Kenen miehet kanssa paljon öitä töissä tai muuten vain aina töissä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bouli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Bouli

Aktiivinen jäsen
18.05.2007
4 072
0
36
Mua on viime aikoina alkanut ärsyttämään suuresti tuo kun meillä mies on aina töissä ja tuntuu ettei se ole enään koskaan päivisin töissä vaan aina on yövuoroa yövuoron perään.Jotenkin siihen on tottunut eikä se ole ennen niin haittannut mut viime aikoina se tuntuu jo sellaiselta että vaihtaisi jo alaa.Joskus tuntuu että me eletään lasten kanssa ihan eri elämää kun mies.Toki sillä on vapaa päiviä mut silti..eikö ketään muuta ärsytä.

Eikö se ärsytä teitä koskaan kun ei ole tavallaan sitä normi arkea?Mua ei ole koskaan ennen ärsyttänyt mut nyt kesän jälkeen tullut tuo vain mieleen et ärsyttävä työ ja sitten kun on kuitenkin viikonloppuja et pitää olla töissä ja silleen.Tosin meillä on sukulais perheessä yksi mies joka tosiaan tekee vain yövuoroa ja se vasta mua ressaisi.

Mua kanssa välillä ärsyttää kun ite oon vapaana aina viikonloput ja nytkin mies on koko viikonlopun töissä aamusta iltaan :( Eipä sitten tänä viikonloppuna tehdä mitään erikoista. Juuri sain kuulla työkaverin miehen sairastuneen todella vakavasti ja elinaikaa vähän jäljellä , niin tämäkin työasia ei tunnu ollenkaan pahalta. Minulla sentään on mies ja kaikki olemme terveitä.

Mies aina töissä!! Ottaa todella pattiin.. lasten kanssa olen ollut yksin kotona viimeset 4 vko:a (yksi päivä oli poikkeus). Nyt seuraavat 2-3 vko:a on reissussa... Normaalisti on töissä samassa kaupungissa, mut silloinkin AINA töissä, yleensä 12-16h/vrk 7pvä/vko!!!!

No mä tulisin hulluksi jos meillä mies olisi rekkakuski sillä sehän olisi sitten aina menossa tuolla ympäri suomea tai maapalloa.Sentään meillä se pysyy samassa kaupungissa yleensä ainakin.

Yhteistyössä