Kenen miehet on lähestyneet Vappua lasten varjolla??

Hewletin Paccardi

Aktiivinen jäsen
08.01.2008
2 243
0
36
Lehti: Perheenisät lähestyvät lasten varjolla Vappu Pimiää
05.06.2009 08:53

Suosikkijuontaja Vappu Pimiä kertoo, että perheenisät lähestyvät häntä lastensa varjolla, kertoo Iltalehti.

Hän kertoo uudessa televisiosarjassa Yhteensattujat, että perheenisät pyytävät nimikirjoituksia ensin lapsilleen, sitten itselleen. Pimiältä pyydetään muutenkin paljon nimikirjoituksia.

Julkkiksena olo ei ole kuitenkaan aina mannaa. Naiset saattavat ravintoloissa ihmetellä, ettei Pimiä ole Pimiä, sillä "hän ei ole noin laiha". Miehet taas voivat sanoa, ettei Vappu ole Vappu, sillä "sulla on noin pienet tissit".

Naisilta Pimiä kuulee myös kehuja erityisesti siksi, että Vappu uskaltaa olla epätäydellinen. Se auttaa naisia olemaan samanlaisia, hyvän esimerkin kannustamana.
IS

Alkuperäinen kirjoittaja Pamela Baywatch:
Arvasin että täällä tulee heti tulikivenkatkuisia mielipiteitä Vapusta, perheenisien unelmasta :)
Mä tykkään Vapusta, mut mä en olekaan mustasukkainen miehestäni.. :wave:

no ei kai se kaikkien perheenisien unelma ole ? eikö se tuksu ole sellainen ? :xmas:

Minä tykkään enemmän Vapusta kuin mun mies :D

Tosin en ole tunne häntä ihmisenä, vain julkisuuskuvan. Julkisuuskuvastakaan en tiedä kuin tv.puolen, sillä en lue haastatteluita. Haastatteluissa toimittaja antaa juuri sellaisen kuvan kuin itse haluaa, riippumatta siitä, millainen haastateltava :snotty:

Noh, Pete Parkkonen vois varmaan sanoa samaa perheenäideistä :). Eli mikähän tossa nimmarin pyytämisessä niin ihmeellistä on... Noin mäkin teen/tekisin; ensin nimmari lapselle ja sit ihan vaivihkaa itelle ja toivotaan, että kukaan tuttu ei nää nimmarijonossa :D

Mutta ei mulla mitään ole Vappua vastaan, simpsakka nainen on ja varmasti monen miehen unelma :)