hieman tavallaan kyllä hymyilytti sisäänpäin, kun ovella oli 6 aivan tuntematonta lasta, jotka sitten haettiin kahdella autolla (täällä korvessa kun ollaan...) Siis lähinnä hymyilytti noiden ajeluttajavanhempien käytös - en kuunaan olisi vienyt omaa virpomaan ventovieraille.

Koirat laitoin ulkorakennukseen jo aamusta, kun mies oli yön töissä, eikä varmaan olisi halunnut heräillä ovikellonsoittohaukkurähinään kerta toisensa perään.

No, kerran vuodessahan tämä päivä vaan on...

Ei oo tosi! Virpominen on yhteinen perinne! Minun mielestäni on tosi epäkohteliasta sanoa että "ei, ei kiitos" Itse annan aina palkan virpojille jotka oven taakseni sattuu tulemaan! Virvoin pienenäkin ja kerran petyin suuresti kun eräs tuli sanomaan että ei. En estä mielipidettänne virpojista, mutta mielestäni "ei" sanominen on tosi epäkohteliasta.

Ainakin kun olin lapsi, täälläpäin oli tapana kävellä läpi valtavan laajoja alueita ja virpoa jokaiselle asukkaalle joka avasi ovensa. Tulipahan siinä liikuntaakin, ja niitä vitsoja väsättyä. Enkä muista että kukaan olisi juuri koskaan kieltäytynyt, ja hyvin harvat eivät avanneet ovea (mieleen on tosin jäänyt yksi kerta kun jäimme rämpyttämään jotain kivan kuuloista ovikelloa, kun lapsen mielessähän kukaan ei ole kotona jos nyt ei trullille avata ovea. Minuuttien jälkeen tuli hyvin äkäisen oloinen nuori mies avaamaan, ja tällä kyllä ei ollut mitään tarjota).

En tiedä onko sitten nykyään niin että autolla viedään parin sukulaisen ovelle virpomaan. Joka vuosi on tullut jotain karkkia ostettua mutta itsehän ne on sitten saanut aina syödä.

Yhteistyössä